;
coinex

آموزش ساخت اکانت لینکدین ؛ چگونه در linked in حساب کاربری بسازیم

اگر شما هم قصد پیوستن به شبکه اجتماعی لینکدین را دارید بهتر است با آموزش ساخت اکانت لینکدین در تکراتو همراه شوید تا بتوانید یک حساب کاربری برای خود در این شبکه ایجاد کنید.

شبکه اجتماعی لینکدین یکی از شبکه‌هایی است که بسیار مورد توجه افراد مختلف در کشورهای متفاوت دنیاست. ایرانی‌ها نیز بسیار علاقه‌مند به این شبکه هستند و تعداد زیادی در این شبکه مشغول به فعالیتند. اگر شما تاکنون در این شبکه عضو نبوده‌اید پس همین حالا دست به کار شوید و یک حساب کاربری برای خود ایجاد کنید.


بیشتر بخوانید: آموزش کار با فیس بوک ؛ از ساخت اکانت تا پیدا کردن دوستان در facebook


بررسی شبکه اجتماعی لینکدین

لینکدین (LinkedIn) یک شبکه اجتماعی تجاری است که نسخه اولیه این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۲ میلادی ساخته شد و در ماه مه سال ۲۰۰۳ نیز به‌صورت رسمی افتتاح گردید. داندولف که قبلا مدیر اجرایی یاهو بود، هم اکنون در سمت مدیرعامل این شبکه مشغول به فعالیت است. شبکه اجتماعی لینکدین توسط رید هافمن، که از اعضای سابق پی پال و وب‌گاه سوشیال دات نت بوده، بنیان‌گذاری شده است. رید هافمن خود هم‌اکنون عضو هیئت مدیره لینکدین است. این شبکه اجتماعی بیش از 20 دفتر فعال در سرتاسر دنیا دارد و دفتر مرکزی آن در کالیفرنیا واقع است.

این شبکه اجتماعی در سال ۲۰۰۶ بیش از ۲۰ میلیون نفر کاربر داشت که اکنون تعداد آنها از 500 میلیون هم گذشته است. این شبکه اجتماعی محبوب  با بیش از ۲۰ زبان زنده دنیا که شامل، انگلیسی، فرانسوی، کره‌ای، ایتالیایی، پرتغالی، اسپانیایی، هلندی، سوئدی، دانمارکی، رومانیایی، ترکی استانبولی، ژاپنی، چک، لهستانی، آلمانی، اندونزیایی، مالایی و تاگالوگ است، در اختیار کاربران قرار دارد. مالکیت این شبکه اجتماعی متعلق به مایکروسافت است.


بیشتر بخوانید: آیا اکانت شبکه‌های اجتماعی به ارث می‌رسد؟


آموزش ساخت اکانت لینکدین

برای ایجاد یک حساب کاربری در لینکدین آماده باشید. در این قسمت ما نحوه ساخت حساب کاربری در این شبکه اجتماعی را به شما آموزش می‌دهیم. به مراحل آموزشی دقت کنید تا در کمترین زمان ممکن بتوانید اکانت خود را بسازید.

برای ساخت اکانت لینکدین ابتدا باید وارد سایت این شبکه اجتماعی شد و در قسمت مشخص شده نسبت به ثبت نام در این شبکه اقدام نمود.

آموزش ساخت اکانت لینکدین

باید مشخصات خواسته شده را در قسمت‌های موجود نوشت و در آخر گزینه پیوستن به لینکدین را کلیک کرد. در ساخت اکانت لینکدین خود بسیار دقت کنید زیرا برای موفقیت در این شبکه ارائه اطلاعات دقیق و صحیح مهم است. باید نام، ایمیل و پسورد اکانت لینکدین خود را وارد کنید و به مرحله بعدی بروید. اگر اطلاعات وارد شده مورد تایید بود، به مرحله بعدی خواهید رفت.

ساخت اکانت لینکدین

در این مرحله نام کشور شما درخواست می‌شود که باید آن را از لیست موجود انتخاب نمایید.

ساخت حساب کاربری در لینکدین

مرحله بعد هم مربوط به اطلاعات جزئی‌تر است. اگر شاغل هستید لازم است تا نام شغل و شرکت و حوزه فعالیت خود را مشخص کنید.

ساخت حساب لینکدین

این بخش از ساخت اکانت لینکدین از شما می‌پرسد چرا می‌خواهید در شبکه اجتماعی لینکدین عضو شوید؟ شما باید مهمترین دلیل خود برای ساخت حساب کاربری لینکدین را بیان نمایید. باید در بین موارد موجود یکی را انتخاب کنید و بعد از وارد کردن اطلاعات لازم به مرحله بعدی بروید.

نحوه ساخت حساب لینکدین

در این قسمت باید در محل مشخص شده ایمیل خود را وارد کنید. در این مرحله لینکدین لیست مخاطبان ایمیل شما را بررسی می‌کند و اگر فردی از آنها عضو لینکدین باشد به شما معرفی می‌کند. البته اگر مایل نیستید مخاطبان ایمیل خود را به لینکدین اضافه کنید می‌توانید از این مرحله عبور کنید.

اگر هم قبول کنید که لیست مخاطبان ایمیل شما به لینکدین شما اضافه شوند لیست مخاطبان در مرحله بعدی به شما نشان داده شده می‌شوند.

ایجاد اکانت لینکدین

در مرحله بعدی ایمیل وارد شده توسط شما نیاز به تایید دارد و شما باید به روشی که لینکدین می‌خواهد ایمیل وارد شده را تایید کنید. بنابراین شبکه اجتماعی لینکدین کدی به ایمیل شما ارسال می‌کند و از شما می‌خواهد که کد ایمیل شده را در کادر مشخص شده وارد کنید. در صورتی که کد وارد شده صحیح باشد به مرحله بعدی خواهید رفت که صفحه‌ای باز می‌شود و لیست دوستان شما که در لینکدین حضور دارند به شما نشان داده می‌شود.

انتخاب عکس برای پروفایل لینکدین

مرحله بعدی هم از شما می‌خواهد تا یک عکس برای پروفایل خود انتخاب کنید. شما می‌توانید عکس مورد نظر خود را از کامپیوتر خود انتخاب کرده و آن را آپلود نمایید.

اطلاع رسانی مشاغل لینکدین

اگر شما مایل باشید فرصت‌های شغلی موجود در لینکدین را از طریق شماره و پیامک دریافت کنید، می‌توانید در این قسمت از آموزش ساخت اکانت لینکدین ، شماره خود را وارد کنید.

اضافه کردن شغل به پروفایل

در مرحله بعدی این امکان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد که بتوانند مشاغلی که دوست دارند در آنها فعالیت کنند را بنویسند. شما می‌توانید از لیست موجود شغل یا شغل‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.

در مرحله آخر پروفایل نیمه آماده شما نشان داده می‌شود. منظور از نیمه آماده این است که شما لازم است به پروفایل خود رفته و اطلاعت خواسته شده را کامل کنید. مشخص کردن دقیق اطلاعات به شما در یافتن شغل مورد نظر بیشتر کمک خواهد کرد.

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (3 نظر)

    مطالب خوبی بود

    پاسخ

    سلام منم میخوام یه لینک ایجاد کنم اما در بخش کار نمی دونم چی باید انتخاب کنم
    برای کترینگ می خوام میشه کمکم کنین

    پاسخ

    با تشکر از درج مقاله نحوه ایجاد اکانت لینکدین ، خطوط راهنمایی ارزنده ای ارائه دادید . توصیه می کنم در صورت امکان در پایان مقاله به سایت لینکدین لینک بدهید . موفق باشید .بهارلو 98/04/07

    پاسخ