;
coinex

کاشت مو چیست؟ آشنایی با بهترین مرکز کاشت مو در ایران و روش‌های مختلف آن

ریزش مو امروزه در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورمان ایران شویع پیدا کرده است و تبدیل به معضلی جهانی شده است. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر روش های مختلف آن و آشنایی با یکی از بهترین مراکز کاشت مو در ایران با تکنیک SUT.

ریزش مو امروزه در بسیاری از نقاط جهان از جمله کشورمان ایران شویع پیدا کرده است و تبدیل به معضلی جهانی شده است. از طرف دیگر هر چند سال یکبار شاهد ورود داروهای جدیدی به بازارهای جهان هستیم که سازندگان و فروشندگان آنها ادعا می کنند که محصول آنها بهترین تاثیر را بر موهای سر دارد و ریزش مو با مصرف آن دارو براحتی برطرف می شود. اما متاسفانه بیشتر داروهایی که به بازارهای جهان عرضه شده اند، تاکنون هیچ کدام درمان موثری نبوده و با داشتن عوارض جانبی مختلف، گاهی حتی به محض قطع شدن مصرف آنها، فرد مجددا دچار ریزش مو می شود و حتی ممکن است وسعت ناحیه طاسی یا ریزش بیشتر شود.

اما در مقابل، کاشت مو روشی است بی دردسر و بدون عوارض جانبی محسوس که موجب شده بسیاری از زنان و مردانی که دچار ریزش مو و یا طاسی شده اند، از این طریق این مشکلات را به آسانی برطرف کنند.

کاشت مو چیست؟

کاشت یا پیوند مو، فرآیندی است که در آن فولیکول های مو از ناحیه ای بنام بانک مو – که معمولا پشت سر قرار دارد – جدا شده و به ناحیه ای از سر که دچار ریزش شده است، پیوند زده می شود. معمولا نواحی فرق سر و یا جلوی سر بیشترین ریزش را دارند که گاه منجر به طاسی می شود.

این فرآیند در کلینیک های کاشت مو انجام می شود و متخصصین این امر باید پیوند مو را انجام دهند. تاکنون روش ها و تکنیک های مختلفی جهت کاشت و پیوند مو ارائه و در کلینیک های جهان مورد استفاده قرار گرفته اند از جمله:

  • کاشت مو به روش FIT
  • کاشت مو به روش FUT
  • کاشت مو به روش BHT
  • کاشت مو به روش SUT

ناگفته نماند که روش هایی مانند کاشت مو fit و یا fut قدیمی شده که همچنان در برخی کلینیک ها و مراکز مورد استفاده قرار می گیرند. در صورتی که این روش ها دارای عوارض جانبی متعددی (از جمله نیاز به استراحت طولانی پس از هر جلسه کاشت مو، تعداد زیاد جلسات، زخم خونریزی، بجا ماندن اسکار زخم، استفاده از داروهای بی هوشی و بی حسی و…) بوده ولی با ورود تکنیک کاشت مو SUT توسط کلینیک رنسانس و برای اولین بار در ایران مشکلات روش های قدمی تا حد زیادی برطرف شده است.

 کاشت مو چیست؟ آشنایی با بهترین مرکز کاشت مو در ایران و روش‌های مختلف آن

طبق تحقیقات به عمل آمده کلینیک رنسانس را میتوان به عنوان برترین مرکز کاشت مو به دلیل رضایت بالای متقاضیان از روش های نوین استفاده شده در این کلینیک معرفی کرد. کاشت مو به روش SUT که تحت انحصار این شرکت برای اولین وارد ایران شده و همچنین استفاده از دستگاه های پیشرفته و اتاق های VIP مجهز تنها چند مورد از نقاط قوت این کلینیک محسوب می شود.

 چه اقداماتی جهت کاشت مو باید انجام شود؟

کاشت و یا پیوند مو، فرآیندی حساس است. بنابراین لازم است که پیش از آن خود را جهت انجام آن آماده کنید. البته پزشکان و متخصصین مراکز کاشت مو به شما دستورالعمل های لازم را می دهند تا بتوانید به خوبی ضمن آماده سازی های اولیه، در نهایت پس از انجام کاشت موها بتوانید از بهترین نتایج آن بهره مند شوید.

به همین جهت لازم است که انجام کارهای قبل از کاشت مو و رعایت نکات مربوطه را جدی بگیرید تا بدن شما به خوبی آماده شود. اقداماتی از قبیل:

  • بررسی دقیق دلایل و وسعت ریزش مو توسط پزشک متخصص و اینکه آیا فرد می تواند کاندید مناسبی جهت پیوند مو باشد یا خیر.
  • در صورتی که کاشت مو برای فرد توصیه شد، آیا آمادگی انجام آنرادارد؟
  • نکشیدن سیگار و نخوردن غذاهای چرب و سنگین و سیر از مدتی پیش از شروع جلسات کاشت مو
  • انجام ندادن ورزش های سنگین پیش از شروع کاشت مو
  • مطلع کردن پزشک متخصص و همکاران وی از هر گونه عارضه یا بیماری (برای مثال ناراحتی تیروئید، بیماری های قلبی عروقی، شیمی درمانی و غیره)
  • عدم استفاده از داروهای مسکن، داروهای رقیق کننده خون، برخی از قرص های ویتامین و …
  • عدم نوشیدن مایعات به مقدار زیاد
  • کوتاه کردن موهای سر
  • رنگ کردن موهای سفید و یا جوگندمی به رنگ های مشکی یا قهوه ای تیره

کاشت مو چیست؟ آشنایی با بهترین مرکز کاشت مو در ایران و روش‌های مختلف آن مراکز کاشت مو چه خصوصیاتی دارند؟

یکی از نکاتی که باید به آن توجه کرد این است که به هر مرکز یا کلینیک کاشت مو نباید مراجعه کرد. هر چه کلینیک شرایط و امکانات بهتری داشته باشد، مسلما در نتیجه نهایی کاشت مو تاثیر بهتری می گذارد. شما با صرف پول و وقت گذاشتن برای این فرآیند قطعا انتظار بهترین نتیجه را دارید. لذا توصیه می کنیم که تلاش کنید تا بهترین کلینیک کاشت مو را یافته و آنجا مراجعه کنید.

چنین کلینیک هایی ویژگی هایی خاصی دارند که آنها را از سایر کلینیک ها و مراکز متمایز می کنند. از جمله:

  • استفاده از آخرین متدها و جدیدترین تکنیک های کاشت مو
  • در اختیار داشتن فضایی استریل و کاملا پاکیزه
  • استفاده از بهترین پزشک جراح پوست و مو که دارای تجربه مناسب باشد.
  • داشتن مجوزهای لازم
  • استفاده از دستگاه های اتوماتیک و پیشرفته
  • داشتن وب سایت مناسب که برازنده یک کلینیک کاشت مو باشد.
  • ارائه مشاوره مناسب

اگر خدای نکرده به مرکزی مراجعه کردید که هر یک از شرایط ذکر شده را نداشت، حتما پیش از رزو وقت در آنجا به خوبی تحقیق کنید و حتما به کلینیک های دیگر نیز جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مقایسه کیفیت خدمات، مراجعه کنید.

قیمت کاشت مو چقدر است؟

هزینه کاشت مو یکی از معیارهای موثر از دید برخی از علاقه مندان به کاشت مو است. در حال حاضر پزشکان و مراکز کاشت مو قیمت ها و نرخ های پایه متفاوتی دارند ولی در مجموع می توان گفت که معیارهای اصلی مراکز پیوند مو جهت تعیین نرخ برای مشتریان خود عبارتند از:

  • نرخ و قیمت های پایه مرکز و یا متخصص مربوطه
  • تعداد فولیکول های مو که باید انتقال داده شوند.
  • تکنیک مورد استفاده
  • در اختیار داشتن و استفاده از دستگاه ها و تجهیزات مناسب

به یاد داشته باشید که در ازای هزینه ای که می پردازید، در صورتی که کاشت مو توسط متخصصی باتجربه برای شما انجام شود و از دستگاه ها و لوازم مناسب استفاده شود و از جدیدترین تکنیک های کاشت و پیوند مو استفاده گردد، ممکن است نتایج عالی و ماندگاری را داشته باشد و خط رویش مو نیز طبیعی بنظر برسد. در این صورت هزینه عمل هر چقدر هم که بالا باشد، ارزش آنرا دارد.

 

کلینیک کاشت موی رنسانس با سالها تجربه در زمینه کاشت و ترمیم مو در خدمت شماست. این کلینیک افتخار دارد تا با استفاده از جدیترین تکنیک ها، پیشرفته ترین امکانات و دستگاه های مدرن کاشت مو و همچنین بهره گیری از متخصصانی مجرب و دارای توانایی فنی و علمی بالا، بهترین خدمات را به شهروندان محترم تهرانی عرضه کند. جهت درمان ریزش مو با استفاده از جدیدترین استانداردهای جهانی، به کلینیک رنسانس که عنوان بهترین مرکز کاشت مو در ایران را به خود اختصاص داده مراجعه کنید.

تلفن تماس کلینیک رنسانس : 02188909050 –  وب سایت : SUTHAIR.com

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    همه چیز درباره کاشت ابرو
    داشتن ابروهایی پرپشت در همه ی افراد یکی از شاخصه های زیبایی چهره بوده و بر زیبایی کل صورت تاثیرگذار است. همچنین بسیاری از آقایان خواستار ریش و سبیل بوده که این امر می تواند بر جذابیت چهره آنها تاثیر بگذارد. اگر در ابروها، ریش و یا سبیل افراد نواقصی وجود داشته باشد به راحتی می توان با درمان های موجود این نواقص را بر طرف نمود.
    کاشت ابرو در مراحل انجام
    چگونگی انجام درمان زیبایی کاشت ابرو بسیار شبیه به کاشت مو می باشد. در eyebrow transplant پزشک برای جلوگیری از ایجاد حس درد، از بی حسی موضعی استفاده می کند. یکی از مهمترین عوامل در ایجاد نتایج ظریف و طبیعی، بکارگیری دقت بالا توسط پزشک مربوطه می باشد.
    برای انجام کاشت ابرو نیاز به موهای اهدایی از منطقه ای از بدن می باشد. بیشتر پزشکان از موهای بالای گوش افراد برای پیوند ابرو استفاده می کنند. در هر کاشت ابرو تقریبا به 250 الی 400 تار مو نیاز خواهد بود.
    این تعداد متغیر است زیرا تعداد پیوندها وابسته به اندازه و ظاهر ابروهای کنونی بوده و این عوامل در هر فرد متفاوت می باشد.

    کاشت مو یکی از نیازهای اصلی جامعه مدرن است و جالب اینجاست که تمامی زنان و مردان قادر هستند از این روش استفاده کنند تا ضعف های خود را بپوشانند و ظاهری جدید و زیبا به دست آورند.
    کاشت موی طبیعی چیست؟

    کاشت ابروی طبیعی چیست؟
    کاشت ابروی طبیعی یکی از درمان های زیبایی مربوط به چهره بوده و روز به روز در حال افزایش است. بسیاری از افرادی که ابروهای خود را از طرق مختلف نظیر بیماری، استفاده از رنگ و مداد ابروهای شیمیایی، تغییرات هورمونی و یا سوختگی از دست داده اند، از این روش برای بازگرداندن ابروهای خود استفاده می کنند.
    در این روش از درمان پزشکان با استفاده از پیوند و انتقال فولیکول های سالم به ابرو، موجب فعال نمودن فولیکول ها و رشد مجدد ابروها خواهند شد.
    پس از اعمال بی حسی موضعی، پزشک برش هایی در نواحی گیرنده و اهدا کننده ایجاد نموده و پیوند فولیکول ها آغاز می گردد. اجرای تمامی مراحل درمان ممکن است 2 الی 3 ساعت به طول انجامد.

    کاشت ریش و سبیل
    برخی از افراد با مشکل وجود نواقصی در سبیل و ریش دست و پنجه نرم می کنند. این نواقص می توانند نتایج حاصل از سوختگی، وراثت و یا زخم باشند. همچنین داشتن سبیل و ریش برای بسیاری از مردان نماد قدرت و نشانه ای از مردانگی محسوب شده که نداشتن آنها این نماد را خدشه دار می سازد.
    برای انجام کاشت سبیل یا ریش گرافت ها از قسمت پشت سر جدا شده و در نواحی مورد نظر کاشته می شوند. به دلیل اینکه از موهای سر برای پیوند استفاده می شود، تعداد فولیکول های لازم در دسترس بوده و تمامی سطح مورد نظر، تحت درمان قرار می گیرند و جای نگرانی از بابت کمبود تعداد فولیکول وجود نخواهد داشت.

    با پیشرفت روز افزون تکنولوژی و رونق زندگی ماشینی، تحرک بدن کاهش یافته و این امر عامل بزرگی برای افزایش وزن و چاقی می باشد.همانطور که میدانید یکی از مهمترین علل ابتلا به انواع بیماری های قلبی عروقی، افزایش چربی بدن می باشد. اما بجز ورزش و مصرف خوراکی های سالم، روش های دیگری نیز برای کاهش وزن و از بین بردن چربی های اضافی موجود می باشد.
    جراحی لاغری

    مردان معمولا پس از انجام کاشت ریش و سبیل از نتایج نهایی راضی می باشند زیرا فولیکول های کاشته شده پس از مدتی رشد کرده و افراد می توانند همانند ریش و سبیل طبیعی با آنها برخورد نمایند زیرا امکان اصلاح این موها وجود دارد.
    از آنجاییکه رویش ریش و سبیل همراه با زوایای خاصی می باشد، پزشک باید دقت بالایی در انجام کاشت ریش و سبیل بکار گیرد بنابراین وجود پزشکی با تجربه بالا می تواند در نتایج نهایی تاثیر بسزایی داشته باشد.

    انواع روش های کاشت ریش و سبیل
    یکی از روش های رایج برای انجام کاشت ریش و سبیل استفاده از روش FUE یا استخراج واحدی فولیکول ها می باشد. این درمان بین 2 الی 5 ساعت انجام شده و تنها پس از درمان شاهد زخم های ریزی خواهید بود که پس از مدتی بهبود می یابند.
    این روش از درمان هم به صورت دستی و هم از طریق استفاده از وسایل مکانیکی انجام می شود. کاشت ریش و سبیل به روش FUE نسبت به روش دیگر دوره نقاهت کمتری داشته و مراجعه کننده به سرعت بهبود می یابد.
    از دیگر روش های موجود برای transplanting beards and mustaches می توان به روش FUT یا استخراج نواری فولیکول ها اشاره نمود. در این روش پزشک به صورت نواری فولیکول ها را جدا نموده و در محل گیرنده کاشت انجام می شود. زخم های حاصل از این نوع درمان نیز ریز بوده اما مدت زمان بیشتری باقی می مانند.

    اگرچه دوره نقاهت حاصل از درمان طولانی تر بوده و فرد به مدت زمان بیشتری برای استراحت نیاز خواهد داشت، اما در نهایت با انجام این روش می توانید شاهد ریش کامل تری برای خود باشید زیرا این روش از درمان موهای بیشتری را پیوند و انتقال می دهد.
    برای انجام هر کدام از این روش ها از بی حسی موضعی استفاده شده و درمان حدود 2 الی 8 ساعت طول خواهد کشید. با انجام درمان های زیبایی نام برده شده در کلینیک زیبایی پوست و مو سپهر و زیر نظر دکتر علی وفائی، زیبایی و جذابیت را به چهره خود بازگردانید.

    پاسخ

    خسته نباشید…

    پاسخ