;
coinex

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ ؛ بهترین نمایشگر موبایل آزمایش شده جهان

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ آخرین پرچمدار معرفی شده توسط این شرکت در آزمون‌های موسسه Display Mate عنوان دقیق‌ترین و بهترین نمایشگر موبایل جهان را به خود اختصاص داد.

موسسه DisplayMate بعد از بررسی‎های گسترده اعلام کرد نمایشگر گلکسی S10 شرکت سامسونگ به عنوان یکی از بهترین گوشی های هوشمند 2019 دارای بهترین و دقیق‎ترین رنگ‎ها در میان همه نمایشگرهای آزمایش شده در این موسسه بوده و با اطمینان می‌توان گفت کیفیت نمایشگر آن از نمایشگر هر گوشی هوشمند، تلویزیون 4K UHD، تبلت، لپ‌تاپ و مانیتوری که اکنون در اختیار دارید، بهتر است. گوشی گلکسی S10 نیز همانند پرچمداران سابق سامسونگ مثل گلکسی نوت 9 و گلکسی S9، توانست بسیاری از رکوردهای کیفی در آزمایش های سخت موسسه دیسپلی میت را در حوزه نمایشگر جابجا و یا برآورده کند و به این ترتیب بالاترین امتیاز کیفی یعنی رده Excellent A+ را از این موسسه دریافت کند.

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ ؛ بهترین نمایشگر موبایل آزمایش شده جهان

نمایشگر گلکسی S10 در مقایسه با نسل قبلی خود یعنی گلکسی S9 در زمینه‎های وضوح دید، مصرف انرژی، دقت نمایش رنگ و غیره، کارکرد بسیار بهتری دارد. این نمایشگر با حداکثر روشنایی 1215 نیت می‌تواند تصاویری بسیار دقیق و واضح را در هر زمان و مکانی که کاربر به آنها نیاز دارد (مثلا حتی در خارج از خانه و زیر نور مستقیم خورشید یا در محیط های سربسته با روشنایی بسیار زیاد) پیش چشم آنها قرار دهد. نمایشگر گلکسی S10 با نسبت صرفه جویی 1.54 واتی در مصرف انرژی در مقایسه با نمایشگر گلکسی S9 برابر 1.70 وات هم تصویر دقیق‎تر و جذاب‎تری ارائه می‌کند و هم انرژی کمتری مصرف می‎کند.

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ ؛ بهترین و دقیق‌ترین صفحه نمایش موبایل جهان

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ به بعنوان بهترین صفحه نمایش موبایل فعلی جهان، مجهز به اولین نمایشگری است که از فناوری HDR10+ پشتیبانی می‎کند. این فناوری در واقع استاندارد نسل آینده در نمایش ویدیو با بازه دینامیکی بالا (HDR) است، دقت نمایش رنگ این نمایشگر در استاندارد HDR رکورد دقت را در بررسی‌های موسسه دیسپلی‎میت شکسته است. امتیاز 0.4 برای ناچیزترین تفاوت قابل تشخیص رنگ (JNCD) در بازه رنگ DCI-P3 در مقایسه با امتیاز 0.7 برای گلکسی S9 نیز نشان دهنده بهتر شدن کیفیت این نسل جدید از نمایشگرها است. این امتیاز به معنی آن است که نمایشگر گلکسی S10 می‎تواند کیفیت تصویر فوق العاده‎ای را همراه با دقت بسیار بالا در رنگ تحویل دهد که به گفته موسسه دیسپلی‏میت «فاصله بسیار ناچیزی با حالت کامل» دارد.

نمایشگر گلکسی S10 سامسونگ ؛ بهترین نمایشگر موبایل آزمایش شده جهان

نمایشگر گلکسی S10 مجهز به یک فناوری داخلی است که میزان تابش نور آبی را تا حد 42 درصد کاهش داده و به این ترتیب مانع از ورود آن به چشم می‌شود زیرا تحقیقات نشان داده نور آبی مانع از خواب راحت در شب می‌شود. این نمایشگر همچنین توانسته است تاییدیه Eye Comfort را از موسسه آلمانی TUV Rheinland برای تابش کمترین میزان نور آبی، دریافت کند. در حالی که صفحه OLED گوشی‎های هوشمند تقریبا 12 درصد نور آبی تولید می‌کنند، میزان تولید این نور در گلکسی S10 به هفت درصد کاهش پیدا کرده است که کمترین میزان موجود در صنعت گوشی‌های هوشمند است.

مشخصات صفحه نمایش سامسونگ گلکسی S10

S10e S10 S10+
ابعاد صفحه نمایش (اینچ) 5.8” Full HD+ Dynamic AMOLED 6.1″ Quad HD+ Dynamic AMOLED 6.4″ Quad HD+ Dynamic AMOLED
رزولوشن 2280×1080 3040×1440 3040×1440
دقت 438 ppi 550 ppi 522 ppi

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر