;
coinex

قابلیت Powershare گلکسی S10/تکنولوژی شارژ بدون سیم گوشی‌های سامسونگ

Wireless Powershare یا شارژ معکوس تکنولوژی جدیدی از شرکت سامسونگ بوده که امکان شارژ انواع گجت‌ها و گوشی‌ها را به صورت بدون سیم توسط گوشی‌های سری گلکسی اس 10 را می‌دهد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر قابلیت Powershare گلکسی S10 سامسونگ

 با وجود انبوه نوآوری‎ها در دنیای طراحی گوشی‎های هوشمند، بیشتر شدن عمر باتری و زمان استفاده از تلفن‌های همراه یکی از خواسته‎های همیشگی کاربران است. نظرسنجی‎های انجام شده در میان کاربران گوشی‌های هوشمند نشان می‎دهد 40% از پاسخ دهندگان عمر بیشتر باتری را مهمترین خواسته خود در طراحی گوشی می‎دانند.

با بیشتر شدن نقش گوشی‎های هوشمند در زندگی ما، تجربه ما از کار با این وسیله هم به سرعت در حال تغییر است. با فراهم شدن انتقال سریع‌تر و گسترده‌تر داده در نسل جدید شبکه‎های مخابراتی، کاربران اکنون می‏توانند کارهایی متنوع‏تر را با گوشی‎های خود انجام داده و فرصت‎های جدیدی را در زندگی خود پیدا کنند. به همین دلیل باتری گوشی‎ هم باید بتواند پاسخگوی این کاربرد طولانی‌‏تر و متنوع‎تر باشد.

قابلیت Powershare گلکسی S10 ؛ شارژ بدون سیم انواع گجت‌ها

پیشرفت‎های فناوری امروز توانسته ظرفیت باتری را تا حد زیادی ارتقا داده و در عین حال میزان مصرف باتری را هم تا حد زیادی کاهش دهد، اما همیشه جای یک نوآوری دیگر در عرصه گوشی‏های هوشمند وجود دارد. خوشبختانه این همان عرصه‌ای است که سامسونگ توانسته یکی از جذاب‌ترین نوآوری‏ها را برای آن عرضه کند: فناوری اشتراک گذاری بی‎سیم شارژ باتری یا Wireless Powershare.

با استفاده از این قابلیت در سری گوشی‎های گلکسی S10، کاربران می‏توانند در هر جایی و در هر زمانی یک گوشی گلکسی دیگر را با استفاده از گوشی خودشان شارژ کنند. قابلیت Powershare سامسونگ اولین فناوری در صنعت گوشی‎های هوشمند است که به شما امکان می‏دهد حتی ابزارهای پوشیدنی گلکسی مانند Galaxy Buds یا دیگر گوشی‏های دارای تاییدیه Qi را هم با گوشی‎ خودتان و بدون نیاز به سیم شارژ کنید.

قابلیت Powershare گلکسی S10/تکنولوژی شارژ بدون سیم گوشی‌های سامسونگ

وقتی در حال ورزش با ساعت هوشمند Galaxy Watch Active خود هستید یا در ساعات شلوغی روز با استفاده از آن در حال یافتن خلوت‎ترین مسیر باشید، تمام شدن باتری واقعا مشکل بزرگی است. هرچند باتری ساعت Galaxy Watch Active می‎تواند تا 45 ساعت دوام داشته باشد اما در عین حال بعد از این مدت طولانی، باز هم می‏توانید آن را با استفاده از گوشی گلکسی S10 خود و بصورت بی‏سیم شارژ کنید.

قابلیت Powershare گلکسی S10/تکنولوژی شارژ بدون سیم گوشی‌های سامسونگ

حتی هدفون‎های بی‎سیم Galaxy Buds خودتان را هم می‏توانید با قابلیت Powershare گلکسی S10 شارژ کنید. برای این کار تنها کافی است پایه مخصوص Galaxy Buds را روی صفحه پشتی گوشی گلکسی S10 خود قرار دهید تا براحتی شارژ شوند.

بیشتر بخوانید:

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر