;
coinex

مروری بر مشخصات مانیتور CRG5 سامسونگ/نمایشگر گیمینگ جدید 240 هرتز خمیده

شرکت سامسونگ از نمایشگر جدید 27 اینچی 240 هرتز مخصوص بازی خمیده خود با نام C27RG5 رونمایی کرد. در این نوشته مروری خواهیم داشت بر مشخصات و قابلیت‌های مانیتور CRG5 سامسونگ برای طرفداران بازی‌های کامپیوتری.

شرکت سامسونگ از نمایشگر جدید مخصوص بازی خود (گیمینگ) رونمایی نمود. این مانیتور که از سری نمایشگرهای خمیده این شرکت بوده، با قابلیت‌های جدید مانند نرخ بروزرسانی بسیاربالا و سریع 240 هرتز و سازگاری کامل با تکنولوژی G-Sync شرکت NVIDIA، تجربه بسیار جذاب و ترکیبی از کیفیت و سرعت را برای طرفداران بازی های کامپیوتری رقم خواهد زد.

سئوگ جی کیم، مدیراجرایی بخش نمایشگرهای سامسونگ می‎گوید:

با این نمایشگرهای خمیده و نوآور و استفاده از پیشرفته‎ترین فناوری‎های گرافیکی، تجربه تصاویر فراگیر بازی را به سطح جدیدی ارتقا داده‎ایم. ترکیب نرخ بروزرسانی 240 هرتز در کنار سازگاری با G-Sync باعث شده تا سری CRG5 سامسونگ به بهترین گزینه برای بازی‎هایی با گرافیک بالا تبدیل شود.

مانیتور CRG5 سامسونگ ؛ نمایشگر 27 اینچی منحنی مخصوص بازی

نسخه 27 اینچی مانیتور CRG5 سامسونگ دارای انحنای 1500R است و با استفاد از فناوری RapidCurve نرخ بروزرسانی تصویر را به 240 هرتز رسانده است و به این ترتیب تاخیر تصویر از میان رفته و حتی در صحنه‌های پر شتاب نیز تصویر کاملا واضح نمایش داده می‎شود. شرکت انویدیا سازگاری این محصول با سطح عملکرد و شرایط کیفیت تصویر برای پشتیبانی از G-Sync را تایید کرده و در تمامی صحنه‎های بازی تصویر را با کیفیت فول اچ‌دی (1920 در 1080) با تاخیر بسیار کم نمایش می‎دهد.

مروری بر مشخصات مانیتور CRG5 سامسونگ/نمایشگر گیمینگ جدید 240 هرتز خمیده

این محصول با نرخ کنتراست 3000:1 رنگ سیاه را تیره‎تر و سفید را روشن‎تر نمایش داده و جزییات دقیق تصویر را حتی در تیره‌‏ترین و روشن‌‏ترین قسمت‎های بازی به شما نمایش می‎دهد. مانیتور CRG5 دارای یک صفحه نمایش خمیده با تنظیم عمودی (VA) است که تصویر فراگیر بازی را از هر زاویه دیدی در اختیار شما قرار می‎دهد.

مروری بر مشخصات مانیتور CRG5 سامسونگ/نمایشگر گیمینگ جدید 240 هرتز خمیده

این مانیتور خمیده جدید در کنار دیگر مانیتورهای گیمینگ خمیده سامسونگ یک مجموعه کامل را تشکیل می‏دهند که اندازه بی‏سابقه 49 اینچ در مدل CRG9 را هم شامل می‏شود که شما را در تمامی جزییات غرق کرده و رنگ تصویر را با رزولوشن بسیار بالا و نسبت تصویر 32:9 و انحنای چشمگیر 1800R و کیفیت HDR1000 به شما نمایش می‎دهد. این نمایشگر با کیفیت Dual QHD (5129*1440) از فناوری نوآورانه کوانتوم دات استفاده کرده و می‎تواند تمام رنگ‎ها را به طبیعی‎ترین شکل آنها نمایش دهد.

زمان عرضه و قیمت نمایشگر C27RG5

مانیتور CRG5 در نمایشگاه بازی‎های کامپیوتری در روز 10 ژوئن رونمایی شده و در سه ماهه سوم سال 2019 نیز به بازار عرضه شده و با قیمتی در حدود 400 دلار (معادل 5 میلیون تومان با ارز 12.500 تومانی فعلی) به فروش خواهد رسید.

مشخصات مانیتور C27RG5 در یک نگاه

LC27RG5 مدل
۲۷ اینچ اندازه صفحه نمایش  

 

 

 

 

 

صفحه نمایش

 

 

 

۱۶:۹ نسبت تصویر
خمیده تخت / خمیده
1500R شعاع انحنای صفحه
۲۴۰ هرتز نرخ بروزرسانی تصویر
VA نوع پنل
3,000:1(Typ) نسبت کنتراست استاتیک
178° / 178° زاویه دید (افقی/عمودی)
۴ میلی ثانیه زمان واکنش ‌پذیری
1920 x 1080 رزولوشن
۳۰۰ کاتدلا بر متر مربع میزان روشنایی
G-SYNC Compatible G-SYNC  

 

 

 

ویژگی‌های عمومی

Custom/FPS/RTS/RPG/AOS/Cinema/DCR Game Mode
Yes Low Input Lag Mode
Yes Virtual Aim Point
Yes Black Equalizer
Yes Eye Saver Mode
Yes Flicker Free
Yes Easy Setting Box
ویندوز ۱۰ Windows Certification
1 EA Display Port  

 

درگاه‌ها

 

 

1.2 Display Port Version
2 EA HDMI
2 HDMI Version
Yes Headphone
خاکستری تیره مایل به آبی رنگ طراحی
-2.0° (±2.0°) ~ 15.0° (±2.0°) میزان تغییرزاویه نمایشگر

 

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر