;
coinex

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

مدل‌های جدید ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED معرفی شدند. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مشخصات فنی و قابلیت‌های این بلندگوهای جدید که با همکاری شرکت هارمان کاردون ساخته شده‌اند.

گذشته از کیفیت تصویر، یکی دیگر از نکاتی که کمک شایانی به بهبود تجربه تماشای فیلم و تلویزیون می‌کند، صدای خروجی از دستگاه است. معمولا بلندگوهای داخلی تعبیه شده در تلویزیون‌ها کیفیت خارق العاده‌ای نداشته و به همین دلیل بسیاری از کاربران از از اسپیکرهای خارجی و یا ساندبار (Soundbar) برای بهبود تجربه شنیداری خود استفاده می‌کنند.

شرکت سامسونگ از دو مدل جدید از ساندبارهای سری Q خود رونمایی کرد که مجهز به فناوری Acoustic Beam و Adaptive Sound این شرکت هستند. دو ساندبار HW-Q70R و HW-Q60R حاصل همکاری آزمایشگاه صدای شرکت سامسونگ و برند Harman Kardon هستند و با داشتن قابلیت‎های هوشمند می‎توانند تجربه صوتی بسیار فراگیری را برای کاربر ایجاد کنند..

ساندبارهای سری Q سامسونگ

ساندبارهای جدید سامسونگ با استفاده از فناوری Adaptive Sound می‎توانند محتوای در حال پخش روی تلویزیون را تحلیل کرده و بصورت زنده تنظیمات صدا را متناسب با هر لحظه تغییر دهند. مدل‎های HW-Q70R و HW-Q60R در صورت اتصال به تلویزیون‎های QLED سری 2019 سامسونگ، بصورت خودکار به حالت Adaptive Sound رفته و قابلیت هوش مصنوعی آنها فعال می‎شود.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

یانگ‎سوک چو، معاون مدیر بخش نمایشگرهای این شرکت در خصوص ساندبارهای سری Q سامسونگ می‎گوید:

با استفاده از فناوری Adaptive Sound که صدا را درک و آن را متناسب با صحنه بهینه سازی می‎کند، کاربر صدا را بر اساس صحنه در حال تماشا، بسیار واقعی می‎شنود. ساندبارهای جدید سری Q کیفیت صدایی فوق‌العاده را در کنار طراحی بسیار زیبای خود ایجاد می‎کنند تا در مجموع کاربر بتوانند تجربه‎ای بهتر از استفاده از سینمای خانگی داشته باشد.

این دو ساندبار جدید سامسونگ مجهز به فناوری اختصاصی Acoustic Beam هستند که با استفاده از مجموعه حفره‎های روی بدنه، صدایی دینامیکی و پانورامایی تولید می‎کند. این قابلیت باعث می‎شود صدا بصورت کامل به تمامی نقاط خانه منتقل شود. ساندبارهای سری Q مجهز به امکان اتصال بلوتوثی هستند تا کاربر بتواند موسیقی روی گوشی هوشمند خودش را نیز با بهترین کیفیت صدا در خانه پخش کند.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

مدل ‎ HW-Q70R مجهز به فناوری Dolby Atmos و صدای 360 درجه فراگیر DTS:X است که تا پیش از این تنها در مدل‎های بالارده سامسونگ مانند HW-N950 و HW-N850 استفاده می‎شد. به این ترتیب کاربران می‎توانند با استفاده از ساندبار HW-Q70R هم همان صدای کاملا فراگیر و قدرتمند را در همه نقاط خانه تجربه کنند.

معرفی و مشخصات ساندبارهای سری Q سامسونگ برای تلویزیون‌های QLED

از نظر طراحی نیز مدل HW-Q70R در عین قدرتمند بودن، بدنه‎ای بسیار باریک با ارتفاع تنها 59 میلی‏متر دارد که آن را به گزینه‎ای بسیار مناسب برای استفاده در کنار تلویزیون‎های QLED سامسونگ تبدیل می‎کند.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر