;
coinex

به‌روزترین قیمت 206 تیپ 1 در سایت دیوار

ایران خودرو وقتی ایران خودرو شد که پای 206 به نمایندگی‌اش باز شد. هاچ‌بک فرانسوی را تا آن زمان یعنی اوایل دهه هشتاد شمسی، فقط ماشین‌باز‌ها می‌شناختند؛ آن هم از طریق مجله و عکس‌هایی که از این خودرو در مسابقه‌ها یا خیابن‌های پاریس دست به دست می‌شد. معادله اما تغییر کرد، مونتاژ 206 تحت نام تیپ 1 در کشور آغاز شد و نسخه‌های زیادی از آن به بازار آمد. بعد از آن، تیپ 2 تا 6 و سپس مدل اس‌دی یا همان صندوق‌دار 206 پا به میدان گذاشت. تیپ 1 اما همچنان در سایت‌های خرید و فروش آنلاین مانند سایت دیوار- مرجع خرید و فروش دست دوم- آگهی می‌شود. اما خرید پژو 206 تیپ 1 کارکرده در این سایت تا چه قیمتی و در چه تنوعی صورت می‌گیرد؟

ارزان‌ترین 206 تیپ 1 آگهی شده در سایت دیوار، 17 میلیون و 500 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است. این خودروی یشمی رنگ مدل سال 1380 و 400 هزار کیلومتر پیموده است. مالک آن می‌گوید:« 206 از نظر فنی کاملا سالم است. کمک‌های جلو و لاستیک‌ها کاملا نو هستند و کف‌پوش هم تعویض شده است. از نظر شتاب هم هیچ مشکلی ندارد.»

در مورد دیگری خرید پژو 206 تیپ 1 کارکرده تولید سال 1380، به رنگ برنز به قیمت 18 میلیون تومان معامله می‌شود. این خودرو دو رنگ اما عقب جلوی آن پلمپ است. به قول فروشنده تمامی سرویس‌های آن نیز در مواقع مقرر صورت گرفته است. همچنین در یک آگهی دیگری خودرویی مشابه همین 206 بدون تصادف و البته معاینه فنی به قیمت 18 میلیون تومان به فروش می‌رسد. دزدگیر این خودرو ماجیکال تصویری، ضبط و باند آن پایونر و رنگش مشکی مات است.

اما گمان نکنید خرید پژو 106 تیپ 1 کارکرده فقط زیر 20 میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود. این نکته را از طریق 206های تیپ 1 آگهی شده در سایت دیوار می‌گوییم. برای مثال در یک مورد 206 تیپ 1 با 200 هزار کیلومتر کارکرد و به رنگ نقره‌ای، 21 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این خودرو تا برج 8 سال 1398 بیمه دارد و تخفیف بیمه آن نیز کامل است. مشخصات این 206 به این ترتیب است:« عقب و جلو پلمپ، بدون تصادف، ضبط، باند و روکش تعویض شده، مجهز به دزدگیر قوی و حساس، سقف و ستون بی‌رنگ و لاستیک‌های بدون استهلاک.»

پژو 206 تیپ 1، قدیمی‌ترین تیپ این خودرو در ایران محسوب می‌شود. با این حال هنوز با اقتدار می‌راند. موتور به کار رفته در این خودرو از نوع تی یو 3 است، یکی از بهترین و قوی‌ترین موتورهای موجود در بازار که از آن صدایی در نمی‌آید. حجم این موتور نیز حدود 1400 سی سی است. دست آخر به ظرفیت باک 50 لیتری و مصرف سوخت کم 206 تیپ 1 می‌توان اشاره کرد. همه این‌ها نشان می‌دهد این وسیله نقلیه برای جوانان و یا کسانی که به اصطلاح در رانندگی تازه‌وارد هستند، گزینه بسیار مناسبی است. البته 206 در طول همه این سال‌ها زیر پای پیر و جوان، خانواده و مجرد به خوبی کار کرده است. برای دیدن سایر آگهی‌های خرید پژو 206 تیپ 1 کارکرده می‌توانید همین حالا به سایت دیوار مراجعه کنید. همچنین اگر فروشنده هستید، با چند مقایسه ساده و پرس‌و‌جو قیمت خودرویتان دستتان می‌آید، پس از قیمت واقعی بالاتر نروید تا بتوانید به زودی زود بفروشید. از وبلاگ دیوار نیز می‌توانید راهنمایی‌های ایده‌آلی در جهت گام‌های فروش و قیمت‌گذاری خودرو بخوانید.

منبع : ویرلن

پایان رپورتاژ آگهی /.

 

بیشتر بخوانید:

مقایسه پژو ۲۰۶ صندوقدار و رانا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر