;
coinex

استفاده از گوگل لنز در نتایج جستجوی تصاویر در موبایل

گوگل تصمیم دارد موتور جستجوی خود در موبایل را با ویژگی ارزشمند گوگل لنز به‌روزرسانی کند. این ویژگی قرار است در اختیار تمام کاربران قرار گیرد.

به گزارش تکراتو، جستجوی تصاویر در موبایل به گوگل لنز مجهز می‌شود. روش کار بدین شکل است که فشردن آیکن لنز، باعث پدیدار شدن یک کادر مستطیلی شکل در تصویر می‌شود. این کادر مستطیلی را حالا می‌توان کوچک و بزرگ کرده و آن را روی نقطه خاصی از یک تصویر متمرکز کرد. در این حالت گوگل لنز می‌تواند با تشخیص آن شیء، در جستجوی بعدی به طور کامل روی آن متمرکز شده و نتایج جستجوی مرتبط با آن را به نمایش درآورد.

استفاده از گوگل لنز برای جستجوی تصاویر در موبایل

استفاده از گوگل لنز برای جستجوی تصاویر در موبایل فعلا فقط برای خریدهای آنلاین فروشگاهی کاربرد دارد، اما در ماه‌های آینده می‌توان از آن برای تشخیص مکان‌های دیدنی در پس‌زمینه تصاویر، حیوانات و گیاهان نیز استفاده کرد.

دسترسی به گوگل لنز در نتایج جستجوی موبایل فعلا برای کاربران آمریکایی میسر است. اما گوگل وعده داده که به زودی کاربران سایر کشورهای دنیا هم به آن دسترسی پیدا می‌کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: Phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر