;
coinex

بیکسبی جدید و تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

شرکت سامسونگ جدیدترین راهکارهای زندگی متصل و محصولات خود را معرفی می‌کند. در ادامه مروری خواهیم داشت بر تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019 سال جاری.

سامسونگ از جدیدترین محصولات و راهکارهای تجاری خود در زمینه زندگی متصل در نمایشگاه فروم 2019 رونمایی می‌کند. در این رویداد دو ماهه، محصولات راهبردی از جمله سری جدید تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ و محصولات اختصاصی منطقه‎ای به معرض نمایش گذاشته خواهد شد.

علاوه بر این، راهکارهای سامسونگ برای زندگی متصل (Connected Life) نیز با محوریت بیکسبی جدید (New Bixby) یکی دیگر از بخشهای نمایشگاه فروم 2019 خواهند بود. بیکسبی جدید، پلتفرم سامسونگ برای هوش مصنوعی است و به همه شرکت‎ها امکان خواهد داد تا از طریق آن با محصولات سامسونگ ارتباط برقرار کنند.

راهکارهای جدید سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

بخش اول این رخداد فروم اروپای سامسونگ است که طی آن نمایندگان رسانه و شرکای شرکت از مناطق اروپا، آسیای جنوب شرقی و آمریکای لاتین به شهر پورتوی پرتغال دعوت خواهند شد. این بخش از نمایشگاه در روزهای 12 تا 22 فوریه برگزار می‎شود.

بیکسبی جدید و تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

در بخش دوم در فاصله روزهای 7 تا 11 مارس نیز سامسونگ میزبان نمایندگان رسانه و شرکت‎های حوزه خاورمیانه و کشورهای مشترک المنافع در شهر آنتالیای ترکیه خواهد بود. قسمت نهایی این رخداد، یعنی فروم آسیای جنوب شرقی نیز در روزهای 25 و 26 مارس در سنتوسای سنگاپور پذیرای شرکای اصلی تجاری سامسونگ است.

امسال دهمین دوره نمایشگاه فروم برگزار می‎شود و به همین مناسبت سامسونگ قصد دارد راهبرد و چشم اندازی تجاری خود را با استفاده از مفهوم «سامسونگ پلازا» با شرکای کلیدی‎اش به اشتراک بگذارد. از نظر سامسونگ، پلازا جایی است که مردم می‏توانند در آن گرد هم آمده، با هم ملاقات، تعامل و ارتباط برقرار کنند.

بیکسبی جدید و تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

وای‏اچ لی، مدیر بازاریابی جهانی سامسونگ می‏گوید «خیلی خوشحالیم که سامسونگ امسال در دهمین نمایشگاه فروم با شرکای تجاری خود ملاقات می‏کند. ما در مسیر خود همچنان متعهد به تلاش برای انجام کارهایی هستیم که زمانی غیرممکن به نظر می‏آمد و در این مسیر با تکیه بر هوش مصنوعی و اینترنت اشیا به دنبال ایجاد تجربه کاربری جدید برای مصرف کنندگان خواهیم بود نه اینکه صرفا دستگاه‏های مختلف را به هم متصل کنیم».

تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019

شرکت سامسونگ در مقام پیشتاز صنعت تلویزیون در 13 سال گذشته، قرار است مجموعه کامل سری تلویزیون‎های QLED 2019 خود را در این نمایشگاه معرفی کند. این محصولات امسال در بیش از 60 بازار عرضه خواهند شد. به این ترتیب سامسونگ با افزایش مداوم سهم خود از بازار تلویزیون‎های 8K، غلبه خود را بر بازار تلویزیون‏های بالارده حفظ خواهد کرد.

جانگسو چو، معاون بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

ما سال گذشته شاهد اعتماد و علاقه گسترده کاربران به تلویزیون‎های QLED سامسونگ بودیم. اما امسال تلویزیون‎های 8K و 4K ما، فاصله تلویزیون‏های فوق بزرگ با محصولات عادی بازار را بسیار بیشتر خواهند کرد و ما با افتخار نوآورترین و فراگیرترین سری محصولات خود را در این مجموعه عرضه خواهیم کرد.

محصولات اصلی عرضه شده سری QLED 2019 شامل مدل 8K Q900R بوده که در اندازه‎های 65 تا 98 اینچی عرضه می‎شود. مدل‏های Q90R, Q80R, Q70R, Q60R با کیفیت 4K نیز در اندازه‏های 43 تا 82 اینچ به بازار عرضه خواهند شد. سری جدید تلویزیون‏های QLED سامسونگ در مجموع شامل 20 مدل مختلف از جمله تلویزیون‏های فوق بزرگ است.

قابیلت‌های بیکسبی جدید و تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ

از جمله قابلیت‏های سری QLED 2019 می‏توان به فناوری «زاویه دید فوق عریض» اشاره کرد که کیفیت تصویر فوق العاده واضح، رنگ مشکی کاملا تیره و زاویه دید بسیار بزرگی را در اختیار بیننده قرار می‏دهد. فناوری «پردازنده کوانتومی» که اولین بار در سری 8K تلویزیون‏های سامسونگ عرضه شد، اکنون در مدل‏های 4K نیز بکار گرفته شده تا با استفاده از هوش مصنوعی امکان تقویت تصویر با هر کیفیت اولیه تا سطح 4K را داشته باشد.

قابلیت بیکسبی جدید نیز به کاربر امکان می‎دهد به راحتی و از طریق فرمان‏های صوتی در راهنمای Universal Guide سامسونگ، به محتوای موردنظر خود دسترسی پیدا کند. این راهنما بر اساس انتخاب‎ها و عادات قبلی کاربر، محتواهایی را به او پیشنهاد می‏دهد. نسل جدید تلویزیون‌های QLED 2019 8K سامسونگ در نمایشگاه فروم 2019 برای اولین‏ بار از AirPlay 2 و اپلیکیشن‎های iTunes Movies و TV Shows شرکت اپل و همچنین الکسای شرکت آمازون و Google Assistant نیز پشتبانی می‏کنند و کاربر می‏تواند مواردی مانند روشن و خاموش کردن تلویزیون یا تغییر میزان صدا را با فرامین صوتی ساده انجام دهد.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر