coinex
راهنمای خرید تکراتو

اشکال در اینستاگرام باعث فاش شدن رمز عبور کاربران شد

اشکال در اینستاگرام باعث فاش شدن رمز عبور کاربران این شبکه اجتماعی شد. گفته شده که این مشکل به وجود آمده به دلایل امنیتی بوده است.

به گزارش تکراتو، اینستاگرام به برخی کاربران خود اطلاع داده که به دلیل یک اشکال امنیتی در سیستم‌ها، احتمال دارد کلمه‌ی عبور آنها فاش شده باشد و از آنها خواست کلمه عبور خود را سریع تغییر دهند. سخنگوی این شرکت تاکید کرد که این مشکل زود شناسایی شده و فقط تعدادی از کاربران تحت تاثیر قرار گرفته‌اند.

اشکال در اینستاگرام و فاش شدن رمز عبور کاربران

فروردین ماه سال جاری بود که اینستاگرام اعلام کرد که یک ویژگی جدید را به این شبکه اضافه کرده تا کاربران بتوانند تمامی دیتای خود را دانلود کنند. پیشتر اتحادیه اروپا قانون عمومی حفاظت از داده را وضع کرده بود و اینستاگرام هم به همین دلیل چنین قابلیتی را در اپلیکیشن خود پیاده کرد تا به نوعی از این قانون پیروی کرده باشد.

مشکل فاش شدن رمز عبور اینستاگرام بدین دلیل رخ داده که پسورد کاربران به صورت متن ساده در اینستاگرام ذخیره شده است. اگر این مسئله صحت داشته باشد، احتمال وقوع مشکلات بیشتر و نگران کننده‌تری برای کاربران این پلتفرم وجود خواهد داشت .

سخنگوی اینستاگرام هر گونه نگرانی در این مورد را رد کرده است و مدعی شده که در حال حاضر پسورد کاربران به صورت کاملاً ایمن ذخیره شده و خطری وجود ندارد. بدین ترتیب دیگر استفاده از این قابلیت نسبتاً جدید، موجب افشا شدن کلمه‌ی عبور کاربران نمی‌شود و آنها می‌توانند به راحتی از ویژگی یاد شده استفاده نمایند.

 

آیا در زمینه ای تخصص و تجربه کافی را دارید؟ دانش خود را با کاربران تکراتو به اشتراک بگذارید. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

.

منبع: theinformation

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر