;
coinex

افزایش قیمت خودرو‌ در انتظار تأیید وزیر صنعت

جلسه‌ای با حضور خودروسازان، کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نمایندگان قطعه‌سازان خودرو برگزار شد تا در مورد افزایش قیمت خودرو‌ تصمیم‌گیری شود.

به گزارش تکراتو، برای افزایش قیمت خودرو‌ و تعیین قیمت‌ها جلسه‌ای با حضور خودروسازان کشور، کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و نمایندگان انجمن قطعه‌سازان خودرو برگزار شد. رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت مدت کوتاهی در این جلسه حضور داشت و در ادامه برای استقبال از رئیس جمهور عراق به فرودگاه رفتند و جلسه بدون حضور وزیر صنعت برگزار شد.


بیشتر بخوانید: آیا نبود قطعه عامل اصلی عدم عرضه خودرو به بازار است؟


انتظار برای افزایش قیمت خودرو‌

در ادامه‌ی جلسه‌ی مربوط به افزایش قیمت خودرو‌ ، قرار شد دیدگاه‌های اعضای حاضر در جلسه بررسی شود و نتیجه به اطلاع وزیر صنعت برسد. حاضرین در این جلسه پیشنهاد 10 ماده‌ای برای ارائه به وزیر صنعت و تصمیم‌گیری وی در این مورد را ارائه کردند.

وزیر صنعت قرار بود حداکثر تا امروز صبح تصمیم‌گیری لازم برای قیمت‌گذاری خودرو را انجام دهد. اکنون باید منتظر بود و دید که وزیر صنعت در مورد افزایش قیمت خودرو‌ چه تصمیمی خواهد گرفت.

 

بیشتر بخوانید:

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    خودرو ساز ها عوضی وزیر صنعت از خودروسازها عوضی تر.خودشون میشینن خودرو ساز با وزیر نالایق برای جیب مردم تصمیم میگیرن و مردم هیچ نماینده ای ندارن که به گوش این مسئولین مفت خور حروم خور برسونه بابا مردم به اندازه کافی ازین مملکت گل و بلبل دلشون پر هست و هشتشون گرو هشتادشونه و فقط امروزشونو به زور به فردا میرسونن دیگه گرونی صد برابر ماشین یعنی چی؟
    یک مشت مسئول بی عرضه که نتونستن قیمت بازار آزاد رو پایین بیارن مجبور شدن قیمت خودشونو به بازار آزاد برسونن.خاک بر سرشون که ادعاشون میشه کنترل رو بازار دارن

    پاسخ