;
coinex

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران با تخفیف ویژه

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران با داشتن سال ها سابقه کار توانسته است به بهترین شکل به تعمیر کولر گازی، سرویس کولر گازی و تعمیر پکیج دیواری در آذین سرویس بپردازد.

آذین سرویس ؛ نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران

آذین سرویس یک مرکز معتبر و دارای مجوز می باشد که یقین دارد تعمیر لوازم خانگی کاری بسیار تخصصی بوده که قطعا نمی توان به سادگی مراکز تعمیراتی را انتخاب کرد و برای این منظور و با زیاد شدن مراکز نا معتبر و تشخیص سخت آنها از مراکز معتبر مطلبی را برای شما عزیزان آماده کرده است.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران با تخفیف ویژه

ما با داشتن سالها تجربه کار در زمینه تعمیرات لوازم خانگی توانسته ایم یک مرکز موفق و برندی آشنا به نام آذین سرویس در بین مشتریان باشیم و با داشتن بیش از 150 تعمیرکار لوازم خانگی همچنین تعمیر کولر گازی، سرویس کولر گازی، تعمیر پکیج دیواری و… را در کم ترین زمان ممکن عیب یابی و تعمیر می نماییم.

تعمیر لوازم خانگی آذین سرویس می تواند یک گذینه مناسب برای شما باشد چراکه ما در حال حاضر دارای رتبه یک در بین دیگر مراکز می باشیم و قیمت های نهایی ما با تخفیف های ویژه برای شهروندان در تهران بسیار رضایت بخش می باشد.

چرا باید تعمیر کولر گازی را به ما بسپارید؟

ما در نمایندگی تعمیر کولر گازی بیش از 10 سال سابقه کار داریم و با داشتن بیش از 150 تعمیرکار ماهر و با تجربه در سراسر تهران مانند سعادت آباد، تجریش، نیاوران، جیحون، بازار و… به صورت تمام وقتی فعالیت می کنیم.

باید توجه داشته باشید که در حال حاضر در سطح استان تهران مراکز تعمیراتی بسیار زیادی وجود دارند و همه آنها چه با جواز و چه غیر مجاز در حال فعالیت می باشند و اقدام به تعمیر کولر گازی شما با قیمت های بسیار بالا تر از شعبه های رسمی می کنند و هیچ تضمینی را برای رفع ایراد به شما نمی دهند.

در واقع سعی نمایید ابتدا به دنبال قدیمی ترین مرکز تعمیرات کولر گازی بگردید و سپس با برسی قیمت های آن و نقاط تحت پوشش تصمیم گیری و در نهایت درخواست خود را برای رفع عیب کولر گازی اسپیلت خود ثبت نمایید. لازم است بدانید که تعمیرکار کولر گازی سامسونگ، ال جی ، توشیبا و برند های دیگر توسط مرکز آذین سرویس با تخفیف ویژه می باشند و گارانتی پس از تعمیر به مدت 90 روز به شما می دهیم.

سرویس کولر گازی با فنی کاران ماهر

سرویس کولر گازی بهتر است حداقل به صورت سالانه انجام گیرد اما چرا؟ با سرویس به موقع کولر کاملا از گرد و خاک پاکسازی می شود و فشاری که بر آن می باشد کم تر می شود و در نهایت باعث روان تر کار کردن کولر خواهد شد.

حال توجه داشته باشید که سرویسکار کولر گازی ما به صورت کاملا استاندارد اقدام به شستشوی کولر گازی می کند و پنل ها را به خوبی تمیز می کند و همچنین کمپرسور کولر گازی را از گرد و خاک پاک می کند و در وحله آخر اقدام به برسی کولر می کند و در صورتی مشکلی داشته باشد آن را رفع می کند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران با تخفیف ویژه

باید بدانید که سرویس کولر گازی به صورت سالانه باید انجام شود و قبل از شروع فصل تابستان و یا مواقع استفاده باید ابتدا اقدام به برسی کولر به صورت کامل کنیم و همچنین شارژ گاز و… را هم برسی کرد و در صورت نبود مشکل با خیال راحت فصل گرما را پشت سر گذاشت.

درصورتی که هرگونه سوال در زمینه سرویس کولر گازی دارید با شماره های ما : 09122803982 و از طریق تلفن ثابت با شماره 77612939-021 تماس بگیرید.

تعمیر پکیج دیواری به صورت فوق تخصصی

تعمیرات پکیج دیواری که بیش از 5 سال در آذین سرویس انجام می گیرد و ما آن را در دسته تعمیر لوازم خانگی قرار داده ایم کلیه کار های نصب سرویس و تعمیر و همچنین هواگیری آن را می توانیم برای شما عزیزان توسط فنی کاران خود انجام دهیم و در حال حاضر ما با داشتن بیش از 50 شعبه در تهران در کم تر از 30 دقیقه برای تعمیر پکیج دیواری به محل شما می آییم و پس از براورد هزینه و توافق کار را پیش خواهیم برد.

همانطور که مشخص است در حال حاضر یکی از برند های با کیفیت و معتبر و شناخته شده برای عموم مردم برند ایران رادیاتور می باشد که فنی کاران ما با داشتن تجربه کاری بسیار بالا در زمینه تعمیر پکیج دیواری می توانند در کوتاه ترین زمان ممکن اقدام به عیب یابی و رفع عیب پکیج دیواری شما عزیزان کنند.

نمایندگی تعمیر لوازم خانگی در تهران با تخفیف ویژه

البته باید بدانید که نباید به مراکز غیر رسمی اعتماد نمایید. چراکه در برخی موارد دیده شده است که مشکل با یک کار کوچک حل شدنی بوده است اما فنی کار در تشخیص عیب به خوبی عمل نکرده است و باعث هزینه های زیادی برای مشتری شده است و در نهایت پس از تعمیر پکیج دیواری مسئولیت آن را برعهده نگرفته است.

تلفن تماس با نمایندگی تعمیر کولر گازی ، سرویس کولر گازی و تعمیر پکیج دیواری : 09122803982

پایان رپورتاژ آگهی./

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام ممنون هستیم بابت معرفی این مرکز واقعا خوب بود کارشون

    پاسخ