;
coinex

مرسدس بنز VISION URBANETIC ؛ ماشینی برای زندگی مدرن [تماشا کنید]

مرسدس بنز VISION URBANETIC مفهومی برای آینده صنعت حمل و نقل جهان است. پس از درنوردیدن و جابه‌جایی مرزهای تولید اتومبیل، حال باید از سبک و نوعی دیگری از محصولات این کمپانی استقبال کنیم. نگاه مرسدس بنز دیگر تنها تولید یک اتومبیل نیست. این نگاه، سبک زندگی ما را دربر گرفته است.

پس از قرن 19 میلادی و با رشد صنعت، همان گونه که معماری اروپا دنیا را دچار تغییر کرد، حال مرسدس بنز با همان روش قدیمی، اما چابک‌تر و سرحال‌تر دنیای پیرامونی مارا دگرگون می‌کند.

مرسدس بنز VISION URBANETIC ؛ خودرویی برای زندگی شهری

مفهوم تحرک انقلابی با VISION URBANETIC ایده‌ای است فراتر از ایده های موجود و جدایی افراد برای جابجایی و حمل و نقل کالا را ازبین می‌برد.

طبق گفته های مرسدس بنز این مفهوم ، جریانهای ترافیکی را کاهش می‌دهد، شهر را بی نیاز از تولید و بازتولید زیرساخت‌ها کرده و کیفیت زندگی شهری را بهبود می‌بخشد.

مرسدس بنز VISION URBANETIC به دلیل دارا بودن موتور برقی و شارژر اتوماتیک و الکتریکی، مشکل آلودگى صوتى را با تحرکِ عملا بى‌صداى قطعات و به صفر رساندنِ انتشار محلىِ صدا، حل کرده است. موتور الکتریکی و رانندگی خودران این اتومبیل، آپشن های اضافه شده ای را اعم از تحویل کالا و امکان رانندگی در مناطق شهری، بدون ایجاد آلودگی صوتی و انتشار کربن دی اکسید فراهم کرده است.

همچنین این اتومبیل دارای بدنه های مختلف بسته به نوع استفاده آن، همانند یک وسیله نقلیه دوچرخه سواری، ون باربری و یک اتومبیل با ظرفیت 12 نفر خواهد بود. این وسیله نقلیه ، مناسب برای مراکز شهری و مناطقى است که محدودیت هاى دسترسى قانونى بر آن اعمال شده است.

با توجه به حجم بار متغیر آن، ماژول محموله به عنوان یک باربر کلاسیک عمل می‌کند. توانایی تقسیم به دو سطح متفاوت و حمل 10 پالت باربری را داراست. طراحان این اتومبیل با طول 5.14 متر و یک فضای بار 3.70 متر، حداکثر استفاده از فضای موجود را کرده‌اند.

این اتومبیل خودران یک مفهوم تحرک را ایجاد کرده که در یک زیرساخت فناوری هوشمند و خودآموزی تعبیه شده است. به عبارت دیگر مرسدس بنز VISION URBANETIC دارای یک سیستم معماری مستقل است که با استفاده از اطلاعات ترافیکی، مسیر دائمی را در زمان واقعی تطبیق و تضمین می‌کند.

مدیریت ناوگان اپراتور نیز بخشی از سیستم IT است که با مسیرهای انعطاف پذیر و کارآمد بر اساس نیازهای حمل و نقل فعلی برنامه ریزی شده است. با استفاده از یک برنامه ویژه، مشتریان، چه افراد خصوصی یا شرکت ها، می‌توانند به آسانی و به طور مستقیم حمل و نقل و نیازهای خود را برطرف کنند.

اخبار اتومبیل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

نویسنده : آرین جهانبانی ، کارشناس توسعه کسب و کار از پیک برتر – “من علاوه بر طراح شهر بودن دیوانه وار به ترکیب علم و هنر علاقه دارم. اتومبیل، شگفت انگیز ترین ترکیبی است که میتوان از آن لذت برد.”

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر