;
coinex

هیچ سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا وجود ندارد

یک سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا اعلام شده بود که اکنون مشخص شد چنین سامانه‌ی پیامکی برای اطلاع از این موضوع وجود ندارد.

به گزارش تکراتو، برخی سامانه‌های پیامکی اعلام شده از جمله ۵۰۰۰۴۹۹ هیچ ارتباطی به طرح حمایتی دولت از اقشار کم درآمد ندارد. معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در مورد سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا اعلام کرد که هیچ سامانه‌ای وجود ندارد.  وی تاکید کرد که اگر شهروندان شماره حساب یا رمز خود را در اختیار سامانه‌های پیامکی قرار داده‌اند سریعا نسبت به تغییر رمز خود اقدام کنند.


بیشتر بخوانید: اطلاع از بسته حمایتی دولت با ارسال پیامک ؛ بسته حمایتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟


 سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا

سرهنگ حسین رمضانی معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا در ادامه‌ی صحبت‌هایش در مورد سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا ، بیان کرد که هموطنان درخصوص دریافت بسته حمایتی دقت لازم را داشته باشند چرا که احتمال دارد مجرمان از فضای بوجود آمده سوء استفاده کنند و بخواهند با ترفندهای مختلف اطلاعات حریم خصوصی و بانکی را سرقت کنند.

معاون امور بین‌الملل و حقوقی پلیس فتا ناجا تصریح کرد که هیچگونه ثبت‌نامی برای دریافت بسته حمایتی از طریق سرویس‌های پیامکی مجاز نبوده و اصلا هیچ سامانه پیامکی برای دریافت بسته حمایتی دولت وجود ندارد.

وی در پایان گفت که شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص نحوه ثبت و دریافت بسته حمایتی به وب‌سایت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به آدرس WWW.MCLS.GOV.Ir مراجعه کنند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: farsnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر