;
coinex

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

گاندو سرویس تنها واحدی است که مجوز رسمی خدمات پس از فروش کنسول های بازی سونی Sony را از سازمان صنعت و معدن دریافت نموده است.

ششمین مراسم سالانه اعطای تندیس رعایت حقوق مصرف کنندگان به همت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران و با حضور مقامات بلند پایه کشوری و استانی برگزار و گاندو سرویس موفق به دریافت نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان گردید.

در این مراسم که در روز شنبه ۱۴ اردیبهشت ماه ۱۳۹۸ در هتل اسپیناس تهران برپا شد جناب آقای عباس تابش معاون وزیر صمت و مدیر عامل سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان، مهندس یداله صادقی رییس سازمان صمت استان تهران، جناب آقای قاسمی فرزاد مدیرکل امور اقتصادی استانداری تهران، جناب آقای نوده فراهانی رییس اتاق اصناف تهران و جناب آقای ابراهیم درستی نایب رییس اتاق اصناف تهران و رییس اتحادیه صوتی و تصویری تهران حضور داشتند و شرکت گاندو تجارت برای چهارمین سال پیاپی، موفق به دریافت تندیس حمایت حقوق مصرف کنندگان گردید.

شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات پس از فروش آن به نام گاندو سرویس، در سال ۱۳۹۲ با هدف تولید، واردات، صادرات و ارائه خدمات پس از فروش به انواع محصولات الکترونیکی، صوتی و تصویری آغاز به کار نمود. در طی ۶ سال فعالیت شرکت گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس، این شرکت از یک مجموعه صرفاً وارداتی و خدمات پس از فروش ، به واحدی تولیدی در زمینه محصولات صوتی و تصویری بدل گردیده و برای ورود به این عرصه مسیری بس دشوار را پیموده است.

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

مجموعه گاندو تجارت و واحد خدمات گاندو سرویس در ابتدا فعالیت خود را با واردات، فروش و خدمات پس از فروش آغاز نمود. لزوم دستیابی به قیمت مطلوب، سبب شد این شرکت تولید انبوه برخی محصولات مثل گیرنده دیجیتال یا ست آپ باکس، تال اسپیکرهای خانگی و اخیرا اندروید باکس را در داخل کشور به سرانجام برساند.

 درباره گاندو سرویس

شرکت گاندو تجارت به منظور دستیابی به سهم حداکثری بازار فروش و ارتقاء خدمات پس از فروش، موفق به اخذ مجوز نمایندگی، تولید، واردات، فروش و ارائه خدمات به ۶ برند مختلف از سازمان صنعت و معدن گردید و اکنون با افتخار محصولات گیرنده دیجیتال و تال اسپیکرهای ۶ برند Maxeeder, GANDO, BlackSmith(BLS), Mfour, Suarez, Zeco در ایران توسط شرکت گاندو تجارت تولید و عرضه می گردد و واحد خدمات پس از فروش گاندو سرویس وظیفه پشتیبانی از محصولات این ۶ برند و پلی استیشن‌ های سونی را نیز عهده‌دار است.

در طی ۶ سال فعالیت شرکت گاندو تجارت، دستیابی به رضایت حداکثری خریداران و مصرف‌کنندگان، تولید و عرضه محصولات بروز، با کیفیت مطلوب و قیمت مناسب، و ایجاد تنوع در طرح و نوع محصول؛ همواره جزء اهداف مجموعه بزرگ گاندو تجارت و خدمات گاندوسرویس بوده است؛ تا جایی که شرکت‌های دیگر فعال در زمینه واردات محصولات مشابه، برای اطمینان بیشتر مشتریان خود، ترجیح می دهند محصولات خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه نمایند.

گاندو سرویس برای چهارمین بار نشان حمایت از حقوق مصرف کنندگان را دریافت نمود

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس افتخار دارد، با بیش از ۱۲۰ نماینده فعال در سراسر کشور، دامنه پشتیبانی خود را تا دورترین نقاط کشور گسترش داده است و کیفیت خدمات رسانی خود را همه روزه از طریق واحد CRM در دفتر مرکزی کنترل می نماید.

شرکت گاندو تجارت و خدمات گاندو سرویس در سال ۱۳۹۴ در سومین مراسم اعطای نشان برتر رعایت حقوق مصرف‌کنندگان؛ موفق شد اولین لوح تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف‌کنندگان را دریافت نماید. از آن پس در سالهای ۱۳۹۵، ۱۳۹۶، و اکنون در انتهای سال ۱۳۹۷ هرسال به این موفقیت دست یافته است.

این شرکت در سال ۱۳۹۷ با تامین استانداردها و شرایط مورد نظر سازمان صنعت و معدن در زمینه خدمات پس از فروش موفق گردید مجوز رسمی ارائه خدمات پس از فروش کنسول‌های بازی، با برند سونی Sony، را از سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان دریافت نماید. با این مجوز که با شماره۳۷۰/۹۷/۳۱۳۲۷ در سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان ثبت گردیده است؛ گاندو سرویس واحد خدمات پس از فروش گاندو تجارت تنها واحد مورد تایید وزارت صنعت و معدن برای گارانتی محصولات پلی استیشن سونی در ایران می باشد.

قابل ذکر است فروشگاه اینترنتی مرکز خرید دات کام تنها واحدی است که توانسته استاندارد‌های مورد نظر گاندو سرویس را رعایت کرده و محصولات پلی استیشن خود را با گارانتی گاندو سرویس عرضه نماید.

در حال حاضر نه فقط برای محصولات ارائه شده توسط شرکت گاندو تجارت، بلکه بقیه شرکت ها هم به این نتیجه رسیده اند که الحاق گارانتی معتبر گاندو سرویس به یک محصول هم آسودگی خاطر مصرف کننده را در پی دارد و هم فروش محصول را تسهیل و تضمین می کند.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر