;
coinex

تشخیص بیماری با توالت های هوشمند

توالت های هوشمند در آینده می‌توانند بیماری های مختلف را تشخیص دهند. مدیر شرکت Micron آینده بشر را در هوش مصنوعی می‌بیند.

برای استفاده از توالت های هوشمند آماده شوید. هوش مصنوعی قرار گرفته در این توالت ها می‌تواند با اسکن کردن مدفوع و ادرار افراد، آنها را از مراجعه منظم به پزشک جهت چکاپ بی نیاز کند. سانجای مهروترا مدیر عامل شرکت سازنده تراشه های مایکرون انتظار دارد که هوش مصنوعی به بخش های بیشتری از زندگی ما وارد شود.

توالت های هوشمند با قابلیت تشخیص بیماری

مهروترا در کنفرانس Techonomy 2018 که در سانفرانسیکو برگزار شد. با اشاره به ورود هوش مصنوعی در زمینه های مختلف زندگی بشر گفت:

توالت های مجهز به هوش مصنوعی در آینده می‌توانند با سرعت و دقت بسیار زیاد مواد خروجی زائد و پسماندهای دفع شده از انسان را در کوتاهترین زمان تجزیه و تحلیل کنند. با این وجود دیگر لازم نیست که هر 6 ماه یکبار برای چکاپ سلامتی خود به پزشک مراجعه کنید.

اگر نشانه ای از بیماری در بدن انسان در حال شکل گیری باشد، این توالت های هوشمند قادر هستند تا به سرعت و با دقت بسیار، ادرار و مدفوع را بررسی کرده و هشدارهای لازم را بدهند.

وجود گجت های هوشمند در کنار پلتفرم های مربوط به اینترنت اشیا آینده هیجان انگیزی را برایمان به ارمغان خواهد آورد که توالت هوشمند بخشی از آن است. شاید در آینده ای نه چندان دور، اسکن مواد زائد دفع شده و تجزیه و تحلیل آن توسط توالت های مجهز به هوش مصنوعی و سپس ارسال آن برای پزشک خانوادگیتان، از مراجعه های حضوری بی نیازتان کند.

اخبار تکنولوژی را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: yahoo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر