;
coinex

اندازه گلکسی اس 10 با توجه به انتشار ابعاد نمایشگر آن مشخص شد

اندازه گلکسی اس 10 با توجه به انتشار رندرهای آن مشخص شد. ایوان بلاس با به اشتراک گذاشتن پستی در توییتر ابعاد نمایشگر پرچمدار آینده سامسونگ را فاش کرد.

اندازه گلکسی اس 10 و ابعاد مدل های مختلف آن

پیش از این نیز گفته شده بود که گلکسی S10 در سه مدل عرضه خواهد شد. رندرهای ارائه شده از این گوشی توسط اوان بلاس هم این موضوع را نشان می‌دهد.

تماشا کنید: گلکسی اس 10 پلاس ؛ قاتلی برای دوربین‌های حرفه‌ای

کوچکترین مدل از گلکسی اس 10 که گلکسی اس 10 لایت نام دارد، مقرون به صرفه ترین گوشی این سری خواهد بود. نمایشگر این دستگاه 5.8 اینچ اندازه دارد و در قسمت وسط و بالای صفحه نمایش آن یک روزنه برای دوربین سلفی تعبیه شده است.

اندازه گلکسی اس 10 با وجود نمایشگر 6.1 اینچی آن از گلکسی اس 10 لایت کمی بزرگتر است، اما طراحی پنل جلو دقیقا با نسخه ارزانتر یکسان است. باز هم فقط یک روزنه در بالای پنل آن برای جای گرفتن سنسور دوربین دیده می‌شود.

ابعاد نمایشگر در گلکسی اس 10 پلاس 6.4 اینچ خواهد بود. بزرگترین و البته گرانترین مدل از گلکسی S10 در پنل جلو دارای دو حفره روی نمایشگر است و این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ برای این اسمارتفون از دوربین سلفی دوگانه استفاده خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: گلکسی اس 10 سامسونگ، هوشمندترین موبایل جهان می‌شود

اگرچه این رندرها بر اساس شایعات منتشر شده شکل گرفته است، اما اوان بلاس منبع قابل قبولی در اخبار مربوط به گوشی های هوشمند است. از سوی دیگر، Ice Universe (یکی دیگر از افشا کنندگان معروف توییتری) در پاسخ به توییت اوان بلاس، ابعاد صفحه نمایش گوشی های سری گلکسی اس 10 را تایید کرده است.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر