;
coinex

رای گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران آغاز شد

رای گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران از امروز ۸ دی ماه با همکاری روبیکا آغاز شد. در اولین نشست خبری داوری یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران صحبت شد که احتمالا امسال باید منتظر رای های میلیونی باشیم.

آغاز رای گیری مردمی یازدهمین جشنواره وب و موبایل ایران

رای گیری مردمی در جشنواره یازدهم وب و موبایل ایران آغاز شده است، اما برای شرکت در این رای گیری باید چه کاری انجام داد.

برای شرکت در رای گیری مردمی چه باید کرد؟

کافیست وارد پروفایل خود در جشنواره وب و موبایل ایران شوید و در داشبورد آثار روی گزینه ی دریافت کد رای گیری مردمی در بالای صفحه کلیک کنید و کد مناسب را انتخاب کرده و روی اثر خود قرار دهید.

برای ثبت رای در بخش نگاه مردمی چه باید کرد؟

ثبت رای به دو شکل می‌تواند انجام شود:

۱. با ورود شما به اثر مورد نظرتان و مشاهده ی مثلث رای گیری مردمی روی آن ، پس از کلیک کردن روی این قسمت وارد پروفایل اثر در جشنواره وب و موبایل ایران می‌شوید .از طریق این صفحه میتوانید روی گزینه ی رای می‌دهم کلیک کرده و وارد رای گیری شوید. رای گیری امسال از طریق روبیکا انجام میشود ودر صورت نصب داشتن روبیکا وارد اپلیکیشن روبیکا شده و در غیر این صورت صفحه رای گیری روی مرورگر برای شما باز خواهد شد.

۲. شما میتوانید به صورت مستقیم با ورود به روبیکا و جستجوی “رای گیری مردمی IWMF “ وارد ربات رای گیری مردمی شده و با انتخاب اثر مورد نظر به آن رای دهید.

تغییرات رای گیری مردمی در جشنواره وب و موبایل 97:

تغییرات رای گیری مردمی در جشنواره وب و موبایل 97

امسال برای اولین بار و به صورت آزمایشی مواردی را برای سنجش بهتر آثار توسط مردم به این بخش اضافه کردیم.

کاربران علاوه بر ثبت رای می‌توانند به صورت دلخواه به یک یا چند معیار در مورد اثر رای دهند که این معیار ها پشتیبانی کیفیت محصول یا محتوا و ارتباط با کاربران را شامل می‌شود.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر