;
coinex

تذکر پلیس فتا به سایت دیوار و شیپور ؛ کارت زرد پلیس به آگهی دهندگان اینترنتی

سردار سید کمال هادیان‌فر از تذکر پلیس فتا به سایت های دیوار و شیپور خبر داد. رئیس پلیس فتا معتقد است که در سایت دیوار و همچنین سایت شیپور تخلفات بسیار زیادی صورت می‌گیرد.

رئیس پلیس فتا از تذکر به مدیران سایت های دیوار و شیپور خبر داد و گفت: مدیران این سایتها بیش از توجه به بحث امنیت، به درآمد توجه می‌کنند.

تذکر پلیس فتا به سایت دیوار و شیپور

به گزارش تکراتو و به نقل از مشرق، سردار سید کمال هادیان‌فر با ابراز تاسف درباره تخلفاتی که در سایت دیوار و همچنین شیپور صورت می‌گیرد، درباره فعالیت سارقان و مجرمان برای خرید و فروش اموال مسروقه در این سایت ها و اپلیکیشن های آن خبر داد و گفت:

متأسفانه با وجود استفاده مردم از این سایتها (دیوار، شیپور و…) تخلفات و خلافهایی در آن روی می‌دهد، از بحث خرید و فروش اموال مسروقه توسط مالخران بی‌هویت گرفته تا فروش کد و کارت ملی، موضوعات ضداخلاقی و … که به مدیران آنها تذکرات لازم ارائه شده است.

رئیس پلیس فتا ناجا به این موضوع تاکید کرد که مردم نباید به چنین سایت هایی اعتماد کنند، چرا که مدیران این سایت ها بیش از آنکه به امنیت توجه کنند به درآمد بیشتر خود می‌اندیشند. او در ادامه اشاره کرد که تخلفات صورت گرفته در سایت دیوار بیشتر از مابقی سایتها است. وی افزود: به مدیران سایت دیوار و شیپور اعلام کردیم اگر اصلاحات لازم را صورت ندهند، با آنها برخورد قضایی می‌شود.

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر