;
coinex

تولد اولین نوزاد انسان در فضا تا سال 2024

تولد اولین نوزاد انسان در فضا تا سال 2024 به واقعیت تبدیل می‌شود. یک شرکت نیوزلندی به دنبال زنان داوطلبی است که آماده وضع حمل در فضا باشند.

به گزارش تکراتو، نخستین نوزاد انسان در فضا در ۲۰۲۴ میلادی متولد می‌شود. شرکت نیوزلندی SpaceLife Origin  قصد دارد عملیات تولد اولین نوزاد انسان در فضا را انجام دهد. در این راستا به دنبال زنان بارداری است که قبلا ۲ بار بدون هیچ مشکلی وضع حمل کرده باشند.

تولد اولین نوزاد انسان در فضا

ماموریت تولد اولین نوزاد انسان در فضا ۳۶ ساعت طول می‌کشد و طی آن گروهی از پزشکان همراه مادر باردار به فضا فرستاده می‌شوند. به این ترتیب نوزاد در ارتفاع ۲۵۰ مایلی زمین متولد می‌شود. این برنامه‌ها برای فراهم کردن زمینه شهرک سازی انسان‌ها در فضا  انجام می‌گیرد و به انسان اجازه می‌دهد تا در سیارات دیگر نیز تولید مثل کند.

ماموریت تولد اولین نوزاد انسان در فضا Cradle نام دارد. ۲۵ شرکت کننده برای این عملیات انتخاب می‌شوند اما یکی از آنها برای وضع حمل در ماموریت ۲ روزه آماده می‌شود. هنگامیکه عمر جنین به ۸ ماه و نیم برسد مادر را به فضا برده می‌شود.

مادران باردار تحت نظر پزشک خواهند بود و برای آماده سازی آنان از دستگاه‌های شبیه ساز فضایی استفاده می‌شود. فرایند انتخاب شرکت کنندگان از ۲۰۲۲ میلادی آغاز می‌گردد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: dailymail

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر