;
coinex

پشتیبانی از موزیک های SoundCloud در استوری‌ اینستاگرام

پشتیبانی از موزیک های SoundCloud در استوری‌ اینستاگرام ممکن شد. این قابلیت برای کاربران این شبکه اجتماعی بسیار جذاب است.

به گزارش تکراتو، قابلیتی به اپلیکیشن اینستاگرام اضافه شده که امکاناتی جذاب در اختیار کاربران قرار می‌دهد. از طریق نسخه جدید این اپلیکیشن می‌توان آهنگ‌های سرویس ساوندکلاود را مستقیما در استوری‌ به اشتراک گذاشت.

پشتیبانی از موزیک های SoundCloud در استوری‌

برای اینکه بتوان یک آهنگ ساوندکلاود را در استوری پست کرد باید ابتدا وارد صفحه آهنگ دلخواه شد و دکمه Share  را انتخاب نمود. بسته به مدل گوشی دو گزینه نشان داده می‌شود، آیکن اینستاگرام، یا گزینه‌ای تحت عنوان Share to Instagram Stories . با فشردن هر کدام، اگر در اینستاگرام لاگین کرده باشید صفحه استوری‌ها ظاهر می‌شود.

حالا می‌توان آهنگ انتخابی‌ که به شکل یک استیکر درآمده را به استوری خود چسباند و در نهایت آن را برای مخاطبین خود پست نمود. دنبال‌کنندگان می‌توانند با اشاره روی آن استیکر، به صفحه آهنگ مورد نظر در ساوندکلاود هدایت شوند.

لازم به ذکر است که ساوندکلاود هفته گذشته برای راه‌اندازی یک سیستم درآمدزایی جدید، با شرکت حقوقی Dubset  وارد قرارداد شد و اعلام کرد که از این پس از نرم‌افزارهای DJ مثل Traktor و Virtual DJ نیز پشتیبانی به عمل می‌آورد.

برای استفاده از این قابلیت باید هر دو اپ اینستاگرام و ساوندکلاود به آخرین نسخه ارتقاء داده شوند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: techcrunch

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام خسته نباشید من وقتی رو گزینه ای اشتراک میزنم آیکون دایرکت اینستاگرام برام میاد و وقتی میزنم میره دایرکت ایا میدونید مشکلش چی ؟

    پاسخ