;
coinex

بهترین عکس های ماه گرفتگی اول بهمن 97 ؛ ابرماه گرگ خونین در قاب تصاویر

ابرماه گرفتگی اول بهمن به پایان خود رسید، اما زیباترین تصاویر آن در قاب دوربین عکاسان به یادگار خواهد ماند. بهترین عکس های ماه گرفتگی اول بهمن 97 را از دست ندهید. ابرماه گرگ خونین به زیبایی در سایه زمین قرار گرفت.

یک ماه گرفتگی کامل که باعث شود تا سطح ماه به رنگ قرمز دیده شود به ماه خونین معروف است. ابرماه یا سوپرمون نیز زمانی اتفاق می‌افتد که ماه به نزدیکترین فاصله‌اش تا زمین برسد. مقارن شدن این دو حالت در زمانی که سایه زمین روی قمرش می‌افتد، ابرماه گرفتگی خونین نامیده می‌شود.

اما چرا ماه گرفتگی اول بهمن به ابرماه گرگ خونین معروف است؟

وب‌سایت almanac در مورد این موضوع می‌نویسد؛ بومیان آمریکایی برای درک بهتر زمان و کمک به قبایل مختلف در هر ماه از سال، برای ماه بدر یا ماه کامل نام م

ستعاری انتخاب کرده بودند.

ماه کامل در اولین ماه از سال میلادی به ماه کامل گرگ معروف است. ماه خونین و ترکیب آن با ابرماه و البته خسوف ماه در 21 ژانویه، ابرماه گرفتگی گرگ خونین را بوجود آورد.

بیشتر بخوانید: ابرماه گرفتگی خونین بهمن ۹۷ ؛ همه چیز درباره ابرماه گرگ خونین

نام ماه کامل یا بدر، در هر ماه از سال میلادی به قرار زیر است.

  • ژانویه / ماه کامل گرگ (Full Wolf Moon)
  • فوریه / ماه کامل برف (Full Snow Moon)
  • مارس / ماه کامل کرم (Full Worm Moon)
  • آوریل / ماه کامل صورتی (Full Pink Moon)
  • مه / ماه کامل گل (Full Flower Moon)
  • ژوئن / ماه کامل توت فرنگی (Full Strawberry Moon)
  • جولای / ماه کامل گوزن (Full Buck Moon)
  • آگوست / ماه کامل ماهی خاویار (Full Sturgeon Moon)
  • سپتامبر / ماه کامل ذرت (Full Corn Moon)
  • اکتبر / ماه کامل شکارچی (Full Hunter Moon)
  • نوامبر / ماه کامل سگ آبی (Full Beaver Moon)
  • دسامبر / ماه کامل سرد (Full Cold Moon)

خسوف اول بهمن 97 (ژانویه 2019) تمام شد و در حال حاضر ماه به طور کامل از سایه زمین خارج شده است، اما تصاویر آن برای همیشه باقی می‌ماند. زیباترین عکس های ماه گرفتگی خونین اول بهمن 97 را به تماشا بنشینید.

بهترین عکس ها از ماه گرفتگی اول بهمن 97

تصاویر زیر توسط گاردین و برخی دیگر از وب‌سایت های معتبر خارجی به عنوان بهترین عکس های ماه گرفتگی 2019 انتخاب شده‌اند. در ادامه زیباترین تصاویر از ابرماه گرگ خونین را ببینید.

مردم در شهر لس آنجلس برای دیدن ابرماه گرفتگی گرگ خونین جمع شده‌اند.


تصویر زیر ابرماه گرگ خونین را در پایتخت پرتغال نشان می‌دهد. مردم لیسبون قبل از طلوع خورشید و در هنگام غروب ماه به تماشای ماه گرفتگی 21 ژانویه نشسته‌اند.


ابرماه گرگ خونین به آرامی در سایه زمین قرار می‌گیرد. تصویر زیر که از برج CN تورنتو گرفته شده است، آغاز خسوف اول بهمن 97 را در کانادا نشان می‌دهد. این یکی از زیباترین تصاویر ماه گرفتگی 2019 است.


تصویر زیر یکی از بهترین عکس های ابرماه گرفتگی اول بهمن است. ابرماه گرگ خونین از بالای کلیسایی در فرانسه به تصویر کشیده است.


یکی از بهترین عکس های ماه گرفتگی اول بهمن 97 تصویر ابرماه خونین زیر است که با تلسکوپ از کارولینای شمالی در آمریکا گرفته شده است.


یکی از زیباترین عکس های گرفته شده از آغاز ابرماه گرفتگی گرگ خونین در میامی آمریکا


آغاز ماه گرفتگی در مکزیکوسیتی، گرگ خونین به آرامی در حال غرق شدن در سایه زمین است. این تصویر نیز یکی از بهترین عکس های ثبت شده از ماه گرفتگی اخیر است.


یکی از زیباترین تصاویر ابرماه گرگ خونین که در بلژیک گرفته شده است. عکاس، ابرماه خونین را روی بازوی مجسمه ارابه سوار در بروکسل به تصویر کشیده است.

تصویر ابرماه اول بهمن در شهر کینگستون آپون هال در انگلستان. این تصویر که به عنوان یکی از بهترین عکس های ماه گرفتگی اول بهمن 97 انتخاب شده، قبل از آغاز خسوف به ثبت رسیده است. عکاس این اثر، ماه گرگ خونین را روی چنگک این مجسمه اساطیری، اسیر کرده است.


تصویر زیر ماه خونین شب گذشته را از بالای کلیسایی در شمال مقدونیه به نمایش گذاشته است.


یکی از بهترین عکس های ماه گرفتگی اول بهمن در ترکیه به ثبت رسیده است. تصویر ماه قبل از آغاز خسوف در قاب یک عکاس ترکی به تصویر کشیده است.

گالری تصاویر بهترین عکس ها از ماه گرفتگی اول بهمن 97

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theguardian

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر