;
coinex

اطلاع از بسته حمایتی دولت با ارسال پیامک ؛ بسته حمایتی به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

اطلاع از بسته حمایتی دولت با ارسال پیامک امکان پذیر است. برای این منظور لازم است تا کد ملی به شماره‌ای که برای این منظور مشخص شده است، ارسال گردد.

به گزارش تکراتو، دولت برای حمایت از مردم و جبران آثار ناشی از نوسانات بازار ارز که در زندگی روزمره مردم دارد، به جز اقداماتی که برای ساماندهی این بازار انجام داده، پنج بسته حمایتی نیز برای مقابله با تحریم‌ها تعریف کرده است.


بیشتر بخوانید: هیچ سامانه پیامکی برای دریافت سبد کالا وجود ندارد


بسته‌های حمایتی دولت به چه کسانی تعلق می‌گیرد؟

سازمان برنامه و بودجه، بودجه سال ۱۳۹۸ را با توجه به شرایط پیش رو و تحریم‌های احتمالی برای شرایط سخت از لحاظ درآمدهای نفتی و سایر درآمدها تدوین می‌کند تا بتواند پاسخگوی هزینه‌ها به ویژه هزینه‌های اجتناب ناپذیر باشد.

در پی اعلام رییس سازمان برنامه و بودجه در خصوص تدابیر ویژه دولت برای تهیه بسته‌های پنج‌گانه حمایت از اقشار ضعیف جامعه، نماینده مردم سبزوار در مجلس نام و عنوان این بسته‌ها را اعلام کرد.


بیشتر بخوانید: یارانه‌ نقدی حذف خواهد شد ؛ کوپن الکترونیکی جایگزین یارانه ایرانیان می‌شود


به گفته رمضانعلی سبحانی‌فر، بسته‌های حمایتی دولت شامل یک بسته برای همه اقشار جامعه، یک بسته مختص اقشار ضعیف و کم درآمد، یک بسته برای اقشار تحت پوشش سازمان‌های حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) و سازمان بهزیستی، یک بسته خاص اقشار حقوق‌بگیر، کارمندان و کارگران و یک بسته شامل افزایش توزیع کالای غیرنقدی از دو به چهار بار در سال می‌باشد.

اطلاع از بسته حمایتی دولت با ارسال پیامک

اطلاع از بسته حمایتی دولت با ارسال پیامک امکان پذیر است. برای این منظور لازم است لازم است تا سرپرست خانوارها اقدام کنند. سرپرستان خانواده باید برای اطلاع از اینکه مشمول دریافت بسته حمایتی کالا هستند یا نه، کد ملی خود را به شماره 5000499 سامانه پیامکی بسته حمایتی دولت ارسال کنند. بعد از ارسال کد ملی به این شماره پس از چند ساعت پاسخ دریافت خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: yjc

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر