coinex
otetmarket
propification.com

نحوه قطع پیامک های مزاحم تبلیغاتی در اپراتورهای ایرانسل و همراه اول

اگر اس ام اس های تبلیغاتی بیشمار از سوی اپراتورها شما را اذیت می‌کند، در این مطلب با نحوه قطع پیامک های مزاحم تبلیغاتی در ایرانسل و همراه اول آشنا خواهید شد.

بدون شک تاکنون حتما با پیامک های تبلیغاتی زیادی مواجه شده‌اید. اس ام اس های گاه و بیگاهی که سرویس‌ها، خدمات و یا محصول خاصی را تبلیغ می‌کنند. جالب اینجاست که بسیاری از این قبیل شرکت ها با دسترسی به اطلاعات شخصی افراد -که معمولا از اپراتورها به بیرون درز کرده است-سرویس و یا خدمات مورد نیاز شما را شناسایی کرده و اقدام به ارسال پیامک می‌کنند.

اگر از دریافت این اس ام اس های مزاحم تبلیغاتی خسته شده‌اید، پس این مطلب را تا انتها بخوانید. روش های قطع پیامک های مزاحم تبلیغاتی در همراه اول و ایرانسل موضوع این مقاله است.

نحوه قطع پیامک های مزاحم تبلیغاتی

مدتی است که وزارت ارتباطات قصد دارد تا با سکانداری آذری جهرمی مزاحمت پیامک های تبلیغاتی را برای کاربران کم کند.

وزیر ارتباطات از چندی قبل با انتشار مطلبی در توییتر از تلاش برای قطع پیامک های مزاحم گفت. در همین خصوص او با اخطار جدی به دفاتر خدمات ارتباطی که با شیوه های غیرقانونی سیم‌کارت تلفن همراه در اختیار ارسال کنندگان اس ام اس های تبلیغاتی مزاحم قرار می‌دهند از لغو مجوز آنان بدون هیچ اغماض و توجیهی خبر داد.

وزیر ارتباطات در آخرین توییت خود از شناسایی و قطع سیم کارت های مزاحم خبر داد. او با اشاره به اینکه شکایت از اس ام اس های تبلیغاتی مزاحم کاهش قابل ملاحظه‌ای داشته است، آمار قطعی این سیمکارت ها را 8800 عدد اعلام کرد.

روش مسدود کردن اس ام اس های تبلیغاتی همراه اول

برای قطع پیامک های تبلیغاتی همراه اول از چند روش می‌توانید استفاده کنید.

1. با ارسال عدد 1 به سامانه 8999 می‌توانید از دریافت پیامک های تبلیغاتی در همراه اول جلوگیری کنید.

عد 1 را به 8999 اس ام اس کنید و پس از لحظاتی برایتان پیغامی می‌آید مبنی بر اینکه “مشترک گرامی، دریافت پیام تبلیغاتی برای شما تا 24 ساعت آینده غیرفعال خواهد گردید.”

2. برای قطع پیام تبلیغاتی در همراه اول می‌توانید از کد دستوری #8999* استفاده کنید. با این کد دستوری، منویی برایتان باز می‌شود که درخواست شما برای دریافت یا عدم دریافت پیامک تبلیغاتی با وارد کردن یک شماره مقدور می‌گردد.

3. با کد دستوری #800* نیز می‌توانید جلوی پیام های تبلیغاتی همراه اول را بگیرید. با شماره گیری این کد، منویی از گزینه های مختلف برایتان باز می‌شود که “قطع تبلیغات” یکی از این گزینه هاست.

4. از طریق تماس با مرکز اطلاع رسانی همراه اول با شماه 9990 نیز امکان قطع اس ام اس های تبلیغی وجود خواهد داشت.

در وب‌سایت همراه اول به این نکات نیز اشاره شده است.

پیامک های اطلاع رسانی اپراتور و اطلاع رسانی سرویس های پایه و باند پهن همراه اول، پیامک های تبلیغاتی محسوب نمی شوند. بنابراین درصورت قطع سرویس پیام تبلیغاتی، مشترکین این نوع پیام ها را دریافت خواهند نمود.

برخی مشترکین به واسطه عضویت در باشگاهی خاص یا ارائه شماره خود به فروشگاه ها از این مبادی پیامک تبلیغاتی دریافت می کنند که در این خصوص نیز اپراتور دخالتی ندارد.

از طریق مراجعه به سامانه همراه من (پرتال و اپلیکیشن) مشترکین می توانند نسبت به فعال / غیرفعالسازی پیامکهای تبلیغاتی اقدام نمایند.

نحوه قطع پیامک تبلیغاتی ایرانسل

برای غیرفعال کردن دریافت پیام های تبلیغاتی ایرانسل می‌توانید با شماره گیری 700 (از طریق خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) با مرکز تماس ایرانسل ارتباط برقرار کرده و درخواست عدم دریافت اس ام اس تبلغاتی را ثبت کنید.

در صورت تمایل به عدم دریافت پیامک های اطلاع رسانی، می‌توانید عدد ۲ را به 5005 بفرستید. همچنین در صورت تمایل جهت دریافت مجدد پیامک های مذکور، می توانید درخواست خود را به سادگی و از طریق ارتباط با مرکز تماس ایرانسل مطرح نمایید.
اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر