;
coinex

وب رمز پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک

وب رمز یک شرکت خوشنام و معتبر در حوزه فناوری اطلاعات و ارائه دهنده راهکارهای تجارت الکترونیک می‌باشد. وب رمز دارای سابقه ۱۵ ساله در ارائه خدمات حرفه‌ای میزبانی وب، ثبت دامنه، طراحی وب‌سایت و خدمات دیجیتال مارکتینگ می‌باشد که در طی این سال‌ها حامی کسب و کارهای آنلاین بوده است و هر سال بر تنوع و کیفیت خدماتش افزوده می‌شود.

معرفی خدمات هاستینگ وب رمز

شرکت وب رمز در حوزه هاستینگ و سرور، خدمات فراوانی را توسط تیم جوان و متخصص خود ارائه می‌کند که این خدمات شامل ثبت انواع هاست از جمله هاست وردپرس، ثبت انتقال و تمدید دامنه های ملی و بین المللی، ارائه انواع سرور مجازی، اختصاصی و نیمه اختصاصی می‌باشد.

وب رمز پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک

هاست وردپرس در واقع همان هاست لینوکس است که برای سایت‌های وردپرسی به صورت ویژه بهینه سازی شده است. اگر قصد انتخاب هاست برای یک سایت وردپرسی را دارید، پیشنهاد ما به شما استفاده از هاست وردپرسی می‌باشد. گرچه که هاست لینوکس هم از سایت ‌های وردپرسی پشتیبانی می‌کند.

 خدمات تیم طراحی سایت وب رمز

تیم طراحی و توسعه وب رمز متشکل از طراحان خوش ذوق و حرفه ای در حوزه طراحی سایت اختصاصی و نیمه اختصاصی می‌باشد که نمونه کارهای زیبا و جذاب آن‌ها برای ایده گرفتن مشتریان جدید برای کسب‌وکار خود در سایت رسمی وب رمز قرار گرفته است. ازجمله نمونه کارهای طراحی سایت اختصاصی انجام شده برای مشاغل مختلف می‌توان به طراحی سایت پزشکی مداریا، طراحی سایت انتشارات نشر نی، طراحی سایت حقوقی دیوان و طراحی سایت املاک و فروشگاهی اشاره کرد.

طراحی فروشگاه اینترنتی

آنچه که امروزه طرفداران زیادی پیدا کرده است طراحی سایت فروشگاهی می‌باشد. با پذیرفته شدن فرهنگ خرید اینترنتی توسط جامعه و اعتماد مردم به فروشگاه‌های اینترنتی هر روز تقاضا برای طراحی فروشگاه اینترنتی افزایش می‌یابد. بسیاری از مشاغل برای فروش محصولات فیزیکی و غیرفیزیکی خود به فروش اینترنتی متکی هستند. با گسترش شهرها و افزایش روزافزون جمعیت در کلان شهرها دیگر نیازی نیست که برای خرید اجناس ساعت‌ها وقت خود را در ترافیک بگذرانید و حالا تنها با یک کلیک می‌توانید کالای مورد نظر خود را در محل تحویل بگیرید. این یک نقطه قوت برای بسیاری از کسب و کارهاست.

وب رمز پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک

چرا سایت ساز وب رمز؟

محدودیتی که بسیاری از کسب و کارهای کوچک و خویش فرما با آن رو به رو هستند بحث مدیریت منابع مالی می‌باشد. زیرا طراحی سایت اختصاصی فروشگاهی برای این دسته از مشاغل کوچک از نظر اقتصادی به صرفه نیست . بسیاری از افراد برای ارائه حرفه و هنر خود نیاز به یک سایت سبک و زیبا دارند که در بستر وب بتوانند خود را به مخاطبانشان معرفی کنند و در دسترس مشتریان‌شان باشند. بنابراین تیم وب رمز برای این دسته از مشاغل ارائه خدماتی را با هزینه کم و کیفیت مطلوب تحت عنوان فروشگاه ساز و سایت ساز در نظر گرفته است.

بنابراین اگر شما برای ارائه محصولات و یا هنر خود نیاز به یک بستر اینترنتی دارید ما استفاده از سایت ساز و فروشگاه سازهای  ارائه شده توسط شرکت وب رمز را به شما پیشنهاد می‌کنیم. تنوع قالب‌های زیبا و جذاب وب رمز محیطی ریسپانسیو و کاربرپسند را در اختیارتان قرار می‌دهد که حتی بدون دانش کدنوسی بتوانید سایت خود را به سادگی مدیرت کنید و حتی اگر سایت شما نیاز به چندین مدیر داشت می‌توانید چندین اکانت مدیریتی ایجاد نمایید.

فروشگاه ساز وب رمز امکان افزودن محصولات،دسته بندی محصولات، امکان مقایسه محصولات و امکان درج نظر توسط کاربران را فراهم می‌کند تا بتوانید بازخوردهای کاربران را برای ارتقا و بهبود عملکرد سایت‌تان دریافت کنید. همچنین اگر شما به جای فروش محصول قصد معرفی خدمات‌تان را در سایت دارید می‌توانید از قالب‌های سایت ساز با طراحی زیبا استفاده کنید. این قالب ها در عین سادگی تمام آنچه را که از یک سایت نیاز دارید در اختیارتان قرار می‌دهند.

خدمات امنیتی وب رمز

فرقی نمی‌کند از یک سایت اختصاصی حرفه‌ای استفاده می‌کنید و یا سایت ساز سبک و ساده، درهر دو صورت آنچه که برای سایت شما یک ضرورت به حساب می‌آید استفاده از گواهینامه امنیتی SSL می‌باشد. گواهینامه امنیتی با استفاده از استانداردهای رمزنگاری اطلاعاتی که میان کاربران و سایت شما ردوبدل می‌شود را رمزنگاری می‌کند تا از بازیابی اطلاعات جلوگیری کند و با ایجاد یک مبادله امن امکان به سرقت رفتن اطلاعات را توسط هکرها به حداقل برساند.

گواهینامه امنیتی SSL از دامنه‌های ملی و بین المللی نیز پشتیبانی می‌کند و با انواع سرور و موبایل سازگاری دارد و نصب آن بر روی هاست شما به صورت رایگان انجام می‌شود.

خدمات دیجیتال مارکتینگ وب رمز

تیم دیجیتال مارکتینگ وب رمز متشکل از تیم سئو و بهینه سازی وب سایت، تبلیغات گوگل ادوردز، تولید محتوای متنی و گرافیکی و همچنین مدیریت شبکه های اجتماعی می‌باشد.

وب رمز پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک

سئو بهتر است یا ادوردز

سئو به مجموعه خدماتی که برای معرفی و بهینه سازی سایت برای ربات‌های موتور جستجو انجام می‌شود اطلاق می‌شود.

سئو یک فرآیند ظریف و زمانبر است که نیاز به دانش به روز در خصوص نوع عملکرد الگوریتم‌های گوگل دارد. الگوریتم‌هایی که به طور نامنظم دچار تغییر توسط هوش مصنوعی می‌شوند. ربات‌های جستجوگر گوگل وظیفه شناسایی سایت شما و دسترسی به صفحات سایت و دریافت اطلاعات صفحات را دارد. اگر سایت شما برای موتورهای جستجو بهینه نشده باشد این ربات ها نمی‌توانند به اطلاعات سایت شما دسترسی داشته باشند. بنابراین نباید انتظار داشته باشید که سایت شما در صفحه نتایج گوگل نمایش یابد.

تقریبا تمام کسانی که کسب‌وکار خود را در بستر وب گسترش داده‌اند بر سر جایگاه بالاتر در صفحات اول گوگل با هم رقابت دارند. اما اگر تمایل دارید که در یک مناسبت خاص و یا در یک بازه زمانی مشخص سایت شما در لینک‌های ابتدایی گوگل نمایش یابد می‌توانید از تبلیغات گوگل ادوردز استفاده کنید.

تبلیغات در گوگل ادوردز از نوع تبلیغات هدفمند برای بازاریابی کلمات کلیدی است که عملکرد آن به صورت پرداخت به ازای هر کلیک می‌باشد. این بدین معنی است که در صورت فعال کردن کمپین تبلیغاتی برای کلمات کلیدی سایت شما، یک آیکن با حروف اختصاری AD در کنار نام سایت شما قرار می‌گیرد و اگر کاربر در محدوده کلمات کلیدی شما جستجو داشته باشد نام سایت شما در لینک‌های ابتدایی گوگل نمایش می‌یابد.

پس دیگر چه نیازی به سئو است؟ گوگل در تبلیغات خود نیز کیفیت سئوسایت را مد نظر قرار می‌دهد. بنابراین اگر سایت شما از سئو قوی‌تری برخوردار باشد، آپشن های بیشتری در تبلیغات گوگل در اختیار شما قرار می‎گیرد و کارشناس ادوردز برای پشتیبانی و  مدیریت کمپین ادوردز گزینه‌های بیشتری را در اختیار دارد تا بتواند هزینه‌های کمتری را اختصاص دهد.

ویدئوهای آموزشی گوگل ادوردز وب رمز

کارشناسان ادوردز وب رمز با هدف افزایش سطح آگاهی جامعه در خصوص فناوری اطلاعات، برای آموزش تبلیغات در گوگل ادوردز اقدام به تدوین ویدئوی آموزشی کرده اند که در این ویدئو به آموزش کامل مدیریت پنل ادوردز پرداخته شده است. برای دریافت ویدئوهای کامل آموزش ادوردز به سایت وب رمز مراجعه کنید.

وب رمز پیشرو در ارائه خدمات تجارت الکترونیک

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    هاست وردپرس Mizbanx رو هم من استفاده کردم چیز خوب و تمیزی بود

    پاسخ