;
coinex

ادغام فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام ؛ یکپارچه سازی اپلیکیشن های پیام رسان

ادغام فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام خبری است که به احتمال بسیار زیاد در اواخر سال 2019 و یا اوایل سال 2020 اجرایی خواهد شد. با ادغام پیام رسان واتساپ با فیسبوک و اینستاگرام برقراری ارتباط بین کاربران این سه پلتفرم تسهیل خواهد شد.

خبر یکپارچه سازی اینستاگرام، فیسبوک و واتس اپ را برای اولین بار نیویورک تایمز منتشر کرد و از قول مارک زاکربرگ نوشت که یکی کردن این سه پلتفرم ظاهرا در اواخر سال 2019 به پایان خواهد رسید. این پروژه را زاکربرگ شخصا مدیریت خواهد کرد.

ادغام فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام

اگرچه مالک هر سه پلتفرم فیسبوک است، اما سازگاری این سه پیام رسان برای آنکه کاربران آنها بتوانند با یکدیگر ارتباط راحت‌تری برقرار کنند، به همین سادگی نخواهد بود. بسیاری از پیکره بندی ها و تنظیمات باید تغییر کند تا این سه پلتفرم بتوانند با یکدیگر سازگار شوند، اما پروژه ادغام این سه شبکه اجتماعی به چه منظور انجام می‌شود؟

با ادغام اینستاگرام با فیسبوک و واتس اپ کاربران برای ارتباط برقرار کردن با یکدیگر دیگر نیازی به داشتن هر سه اپلیکیشن ندارند. در واقع با این طرح، دارندگان هر کدام از این اپلیکیشن‌های پیام‌رسان قادر خواهند بود بدون نیاز به دیگری به هم پیغام دهند. به عنوان مثال اگر بخواهید به دوستی در اینستاگرام یا فیسبوک پیغام بدهید، اما هیچ کدام از این دو اپلیکیشن را ندارید تنها کافی است تا پیام خود را در واتس اپ برای این دوست خود ارسال کنید، تا از محتوای پیغام شما در اینستاگرام یا فیسبوک خود آگاه شود.

با ادغام فیسبوک، واتس اپ و اینستاگرام ارتباط کاربران این سه پلتفرم تسهیل خواهد شد

خبر ادغام اینستاگرام واتس اپ و فیسبوک را نیویورک تایمز روز جمعه ۵ بهمن به نقل از منابع داخلی فیسبوک منتشر کرد و نوشت که اگر چه این پیام رسان‌ها به نوعی با هم ادغام خواهند شد، اما به طور مستقل نیز به سرویس دهی خود ادامه خواهند داد.

بر اساس گفته های زاکربرگ با یکپارچه سازی این سه مسنجر، در هر سه اپلیکیشن مبنای رمزنگاری End-to-End برای پیام ها اجرا خواهد شد تا اطلاعات کاربران بتوانند در امنیت کامل منتقل شده و حریم خصوصی آنها به بهترین شکل ممکن رعایت شود.

فیس بوک در بیانیه خود اعلام کرد که بهترین تجربه های پیام رسانی را که می توان ساخت، طراحی کرده و مردم را با قابلیت ارسال پیام سریع، ساده، قابل اعتماد و خصوصی همراهی کند.

در بخشی از این بیانیه آمده است:

در تلاش هستیم تا بیشتر بین پیام رسان های خود هماهنگی ایجاد کنیم تا افراد به راحتی و از مسیرهایی ساده تر با دوستان و خانواده خود در شبکه هی اجتماعی ارتباط برقرار کنند.

در هر صورت طرح ادغام اینستاگرام با فیسبوک و واتس اپ مسائل مربوط به حریم خصوصی را در ارتباط با اینکه چگونه داده های کاربران را می توان بین سرویس ها به اشتراک گذاشت، مطرح می کند.

پیام رسان WhatsApp از کاربران جدیدی که ثبت نام می‌کنند، یک شماره تلفن می‌خواهد و در مقابل، فیس بوک و فیس بوک مسنجر از کاربران می خواهند هویت واقعی خود را ارائه دهند.

یکپارچه سازی کاربران فیس بوک و اینستاگرام با واتساپ برای کسانی که ترجیح می دهند از هر برنامه جداگانه استفاده کنند، آنها را دچار تردید کرده است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: nytimes

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    با سلام و صبح زیبا و ارادت خدمت همه دوستان بسیار محترم و فعال TECHRATO:
    1- ادغام شبکه های اجتماعی بر موفقیت هر چه بیشتر آنها کمک می کند.
    2- شبکه های اجتماعی همه مانند برادر هستند و همه در شبکه های اجتماعی یکدیگر پست قرار می دهند.
    3-مسئله بزرگ و کوچکی شبکه های اجتماعی به استقبال مردم جهان بستگی دارد .
    4- استقبال قشرهای مختلف مردم در جهان مردم از شبکه های اجتماعی مختلف به چند عامل بستگی دارد و هر شبکه اجتماعی ویژگی های مخصوص به خود دارد. با مطالعه و بررسی مقالات ارایه شده در شبکه های اجتماعی و تجربه بیش از سی سال در شبکه های اجتماعی این عوامل را به زبان ساده خدمت مشاهده کنندگان نظر بیان می کنم .

    4-1- مشارکت مردم جهان در شبکه های اجتماعی تفاوت می کند و بستگی به نیاز آنها دارد.
    4-2- بسیاری از مردم جهان برای تفریح و سرگرمی و هنر و موارد مشابه آن از شبکه های اجتماعی استفاده میکنند . .
    4-3-افراد و گروهای دیگری با اهداف انسان دوستانه در تمام جهان در زمینه های مختلف در شبکه های اجتماعی فعالیت می کنند .
    4-4-عده ای از مردم برای کسب و کار و تجارت وارد شبکه های اجتماعی می شوند .
    {شایان ذکر است بیان کنم} :
    {{این قسمت در جهان و مخصوصا در کشور عزیز همه ما بسیار قابل توجه است }}:
    {{{دلایل فراوان دارد . در ضمن قبل از بیان علل مختلف در این زمینه از شما بعلت طولانی شدن نظر
    پوزش میطلبم }}}:
    {{{{بیان و تشریح و توضیح کاملا شفاف در این قسمت مهمترین که مهمترین قسمت نظر من است که خدمت شما بیان می کنم }}}}:
    !!!!!!!!از انسان های بسیار ضعیف از نظر مالی جامعه که توانایی اجاره کردن یک مکان کوچک برای کسب درآمد ندارند تا افراد با ثروت میلیاردری و انواع شرکت و کمپانی و کارخانه و بانک های بسیار بزرگ و غول پیکر که برای ادامه زندگی خود در تمام نقاط جهان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند .
    بیشتر این معاملات در بزرگترین شبکه اجتماعی جهان که فیس‌بوک نام دارد انجام می شود.
    چرا که بزرگترین و بهترین و با امنیت و حریم خصوصی بسیار بالا که همگان برای تمام مردم جهان خدمت رسانی می کند و اینکه همگان بر آن واقف هستیم .
    به همین دلیل است که اطلاعات شخصی کاملی را از همه مردم درخواست می کند و آنرا نیز هزاران تن از کارمندان و مدیران فیس‌بوک بررسی و نظارت دارند.بعنوان مثال شما دانشگاه خود و یا بانک و یا شرکت خودتان را که در پروفایل فیس‌بوک ثبت کردید بررسی می کنند و در صورت اطلاعات اشتباه و غلط به اطلاع شما می رسانند که در صورت توجه نکردن شما به تذکرات فیس‌بوک و تصحیح نکردن اطلاعات پروفایل شما از استفاده از فیس‌بوک محروم می شوید .
    مورد دیگر اینکه از شما در فیس‌بوک شکایت می شود حتی یک نفر باشد فیس‌بوک بررسی می کند و به اطلاع شما می رساند و در صورت رعایت نکردن شما و عدم احترام به مقررات فیس‌بوک شما را برای مدتی از فیس‌بوک محروم می کنند .
    بسیار خوب :
    بنابراین امیدوارم که همگان با خواندن نظر من که دلایل منطقی است و تجربه بیش از سی سال در شبکه های اجتماعی که همه سایت هستند متوجه شده باشند که چرا فیس‌بوک از کاربران اطلاعات کامل و صحیح می خواهد .
    در پایان نظر باز می گردیم به ادامه مطلب که همان استفاده مردم جهان از شبکه های اجتماعی بعنوان کسب و کار مورد استفاده قرار می گیرد . بعنوان مثال در کشور خودمان ایران با مسدود کردن تلگرام و همچنین اعمال فیلترینگ در مدت بیش از 10 سال گذشته که بعنوان یکی از بزرگترین خیانت های انجام شده در حق ملت ایران در تاریخ ثبت شد و اثر سیاه بر پیشانی ایشان ماند که در دیدگاه مردم شریف ایران این اثر خیانت از چهره ایشان پاک نمی شود و توسط آقای واعظی وزیر خیانتکار وزارت ارتباطات قبلی و ادامه راه خیانت ایشان توسط وزیر ارتباطات کنونی به بیش از 40 میلیون کاربر تلگرامی در کشور ایران از مردم عادی تا شرکت های مختلف تجاری و کارخانجات و اتحادیه های کارگری و کارمندی و سایت های خبری و ادامه راه خیانت های ایشان
    به مردم شریف ایران توسط آقای جهرمی وزیر اطلاعات کنونی همچنان ادامه دارد . چراکه به بیش از 40 میلیون کاربر ایرانی از مردم عادی تا شرکت های مختلف تجاری و کارخانجات و اتحادیه های کارگری و کارمندی و سایت های خبری و علمی خسارت بسیار زیاد مادی و معنوی در طی بیش از 10 سال مسدود شدن تلگرام وارد شد .
    در پایان مطالب که تلاش کردم برای شما نظر کامل بدهم و بیش از یک ساعت در اختیار سایت شما بودم نتیجه گیری این است که :
    این دو وزیر باید در دادگاه انقلاب اسلامی ایران محاکمه شوند و در ابتدا مشخص شود که در مدت این 10 سال چه مقدار خسارت به مردم رسیده است و جبران نمایند .
    {{{{{{ نکته بسیار قابل توجه این است که مشخص شود }}}} :از شرکت های سازنده پیام رسان داخلی چه میزان رشوه در مدت این ده سال دریافت کردند که 10 سال حمایت صد درصد از این شرکتها که نرم افزار پیام رسان آنها نه از نظر امنیت ویروس و هک و نه از نظر قدرت نرم افزاری به هیچ‌وجه قابل تایید نیستند .
    خداوند روح امام خمینی را شاد کند .
    در حسینیه جماران در دیدار با عده ای از مسئولین و دولت مردان بیان کردند که خلاف جریان آبی که ملت ایران را به پیش می برد حرکت نکنید مردم تلگرام و شبکه های اجتماعی استاندارد و با کیفیت و امنیت بسیار بلا را دوست دارند .
    سوال این است که این حق را ندارند؟
    بنابراین باید این دو وزیر به اشد مجازات یعنی اعدام برسند تا خیانت به مردم شریف و انقلاب ایران به پایان برسد.

    4-1- به ابزار نرم افزاری که سایت در اختیار کاربران قرار میدهد و هر شبکه اجتماعی ویژگی های مخصوص را دارد

    پاسخ