coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات ؛ طرح هوشمندسازی مدارس

آذری جهرمی ، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در نهمین مجلس دانش آموزش خبر از اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات داد.

به گزارش تکراتو، قرار است تمامی مدارس کشور به شبکه ملی اطلاعات متصل شوند. وزیر ارتباطات در این مراسم این خبر را اعلام کرد و گفت که تصمیم دارند آموزش و پرورش را به فن آوری اطلاعات متصل کنند.

وی ادامه داد که اگر کشور بخواهد در توسعه نقش داشته باشد باید فضای آموزش و پرورش را مد نظر قرار دهد و ادامه داد که آنها آمادگی دارند که اگر این مجلس کمیسیون تخصصی داشته باشد با آنها نشست داشته و از ظرفیت‌های استانی مجلس استفاده کنند.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خطاب به نمایندگان مجلس دانش‌آموزی بیان کرد:

به گمانم بسیار مناسب است که در کنار سخنوری و کسب مهارت در این زمینه، سطح مطالعات خود را بالا ببرید چرا که شما در سنی هستید که بهترین یادگیری را در دریافت مطالب دارید. مطالبه بدون مطالعه به جایی نمی‌رسد و مسیر کشور را به مسیرهای غلطی می‌برد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه اظهار کرد، در اینکه جوانان چه میزان در حرکت‌های رو به جلوی کشور اهمیت دارند، شکی نیست. همچنین از جهت نشاط و آزادگی، اهمیت به حضور جوانان در جامعه ارزشمند است. مهم است که جوانان ما آغشته به مسائل سیاسی نشوند.

جهرمی چالش امروز جامعه را بی‌مطالعگی دانست و گفت که برخی از این فرصت‌ها برای ترویج حرف‌های بی‌پایه و اساس استفاده می‌کنند.

اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره هوشمندسازی مدارس نیز سخن گفت و اعلام نمود که هوشمندسازی فقط استفاده از ویدئو پروژکتور نیست بلکه از سه لایه تشکیل شده است. وی خبر از اتصال مدارس به شبکه ملی اطلاعات داد و گفت با استفاده از ظرفیت فناوری اطلاعات، ۱۳۶ هزار بازمانده از تحصیل را با کمک آموزش و پرورش می‌توان پوشش داد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: mehrnews

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر