;
coinex

بهترین جارو برقی های 2019 : با گرد و خاک منزل خداحافظی کنید

در دنیای خانه داری امروزی جارو برقی از مهمترین وسایل خانه و نبودش اجتناب ناپذیر است. در این مطلب به معرفی بهترین جارو برقی های 2019 پرداخته‌ایم.

پیدا کردن بهترین جارو برقی های 2019 موجود در بازار ساده نیست، زیرا تعداد محصولات موجود در بازار بسیار زیاد است و باید دستگاهی را خریداری کنید که با خانه و بودجه شما سازگاری داشته باشد و همچنین به لطف حضورش مطمئن شوید که گرد و خاک در هیچ جای خانه شما باقی نمی‌ماند. ما می‌خواهیم در این زمینه به شما کمک کنیم.

برای تدوین این مقاله به شکار بهترین جارو برقی های 2019 موجود در بازار رفته‌ایم و خوشبختانه توانستیم محصولاتی را پیدا کنیم که گرد و خاک فرش‌های شما را کاملا تمیز می‌کنند، زیبایی را به کف و مابقی سطوح خانه شما باز می‌گردانند و از همه مهمتر این که در تمیز کردن خانه بار زیادی را از روی شانه شما برمی‌دارند.

بهترین جارو برقی های 2019 که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شوید از نوع بدون سیم هستند و سازندگانشان با بهینه سازی و حذف کابل آن‌ها دست و پاگیری‌های جاروبرقی های قدیمی را از این محصولات دور کرده‌اند. یکی از بهترین جارو برقی های 2019 که توانست موفقیت این سبک طراحی را اثبات کند، محصولی به نام سایکلون وی 10 از برند دایسون بود که در این مقاله هم حضور دارد و راه را برای سایر برندهای معتبر در زمینه ساخت چنین جارو برقی هایی باز کرد.

در کنار بعضی از جارو برقی های برتر و مدرن بدون سیم این مقاله، محصولاتی نیز وجود دارند که به خودآگاهی رسیده‌اند و با خرید آن‌ها (جاروبرقی های روباتیک و هوشمند) دیگر لازم نیست که حتی انگشت خود را برای جارو و پارو کردن خانه خود تکان دهید، یا در خانه حضور داشته باشید. اگر به دنبال یک جارو برقی سبک وزن، بدون سیم یا پیشرفته روباتیک هستید، توصیه می‌کنیم که این مقاله تکراتو را حتما بخوانید.

بهترین جارو برقی های 2019 در یک نگاه

  1. دایسون سایکلون وی 10 ابسلوت (Dyson Cyclone V10 Absolute)
  2. شارک ایف 250 یو کی (Shark IF250UK)
  3. دایسون وی 8 ابسلوت (Dyson V8 Absolute)
  4. جی تک ایررم مارک 2 (Gtech AirRam MK2)
  5. دایسون لایت بال مولتی فلور (Dyson Light Ball Multi Floor)
  6. دایسون آی 360 (Dyson Eye 360)
  7. آی روبوت رومبا 980 (iRobot Roomba 980)
  8. یوفی روبو وک 11 (Eufy RoboVac 11)
  9. نیتو بات وک کانکتد (Neato Botvac Connected)

 

دایسون سایکلون وی 10 ابسلوت

دایسون سایکلون وی 10 ابسلوت

منبع تغذیه: بدون کابل، باتری / وزن: 2.6 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.75 لیتر/ مدت زمان عملکرد با یک بار شارژ: 60 دقیقه

نقاط قوت:

  • طراحی بی رقیب
  • مکش قوی

نقاط ضعف:

  • اتمام سریع شارژ باتری در هنگام استفاده از تنظیمات حداکثر
  • قیمت گران

دایسون دیگر جاروبرقی سیم دار نمی‌سازد. جدیدترین جارو برقی این سازنده (سایکلون وی 10) واقعا حرف ندارد و آنقدر خوب است که دایسون را به این باور رسانده که می‌تواند با خیال راحت سیم اتصال به پریز برق را در ساخت محصولات آینده‌اش کنار بگذارد. سایکلون V10 به عبارت ساده بهترین وکیوم کلینر ساخته شده توسط دایسون است و همه نیازهای شما را در رابطه با استفاده از یک جارو برقی برطرف می‌کند.

در این زمینه بد نیست بدانید که فناوری گردبادی بهینه سازی شده و به کار رفته در ساخت این محصول نسبت به فناوری گردبادی موجود در محصولات قبلی دایسون (مانند سایکلون وی 8) و سایر جاروبرقی های موجود در بازار قدرت مکش بیشتری دارد (در حدود 20 درصد) و تجربه استفاده از این محصول هم این پیشرفت را ثابت می‌کند.

سایکلون وی 10 به عنوان یکی از بهترین جارو برقی های 2019 نسبت به وکیوم کلینرهای سری وی قبلی دایسون بهینه سازی‌های زیادی را به خود دیده است. مخزن نصب شده روی این دستگاه رو به جلو است و همه متعلقات وی 10 را روی خود نگه می‌دارد. وی 10 از نظر طراحی هم بهینه سازی شده است تا برای بلعیدن گرد و خاک قدرت بیشتری داشته باشد. دایسون گفته است که این محصولش توانایی شناسایی اختلاف ارتفاع، اختلاف فشار هوا و اختلاف دما را هم دارد و برای ارائه بیشترین راندماش خودش را با تغییرات مختلف در این زمینه وفق می‌دهد.

سایکلون وی 10 دایسون در بازارهای مختلف با قیمت‌های مختلفی عرضه می‌شود، اما حقیقت این است که شما بهای قدرت مکش بسیار خوب این محصول را می‌پردازید. وی 10 نسبت به محصولات قبلی سری وی دایسون به باتری قدرتمندتری هم مجهز شده است. این باتری در هنگام استفاده از دستگاه با تنظیمات پایه به مدت 60 دقیقه این محصول را تغذیه می‌کند که برای رفع نیازهای تمیزکاری روزمره شما خوب است، ولی در حالت استفاده از تنظیمات حالت حداکثر قدرت دستگاه فقط 5 دقیقه دوام می‌آورد.


شارک ایف 250 یو کی

شارک ایف 250 یو کی

منبع تغذیه: بدون کابل، باتری / وزن: 4 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.33 لیتر/ قدرت مکش: 25.2AW

نقاط قوت:

  • حمل آسان
  • مکش قوی
  • تنوع حالت‌های تمیزسازی

نقاط ضعف:

  • وزن سنگین در مقایسه با محصولات برندهای رقیب

علاقه‌ای به جاروبرقی های برند دایسون ندارید؟ شارک IF250UK یک محصول ارزانتر برای شما و همچنین جایگزین خوبی برای بعضی از جارو برقی های پیشرفته دایسون موجود در این لیست است.

این محصول هم از نوع بدون سیم است و می‌تواند با یک بار شارژ کامل به مدت 22 دقیقه گرد و خاک‌های مسیر پیش رویش را جمع کند، ولی آنچه که باعث تبدیل شدنش به یکی از بهترین جارو برقی های 2019 شده مجهز بودنش به دو باتری است، به این نحو که شما می‌توانید پس از اتمام شارژ باتری اول باتری دوم را روی دستگاه نصب و به مدت 22 دقیقه دیگر هم محیط مورد نظرتان را با آن جارو کنید.

شارک IF250UK واقعا از یک طراحی دوست داشتنی و کاربردی بهره می‌برد، اما کمی سنگین است. این محصول به فناوری فلکسولوژی سازنده‌اش مجهز شده است تا شما بتوانید برای تمیز کردن نقاط دور از دسترس آن را خم کنید، بدون این که خودتان خم شوید.

همانطور که گفته شد، IF250UK به اندازه سایکلون وی 10 دایسون سبک نیست ولی شما به راحتی می‌توانید آن را با خود حمل کنید. این محصول واقعا قدرت بالایی در بلعیدن گرد و خاک و کثیفی دارد و به راحتی در حالت استفاده از حداکثر قدرت مکشش مکان‌های مختلف خانه را برای شما تمیز می‌کند.

اگر به دنبال یکی از بهترین جارو برقی های 2019 با کاربرد آسان و قدرت سایکلون وی 10 دایسون هستید و می‌خواهید بهای ارزانتری را بپردازید، شارک ایف 250 یو کی بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود. این جارو برقی زیبا در یک مدل خاص هم با قابلیت‌هایی کاربردی برای تمیز کردن حیوانات خانگی عرضه شده است و از این نظر هم شما را پشتیبانی می‌کند.


دایسون وی 8 ابسلوت

دایسون وی 8 ابسلوت

منبع تغذیه: بدون کابل، باتری / وزن: 2.16 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.54 لیتر/ قدرت مکش: 22AW (در حالت مکس 115AW)

نقاط قوت:

  • طراحی سبک و ماژولار
  • مکش قوی
  • حمل آسان

نقاط ضعف:

  • قیمت گران

دایسون وی 8 ابسلوت زمانی برترین وکیوم کلینری بود که می‌توانستید خریداری کنید، ولی هنوز هم علی رغم این که توسط برادر بزرگترش، سایکلون وی 10، از تاج و تختش برکنار شده یکی از بهترین جارو برقی های 2019 بازار است که با باتری کار می‌کند و کاربرد بسیار راحتی دارد.

سایکلون وی 8 دایسون طراحی منحصر بفردی دارد. این محصول به شش سَری متفاوت برای تمیز کردن سطوح مختلف و یک لوله جدا شدنی با اندازه متغیر مجهز شده است، وزن سبکی دارد و به راحتی پا به پای شما در تمیز کردن منزلتان حرکت می‌کند. دایسون موتور مکنده این کلینر را در دسته تفنگ مانند آن نصب کرده است تا شما بتوانید سَری مورد نظرتان را مستقیما به خود دستگاه وصل کنید و آن را بدون لوله‌اش با خود به هر جایی ببرید.

سایکلون وی 8 دایسون می‌تواند با یک بار شارژ تقریبا به مدت 40 دقیقه فضای خانه شما را تمیز کند که برای یک جارو برقی باتری دار راندمان بسیار خوبی است، با این حال در صورتی که تنظیمات این جارو برقی را روی حالت حداکثر (MAX) قرار دهید یا از آن در کنار سَری‌های موتور دار استفاده کنید، راندمان باتریش کم می‌شود.

البته به ندرت نیاز پیدا خواهید کرد که از حالت حداکثر یا سَری‌های موتوردار در کنار وی 8 استفاده کنید زیرا این محصول به عنوان یک جاروبرقی دستی از نظر قدرت مکش گرد و خاک نسبت به سایر محصولات موجود در بازار برتری دارد. وی 8 به یک مخزن بزرگ هم مجهز شده است تا بتوانید برای مدت زمان بیشتری از آن استفاده کنید.

استفاده لذت بخش و طراحی آینده نگرانه و هوشمندانه از ویژگی‌های هستند که علی رغم وجود سایکلون وی 10 در بازار، هنوز هم سایکلون وی 8 را برجسته جلوه می‌دهند.


جی تک ایررم مارک 2

جی تک ایررم مارک 2

منبع تغذیه: بدون کابل، باتری / وزن: 3.5 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.54 لیتر/ مدت زمان عملکرد با یک بار شارژ: 40 دقیقه

نقاط قوت:

  • وزن سبک
  • آسان بودن نصب مخزن
  • حمل آسان

نقاط ضعف:

  • مخزن کوچک
  • نداشتن متعلقات اتصالی

اگر به دنبال یکی از بهترین جارو برقی های 2019 هستید که وزن سبک و قدرت مانوردهی بالایی داشته باشد و انعطاف پذیری یک وکیوم کلینر بدون سیم را نیز به همراه کاربردی آسان و راندمان مکشی بالا ارائه کند، جی تک ایررم مارک 2 یک گزینه خوب برای شماست. این محصول روند نصب آسانی دارد و با یک بار شارژ می‌تواند به مدت 40 دقیقه خانه شما را تمیز کند.

باتری به کار رفته در این دستگاه 4 ساعت طول می‌کشد تا شارژ شود و این موضوع برای ایررم مارک 2 یک نقطه ضعف است، با این حال اگر می‌خواهید برای مدت کوتاهی مکانی را جارو کنید می‌توانید این باتری را به مدت یک ساعت شارژ کنید. البته جی تک این جارو برقی خود را به یک کابل کوتاه هم مجهز کرده است تا شما را از شارژ کردن مداوم باتری آن بی نیاز کند.

ایررم مارک از فناوری ایرلاک (Airlock) سازنده‌اش هم بهره می‌برد و به لطف این فناوری می‌تواند به طور خودکار سَری خود را برای تمیز کردن انواع سطوح تنظیم کند. مخزن نصب شده بر روی این جاروبرقی کمی کوچک است، ولی به یک سیلندر جداشدنی با یک اهرم لغزشی مجهز شده است تا شما بتوانید بدون کثیف کردن دستتان به راحتی آن را خالی کنید.

ایررم مارک 2 را می‌توانید به راحتی از پله‌های خانه خود بالا و پایین ببرید، اما مجهز نبودن این محصول به اتصالات و سَری‌های مختلف باعث می‌شود که نتوانید سطوح دور از دسترس و غیرصاف را به راحتی با آن تمیز کنید. این جارو برقی نسبت به محصولات دایسون قیمت ارزانتری دارد و برای افرادی که به دنبال یک محصول اقتصادی هستند گزینه بسیار خوبی محسوب می‌شود.


دایسون لایت بال مولتی فلور

دایسون لایت بال مولتی فلور

منبع تغذیه: کابل / وزن: 6.9 کیلوگرم / طول کابل: 9.4 متر / قدرت مکش: 90AW

نقاط قوت:

  • مکش منحصر بفرد و مداوم
  • ابزار چند کاربردی

نقاط ضعف:

  • وزن سنگین برای بالا و پایین بردن از پله‌ها
  • آزار دهنده بودن سیم

اگر می‌خواهید یک جارو برقی با قدرت مکش بسیار بالا بخرید، دایسون معتبرترین برندی است که باید به سراغش بروید. فناوری گردبادی این سازنده بهترین فناوری موجود در صنعت ساخت جاروبرقی محسوب می‌شود و در لایت بال مولتی فلور به خوبی این برتری خود را نشان می‌دهد.

لایت بال مولتی فلور با قدرت مکش 90AW منحصر بفردش به راحتی فرش‌ها، طبقات چوبی، لمینت و سطوح مختلف را از خاک و کثیفی پاک می‌کند. سَری‌های این جارو برقی علاوه بر کثیفی‌ها و موهای موجود بر روی سطوح، کثیفی‌ها و موهای درون سطوح و فرش‌ها را هم به راحتی به درون خود می‌کشند. به بیان ساده می‌توان گفت که قدرت مکش بالای لایت بال مولتی فلور و توانایی منحصر بفرد این محصول در مکیدن اشیاء شما را غافلگیر و حیرت زده می‌کند.

لایت بال مولتی فلور به یک مخزن بسیار بزرگ هم مجهز است. زمانی که این مخزن پر شود شما می‌توانید به راحتی با کمک یک دکمه آن را از بدنه جارو برقی جدا کنید و به کمک یک دکمه دیگر محتویات درون آن را خیلی راحت خالی کنید. البته برای خالی کردن مخزن باید آن را در جهت درست نگه دارید.

لایت بال مولتی فلور به عنوان یک جاروبرقی ایستاده کارایی بسیار خوبی دارد، اما به مجموعه‌ای از ابزارهای اتصالی هم مجهز شده است تا بتوانید کثیفی‌های موجود روی هر سطحی را، از سقف و ستون گرفته تا کف خانه و زیر مبل، به راحتی تمیز کنید.

حمل این جاروبرقی قدرتمند به دلیل وزن نسبتا سنگینش کمی سخت است و از طرفی ممکن است کابل 9.4 متریش کمی مزاحم گرد و خاک گیری شما شود، ولی فراموش نکنید که جاروبرقی های بدون سیم قدرت مکش بسیار پایینی دارند و زحمت شما را زیادتر می‌کنند.

اگر به دنبال محصولی کم صدا هستید که سطوح مختلف را واقعا برای شما به راحتی تمیز کند و کاربرد آسان و مانورپذیری بالایی داشته باشد، دایسون لایت بال بهترین گزینه برای شماست.


دایسون آی 360

دایسون آی 360

منبع تغذیه: باتری / وزن: 2.4 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.33Lm / قدرت مکش: 20AW

نقاط قوت:

  • عملکرد بی صدا
  • عرض کم

نقاط ضعف:

  • توانایی نه چندان زیاد در تمیزسازی
  • ارتفاع زیاد

به لطف پیشرفت مداوم تجهیزات دارای فناوری هوش مصنوعی و پذیرش روز افزون وسایل روباتیک در خانه‌ها، رویای علمی – تخیلی داشتن یک روبات کمکی کوچک در خانه با سرعت زیادی در حال تحقق یافتن است. آی 360 اولین جاروبرقی روباتیک شرکت دایسون محسوب می‌شود و توانسته است در تمیزکردن خانه کارایی بسیار خوبی را از خود نشان دهد.

بعد از این که روند نصب نرم افزاری نسبتا آسان دایسون آی 360 را دنبال کردید، این جاروبرقی دوربین دار در خانه شما چرخ می‌زند و خانه شما را تمیز می‌کند. آی 360 برای دور زدن موانع پیش رویش هم مسیری را دنبال می‌کند که شما از طریق نرم افزارش برایش تعیین کرده‌اید. این محصول ابعاد کوچکی دارد، ولی شما را با قدرت مکش خارق العاده‌اش در جمع آوری زباله‌ها غافلگیر می‌کند.

آی 360 زمانی که بفهمد شارژ باتریش رو به اتمام است، به طور خودکار به سمت پایانه شارژش می‌رود تا خودش را شارژ کند. این جاروبرقی یک سیستم منحصر بفرد لوکس با قیمت گران است و می‌تواند به عنوان نیروی کمکی جاروبرقی اصلی شما (و نه جایگزین آن) تمیزی را به منزلتان بازگرداند. در واقع اگر هر روز از آی 360 استفاده کنید، کمتر مجبور خواهید بود که خانه خود را با دقت زیادی جارو بکشید.

آی 360 علی رغم مزایایش هنوز جای بهینه سازی دارد. این محصول به دلیل داشتن ارتفاع زیاد نمی‌تواند زیر هم اثاثیه خانه را تمیز کند و همچنین بهتر بود که به یک باتری قویتر و مخزن بزرگتر مجهز شود. با این حال در مجموع اگر که محدودیت‌های سایر جاروبرقی‌ها را در نظر بگیرید، متوجه می‌شوید که آی 360 دایسون یک دستیار دیجیتالی هوشمند بسیار خوب برای کمک به شما در تمیز کردن منزلتان است. دایسون اخیرا گفته که به زودی محصولی را به نام هیوریست 360 (Heurist 360) به عنوان جانشین این جارو برقی برتر 2019 خود معرفی می‌کند.


آی روبوت رومبا 980

آی روبوت رومبا 980

منبع تغذیه: باتری / وزن: 3.94 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.6Lm / قدرت مکش: 33AW

نقاط قوت:

  • توانایی خوب در نقش برداری از محیط
  • عملکرد هوشمندانه

نقاط ضعف:

  • نرم افزار کنترل کننده کند
  • مشکل داشتن با کابل‌ها

دایسون تنها سازنده‌ای نیست که در زمینه ساخت تجهیزات روباتیک خانگی فعالیت می‌کند؛ بهترین جاروبرقی های 2019 را در سایر برندها نیز می‌تواند جستجو کرد. در این زمینه شرکت آی روبوت و محصول رومبا 980 این برند هم توانسته است محبوبیت زیادی را کسب کند. این دیسک تمیز کننده هوشمند به اندازه‌ای کارآمد است که می‌تواند در هنگام تمام شدن شارژ باتریش به طور خودکار به پایانه شارژش برگردد و علاوه بر این بدون نیاز به دریافت کمک زیاد از صاحبش دور تا دور خانه بچرخد و وظیفه خود را در زمینه جمع آوری گرد و خاک از روی سطوح انجام دهد.

رومبا 980 هوشمندانه از موانع موجود در راهش نقشه برداری می‌کند، دور پایه‌های اثاثیه خانه می‌گردد، زمانی که یک فرش را شناسایی کرد به طور خودکار روی حالت پرقدرت قرار می‌گیرد و به این نحو کف خانه شما را تمیز می‌کند. این محصول با کمک باتری خود می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 2 ساعت وظیفه خود را در زمینه جارو کردن محیط انجام دهد و از این لحاظ از محصول برند دایسون هم بهتر است.

دوال مد ویرچوال وال بریر (Dual Mode Virtual Wall Barriers) از دیگر ویژگی‌های هوشمند رومبا 980 است که آن را به یکی از بهترین جارو برقی های 2019 تبدیل کرده است. این قابلیت به رومبا 980 می‌گوید که در هنگام قرارگیری در محدوده چهارچوب در به چه نواحی نرود و از طریق یک نرم افزار بینش دقیقتری را نیز در زمینه تمیز کردن خانه در اختیار این جاروبرقی روباتیک می‌گذارد.

رومبا 980 هم مانند سایر محصولات ساخت بشر جای بهینه سازی دارد. این جاروبرقی برای مثال هنگام مواجه شدن با کابل‌ها گیج می‌شود و نرم افزار چندان مبتکرانه‌ای ندارد. در مجموع رومبا 980 یک وسیله لوکس گران قیمت دیگر برای تمیز کردن خانه است که به کمک قابلیت‌های کارآمدش انتخاب را بین خودش و دایسون آی 360 برای خریدن یک جاروبرقی روباتیک مکمل برای شما سخت می‌کند.


یوفی روبو وک 11

یوفی روبو وک 11

منبع تغذیه: باتری / وزن: 3.2 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.6Lm

نقاط قوت:

  • قیمت اقتصادی در مقایسه با محصولات برندهای رقیب
  • حالت‌های زیاد برای تمیزسازی

نقاط ضعف:

  • نداشتن نرم افزار همراه
  • راندمان محدود باتری

شاید تاکنون نام یوفی روبو وک 11 را نشنیده باشید، ولی این جاروبرقی اقتصادی روباتیک با کمک فناوری شرکتی به نام انکر (Anker) ساخته شده است که به عنوان یکی از بهترین جارو برقی های 2019 در دنیای لوازم خانگی آشناترین نام محسوب می‌شود، و علاوه بر این در قبال قیمت پرداختیش کارایی بسیار منحصر بفردی را ارائه می‌کند.

روبو وک 11 چند حالت تمیزسازی دارد و یک حالت خودکار، حالت حداکثر قدرت، حالت تمیزسازی لبه سطوح و حالت تمیزسازی تک اتاقی بعضی از تنظیمات کاربردی آن هستند. مشکل اصلی روبو وک 11 این است که برخلاف دو محصول فوق شما نمی‌توانید آن را به یک نرم افزار متصل کنید و به همین دلیل نمی‌توانید روی عملکرد آن نظارت داشته باشید یا زمانی که در خانه نیستید آن را خاموش کنید (البته یوفی اخیرا محصولی 300 یورویی را به نام روبو وک 30C با نرم افزاری به نام یوفی هوم ارائه کرده است تا این محدودیت را برطرف کند).

روبو وک 11 یوفی محصولی حدودا 200 یورویی است که به جای یک اپلیکیشن با یک ریموت کنترل فعال می‌شود. با استفاده از این ریموت کنترل می‌توانید برای این جاروبرقی روباتیک زمان تعیین کنید تا به طور خودکار یک بار در روز خانه شما را تمیز کند، اگرچه که این ریموت کارایی جامع یک نرم افزار را ندارد.

روبو وک 11 همچنین فاقد فناوری نقشه برداری برای شناسایی یک محیط است، از این رو زمانی که روشن شود تا هنگام اتمام شارژ باتریش خودش راه مسیر تمیزسازیش را در خانه شما پیدا می‌کند. این جاروبرقی برتر 2019 به سنسورهای مادون قرمز مجهز شده است تا با اثاثیه منزل کاربرش برخورد نکند، ولی عملکرد چندان جالبی ندارد و به خوبی جارو برقی های هوشمند فوق نمی‌تواند یک محیط را تمیز کند.

روبو وک 11 می‌تواند به کمک مخزن 600 ml خود چند محیط را تمیز کند. این محصول می‌تواند با یک بار شارژ در حالت خودکار حدودا به مدت 90 دقیقه خانه شما را تمیز کند. کارایی این جاروبرقی روباتیک در حالت استفاده از تنظیمات حداکثرش کمی کمتر از 90 دقیقه است. یوفی روبو وک 11 شاید قدرتمندترین وکیوم کلینر روباتیک موجود در بازار نباشد، ولی در قبال قیمت اقتصادیش کارایی بسیار خوبی را در اختیار خریدارش می‌گذارد.

نیتو بات وک کانکتد

نیتو بات وک کانکتد

منبع تغذیه: باتری / وزن: 3.94 کیلوگرم / حجم مخزن: 0.6Lm

نقاط قوت:

  • قیمت نسبتا ارزان
  • راندمان بالا در تمیزسازی محیط

نقاط ضعف:

  • سنجش نادرست ارتفاع خودش
  • خط و خش پذیری آسان

نیتو شهرت برندهای دایسون و رومبا را ندارد، اما توانسته است یکی از بهترین جاروبرقی های 2019 را به نام بات وک کانکتد کارایی بسیار خوبی را در قبال قیمت محصولش ارائه کند. این محصول برای تهیه یک نقشه از محیط زندگی شما به یک راهنمای لیزری مجهز شده است و به لطف ارتفاع 10 سانتیمتریش به راحتی زیر اکثر اثاثیه منزل شما نفوذ و این نواحی را تمیز می‌کند.

بات وک کانکتد متاسفانه توانایی محاسبه ارتفاع دایره برجسته روی خودش را که لوگوی نیتو را در آن نمایش می‌دهد ندارد، به همین دلیل چون که ارتفاع خودش را به درستی ارزیابی نمی‌کند نمی‌تواند به زیر بعضی از اثاثیه منزل شما نفوذ کند.

شما می‌توانید با استفاده از گوشی خود این دستگاه را که یکی از بهترین جارو برقی های 2019 به شمار می‌آید کنترل کنید، هنگامی که می‌خواهید محیطی را تمیز کنید برای این محصول مسیر تعریف کنید و حتی روند تمیزسازیش را متوقف نمایید. نیتو این محصولش را به دو دکمه با نام‌های ‘spot clean’ و ‘house clean’ هم مجهز کرده است تا بتوانید با کمک دکمه اول دستور تمیز کردن فقط یک اتاق و با کمک دکمه دوم دستور تمیز سازی کل خانه را به این جاروبرقی کارآمد بدهید.

بات وک کانکتد به یک مخزن 700 ml مجهز است و از این لحاظ نسبت به محصولات برندهای دایسون و رومبا برتری دارد، ولی حجم این مخزن نسبت به حجم مخزن یک جاروبرقی استاندارد کمتر است و شما را مجبور می‌کند که در میان روند تمیزسازی یک محیط بزرگ آن را خالی کنید.

بات وک کانکتد به دو حالت Eco و Turbo هم مجهز شده است و به واسطه این دو حالت میزان تمیزسازی منزلتان را برای شما و خودش تعیین می‌کند. بررسی‌های انجام شده روی این محصول نشان داده‌اند که حالت Turbo آن کارایی بسیار خوبی در تمیزکردن یک محیط دارد و از عواملی است که باعث شده بات وک کانکتد نیتو به یکی از بهترین جارو برقی های 2019 موجود در بازار تبدیل شود. این جاروبرقی نمی‌تواند نواحی را که باید در آن‌ها موانع را جا به جا کنید تمیز کند، به همین دلیل لازم است که هر از گاهی با یک جاروبرقی دستی خانه خود را تمیز کنید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar و trustedreviews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر