;
coinex

رئیس پلیس فتا تهران: مراقب صفحات فیشینگ بانکی باشید!

رئیس پلیس فتا تهران به شهروندان اعلام نمود که مراقب صفحات فیشینگ بانکی باشند. در این اقدام کلاهبرداری با استفاده از یک ربات هدایت کننده انجام می‌گیرد.

به گزارش تکراتو، رئیس پلیس فتا تهران بزرگ خبر داد که شهروندان باید مراقب ربات‌هایی که کاربر را به صفحات فیشینگ (جعلی) هدایت می‌نمایند، باشند.

صفحات فیشینگ بانکی در کمینند

سرهنگ کاظمی در مورد صفحات فیشینگ بانکی بیان نمود که متهمین اقدام به تهیه ربات یا اپلیکیشن ارائه دهنده خدمات مختلفی از جمله افزایش فالوور، دوست یاب، صیغه یاب، ردیاب، دوربین لخت کن و … نموده به نحوی که پس از نصب برنامه به منظور فعالسازی اپلیکیشن از کاربر درخواست واریز مبلغ اندکی معمولا ۲۰۰۰۰ریال و ارجاع به صفحه فیشینگ می‌نمایند.

به گفته وی با استفاده از این ربات‌های راه اندازی شده عمدتا ارجاع به درگاه وجود نداشته و مستقیماً اطلاعات و رمز کارت طی چند مرحله از کاربر اخذ شده و در تمامی موارد پیغام (صوری عدم ارتباط با بانک) و یا تراکنش ناموفق نشان داده می‌شود و در ادامه حساب فرد خالی می‌گردد.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: khabarfoori

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر