;
coinex

پارک آبی آتلانتیس دبی با سفر باتو

کشور امارات و به خصوص شهر دبی در سال های اخیر در زمینه گردشگری سرمایه گذاری های زیادی را انجام داده است و این سرمایه گذاری ها این کشور را به یکی از مهمترین کشورهای گردشگری جهان تبدیل کرده است.

این امر باعث شده تا مراودات تجاری در این کشور و به ویژه شهر دبی هم رونق بسیاری بگیرد و از کنار صنعت گردشگری، تجارت این منطقه هم پیشرفت کند. در این میان شهر دبی به عنوان برترین شهر امارات شناخته می‌شود به دلیل ساحلی بودنش بیشتر مورد توجه گردشگران قرار گرفته است و می توان این شهر را، شهری پر از امکانات گردشگری تفریحی و خوش گذرانی دانست که همگی در کنار خانواده ها و یا دوستانشان لحظات خوبی را می گذرانند.

پارک آبی آتلانتیس دوبی

همان طور که می دانید شهر دوبی هوای بسیار گرمی را حتی در فصول پاییز و زمستان دارد. در این هوای گرم بهترین تفریحی که می توان انجام داد شنا و ورزش های آبی است. به همین منظور و برای این که مردمی که به این شهر آمده اند کمتر از گرما آزار ببینند انواع امکانات رفاهی در این زمینه فراهم شده است. پارک های آبی یکی از این موارد هستند که شهر دبی تعداد زیادی از این پارک های آبی غول آسا و پیشرفته و مدرن را در دل خود جای داده است. یکی از پیشرفته ترین پارک های آبی در شهر دبی، پارک آبی آتلانتیس است. این پارک آبی عظیم متعلق به هتل آتلانتیس دبی است. این پارک به دلیل این که متعلق به هتل آتلانتیس دبی می باشد از امکانات رفاهی خوبی برخوردار است.

بخش های اصلی پارک آبی آتلانتیس دبی در آفر تور دبی ارزان لحظه آخری را می‌توان به این صورت تقسیم بندی کرد: سرزمین دلفین ها، سرزمین شیرهای دریایی، وسایل بازی، آکواریوم، غواصی.

در این قسمت به بخش بازی های هیجان انگیز این پارک آبی می پردازیم.

سرسره آبی آکواکندا

به گزارش سفر باتو، این سرسره یکی از طولانی ترین و هیجان انگیز ترین سرسره های آبی این پارک است. این سرسره معروف به سرسره مار (به دلیل پیچ های تو در تویی که دارد) بوده و طرفدارهای بسیاری برای خود به دست آورده است. زمانی که از این سرسره استفاده می‌کنید از درون تونل های باریک و سرپوشیده عبور کرده و در نهایت به محوطه قیف شکلی از جنس فیبر که بزرگترین دریچه فیبر و شیشه ای جهان است، سقوط می‌کنید و وارد استخری عمیق می‌شوید. این سرسره آن قدر هیجان انگیز است که با وجود سربسته بودن تونل ها همیشه صدای فریاد از آن به گوش می‌رسد. البته هیچ خطری در زمان استفاده از این وسیله برای مردم پیش نخواهد آمد.

سرسره زنگو

از سرسره های جالب و پر هیجان پارک آبی آتلانتیس در دبی، سرسره زوم رنگو است که به شکل یو انگلیسی است. این سرسره بسیار پر بازدید است. برای استفاده از این سرسره باید ابتدا سوار تیوپ های مخصوص این سرسره شوید این تیوپ ها به صورت یک نفره و دو نفره هستند. پس از سوار شدن بر روی تیوپ ها به صورت عمودی از این سرسره سقوط می‌کنید. حتما توجه داشته باشید که هنگامی که از سرسره پایین می‌آیید دست و پایتان زیر تیوپ نرود چون سرعت سر خوردن بسیار زیاد است، ممکن است دست و پایتان زخمی گردد.

سرسره انتقام خدای دریا

زمانی که در این سرسره می‌آیید باید با تمام قدرت با فشار آب بجنگید. در این سرسره به جای سر خوردن پرتاب می شوید و بی‌اختیار این احساس به شما می‌دهد که در توفان شدیدی قرار گرفته‌اید. پس از سقوط ها و پیچ و تابی که در این وسیله خورده‌اید به استخر بزرگی می‌رسید. این سرسره بسیار پر هیجان است.

سرسره رقابت

که به سرسره رقابتی هم معروف است در ساختمانی شبیه به معبد ساخته شده و تفاوت آن با باقی سرسره ها در این است که باید حتما دو نفر هم زمان از آن استفاده نمایند. سرعت سرسره بازان توسط مانیتوری به شرکت کننده گان نشان داده می‌شود و از برنده مسابقه تجلیل به عمل می‌آید. البته کسی که وزن بیشتری داشته باشد معمولا برنده می‌شود پس اگر خواستید با کسی مسابقه دهید حواستان باشد که وزنش از شما بیشتر نباشد. سرسره رقابتی یکی از مدرن‌ترین وسیله‌های پارک آبی آتلانتیس دوبی است.

سرسره حمله کوسه

این سرسره به شکل تونلی است. وقتی داخل سرسره می‌شوید ابتدا همه چیز آرام است اما ناگهان شما خودتان را در معرض حمله چندین کوسه و ماهی های دیگر می‌بینید. ترس و وحشتی که دیدن کوسه ها از فاصله‌ای به این نزدیکی به شما دست می‌دهد چیزی کمتر از دیدن کوسه های داخل اقیانوس ندارد. اما پیش از این که کوسه ها برسند مسیر سرسره به پایان می‌رسد. اگر تا به حال با کوسه ها روبرو نشده‌اید با رفتن به این سرسره و تجربه استفاده از آن می‌توانید به راحتی ادعا کنید که کوسه ها به شما حمله کرده‌اند.

پایان رپورتاژ آگهی

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر