;
coinex

بهترین تلویزیون های 2019 : جهان را با بهترین تلویزیون ها تماشا کنید

بهترین تلویزیون های 2019 یکی دو تا نیستند، ما فهرستی از آنها را جمع‌آوری کرده‌ایم. اگر می‌خواهید بهترین نما را از جهان در اختیار داشته باشید، به یک تلویزیون برتر نیاز دارید. در این مطلب به معرفی بهترین تلویزیون های 2019 پرداخته‌ایم.

برای خرید یک تلویزیون خوب با قیمت مناسب نیاز نیست که صبر کنید تا یک رویداد خاص فرا برسد، زیرا هر هفته شرکت‌های بزرگی مثل سونی، سامسونگ و ال جی محصولاتشان را از طریق نمایندگی‌های خود با قیمت‌های بسیار خوبی ارائه می‌کنند.

ما نمی‌خواهیم که شما در چنین شرایطی قرار بگیرید، از این رو هرآنچه در توان داریم به کار گرفته‌ایم تا به شما کمک کنیم که بهترین تلویزیون های 2019 را در فهرستی منحصر به فرد در اختیار داشته باشید و در محدوده بودجه مورد نظرتان خریداری کنید. هدف از نگارش این مقاله دقیقا همین است.

تلویزیون هایی که در ادامه این مطلب با آن‌ها آشنا می‌شوید، بهترین تلویزیون های 2019 هستند و براساس کارایی و قیمتشان توسط تیمی از منتقدان و ویراستارهای صنعت تلویزیون سازی معرفی شده‌اند. بهترین محصول این لیست سامسونگ کیو 90 است که احتمالا عنوان تلویزیون برتر سال را به خود اختصاص می‌دهد. پس از این ابرتلویزیون، در مقام دوم ویزیو اسکرین با حداکثر روشنایی 3000 نیت و ال جی سی 9 اولد 2019 قرار دارند.

بهترین تلویزیون های 2019

در این نوشتار محصولات برندهایی مانند ال جی، سامسونگ، ویزیو، سونی و تی سی ال را معرفی کرده‌ایم، به همین دلیل اگر که برند خاصی را در نظر دارید یا به اکوسیستم خاصی علاقمند هستید احتمالا با خواندن این مطلب هدف مورد نظرتان را پیدا می‌کنید. در این نوشتار علاوه بر معرفی بهترین تلویزیون های 2019 به شما می‌گوییم که چه عواملی باعث می‌شوند که یک تلویزیون بتواند از سایر محصولات موجود در بازار پیشی بگیرد و این که چرا این مشخصات و ویژگی‌ها مهم هستند.

بهترین تلویزیون های 2019 ؛ آیا باید یک تلویزیون جدید بخرم یا صبر کنم؟

این سوال به میزان زیادی برای همه ما مطرح شده است. تلویزیون ها هم مانند بیشتر فناوری‌ها (آیفون‌ها و …) روز به روز بهتر می‌شوند، از این رو بله، اگر که یک سال یا حتی چند ماه دیگر صبر کنید، بدون شک می‌توانید یک تلویزیون بزرگتر و شیکتر را با قیمتی منصفانه‌تر خریداری کنید.

با این حال اگرچه چنین راهکاری می‌تواند شما را به یک تلویزیون بزرگتر با قیمت بهتری برساند، پنل‌های بسیار خوبی هم اکنون در بازار در دسترس شما هستند. نمایشگرهایی که فردا وارد بازار می‌شوند، ممکن است کمی بزرگتر، روشنتر یا ارزانتر باشند، ولی تلویزیون های موجود در بازار هم به اندازه خودشان قدرتمند هستند.

ادعای فوق را می‌توانیم با اطمینان مطرح کنیم، زیرا بیشتر سازندگان مطرح بالاخره به کارگیری سه اصل مهم را در ساخت تلویزیون های خود پذیرفته‌اند؛ اولترا اچ دی، طیف رنگی گستره و اچ دی آر (اچ دی آر 10 و دالبی ویژن) این استانداردها هستند. اگر تلویزیون مورد نظرتان حداقل یکی از این قابلیت‌ها را پشتیبانی نکند، باید تلویزیون دیگری را انتخاب کنید.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید تلویزیون : به این 4 ویژگی در هنگام خرید تلویزیون جدید دقت کنید


اگر به دنبال یک پنل خوب هستید و می‌خواهید آن را در رویدادهای که قیمت کالا در آن‌ها ارزان می‌شوند بخرید، باید بدانید که پیش بینی این که کدام تلویزیون‌ها در این رویدادها تخفیف قیمتی می‌خورند تقریبا غیرممکن است. احتمال مطرح این است که بیشتر سازندگان در چنین رویدادهایی تلویزیون های اقتصادی خود را هم در کنار تلویزیون های پرچمدارشان ارائه کنند.

برای مثال ممکن است سامسونگ تلویزیون های اقتصادی RU7100 و RU8000 خود را در کنار نمایشگرهای پیشرفته سری Q60 و Q70 خود عرضه کند. پیش بینی خط مشی ال جی کمی سختتر است، با این حال انتظار داریم که بتوانیم در این رویدادها C9 OLED و سه مدل تلویزیون نانو سل را با قیمت ارزانتری خریداری کنیم. سونی هم احتمالا محصولات X850G و X950G خود را با قیمت‌های ارزانتری در چنین رویدادهایی ارائه می‌کند.

بهترین تلویزیون های 2019 جهان

اگر به دنبال خرید تلویزیون های بسیار اقتصادی هستید، بهتر است که سراغ تلویزیون های منحصر بفرد 2018 سری 6 تی سی ال، تلویزیون های جدید H8F و H9F هایسنس و محصولات ویزیو بروید. در هر حال انتخابتان هرچه که باشد، ما در تایید یا بهینه سازی آن شما را یاری می‌کنیم. با تکراتو همراه باشید.

سامسونگ Q90R QLED TV 2019: روشن و زیبا، ولی فاقد چند ویژگی خاص

سامسونگ Q90R QLED TV 2019: روشن و زیبا، ولی فاقد چند ویژگی خاص

سایز: 65 اینچی (QN65Q90R) و 75 اینچی (QN75Q90R)

نقاط قوت:

  • کیفیت تصویر بسیار عالی
  • کارایی خارق العاده HDR
  • زوایای دید گسترده
  • پلت فرم هوشمند جامع

نقاط ضعف:

  • نداشتن قابلیت دالبی ویژن

سامسونگ Q9FN تلویزیون برتر سال 2018 بود. این نمایشگر توانست به کمک ویژگی‌های زیاد، کیفیت تصویر خارق العاده و پلت فرم هوشمند ارتقاء یافته منحصر بفردش با توانایی پشتیبانی دستیار مجازی بیکسبی و فناوری سامسونگ اسمارت تینگز  توجه مثبت افراد زیادی را به خود جلب کند. Q9FN علی رغم این برتری‌ها یک تلویزیون کامل و تمام عیار نبود و انتقادهایی منصفانه را نیز در زمینه زوایای دید و سیستم تضعیف نور محلی مهاجمانه‌اش که جزئیات تصویر را در رنگ‌های سیاه خراب می‌کرد، دریافت کرد.

در مقابل سامسونگ هم این انتقادات را قلبا پذیرفت و در تلویزیون کیو 90 خود آن‌ها را برطرف کرد. این محصول زاویه دید بسیار خوبی دارد، از این نظر به راحتی با یک تلویزیون OLED برابری می‌کند و به لطف سیستم تضعیف نور محلیش تصاویر دارای رنگ سیاه عمیق را بدون از دست دادن جزئیات نمایش می‌دهد. فیلتر اولترا بلک الیت کیو 90 با توانایی منحصر بفردش در رد کردن نور مجاور از دیگر ویژگی‌هایی محسوب می‌شود که این محصول را به یکی از بهترین تلویزیون های 2019 تبدیل کرده است.


بیشتر بخوانید:‌ برای خرید تلویزیون چه نکاتی را باید در نظر بگیریم؟


تصاویری که در تلویزیون کیو 90 سامسونگ مشاهده می‌کنید، رنگ‌هایی بسیار طبیعی، هایلایت‌هایی روشن، سیاهی‌هایی عمیق و واقعی و سایه‌هایی بسیار دقیق دارند، و به بیان ساده در حدی هستند که این محصول را در کنار یک تلویزیون OLED قرار می‌دهند. کیو 90 نسبت به تلویزیون های OLED محتویات HDR را با رنج دینامیکی و جزئیات بسیار بیشتری نشان می‌دهد. درواقع می‌توان گفت که عدم پشتیبانی قابلیت دالبی ویژن تنها نقطه ضعف این نمایشگر محسوب می‌شود. از سایر جهات کیو 90 یک تلویزیون کاملا تمام عیاربه شمار می‌رود که توانسته است فناوری تلویزیون های QLED را یک مرحله بالاتر ببرد.


ال جی سری C9 OLED 2019: جدیدترین تلویزیون OLED ال جی و هوشمندترین تلویزیون روی کره زمین

ال جی سری C9 OLED 2019: جدیدترین تلویزیون OLED ال جی و هوشمندترین تلویزیون روی کره زمین

سایز: 55 اینچی (OLED55C9) و 65 اینچی (OLED65C9)

نقاط قوت:

  • کیفیت تصویر بسیار خوب
  • ویژگی‌های گسترده
  • پلت فرم هوشمند بسیار کارآمد

نقاط ضعف:

  • حداکثر روشنایی محدود برای قابلیت HDR
  • عدم پشتیبانی قابلیت HDR10+

سی 9 برمبنای سی 8 اولد سازنده مشهور کره‌ای ساخته شده و حقیقتا یک تلویزیون 4K OLED استثنایی است. تفاوت اصلی بین C8 و C9 در نسل دوم پردازشگر آلفا 9 محصول جدید ال جی است که با استفاده از پیشرفت‌های فناوری AI تصاویر SDR و HDR بسیار خوبی را ارائه می‌کند و این محصول را در زمینه ارتقاء کیفیت و اندازه تصویر و سرعت پردازش تصویر به یک تلویزیون بی رقیب تبدیل کرده است.

سی 9 هم مانند همه تلویزیون های OLED روشنایی نمایشگر کمتری در مقایسه با یک تلویزیون LCD دارد، ولی همه ما می‌دانیم که روشنایی یک پنل تنها مشخصه اصلی آن نیست. رنگ سیاه بسیار واقعی و دقت بسیار بالای سی 9 در حد پیکسلی این تلویزیون را قادر ساخته‌اند تا تصاویر HDR را با کیفیت خارق العاده‌ای نشان دهد. ال جی سی 9 به قابلیت دالبی ویژن هم مجهز است؛ درواقع تنها نقطه ضعف این محصول عدم توانایی آن در پشتیبانی قابلیت HDR10+ است.

سال 2019 تلویزیون های OLED دیگری را هم (مانند تلویزیون های سری E9 ال جی) به خود دید، ولی معتقدیم که ال جی OLED C9 به عنوان یکی از برترین تلویزیون های 2019 بهترین نسبت بین قیمت و کارایی را ارائه می‌کند.


ویزیو سری پی Quantum X 2019: بهترین و روشنترین تلویزیون ویزیو

ویزیو سری پی Quantum X 2019: بهترین و روشنترین تلویزیون ویزیو

سایز: 65 اینچی (ویزیو سری پی کوانتوم X PX65-G1)

نقاط قوت:

  • فناوری کوانتوم دات
  • حداکثر روشنایی 3000 پیک
  • نمایشگر ال سی دی دارای شبکه‌ای کامل از لامپ‌های LED برای ایجاد روشنایی پشتی

نقاط ضعف:

  • صدای نه چندان واضح
  • رابط کاربری اسمارت کیس

تلویزیون سری پی کوانتوم ایکس برگ برنده ویزیو است. بدون شک اسپیکرهای این محصول و رابط کاربری اسمارت کیس آن چندان منحصر بفرد نیستند، ولی با خرید کوانتوم ایکس به ویژگی‌های کاربردی و کیفیت تصویر بسیار خوبی می‌رسید. این محصول قابلیت ایرپلی 2 و هوم کیت را ندارد، اما در رنج قیمتیش یکی از بهترین تلویزیون های 2019 جهان است.

اگر از نظر بودجه خرید محدودیتی ندارید و به دنبال تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر ممکن هستید، توصیه می‌کنیم که به سراغ تلویزیون های OLED ال جی یا QLED سامسونگ بروید؛ ولی در صورتی که بودجه بسیار بالایی ندارید، ویزیو سری پی کوانتوم ایکس PX-65G1 با قیمت 2199 دلاریش بهترین تلویزیون هوشمند دارای فناوری کوانتوم دات برای شما محسوب می‌شود.


سامسونگ Q900R QLED TV 2018: یک تلویزیون ال سی دی – ال ای دی 8K منحصر بفرد

سامسونگ Q900R QLED TV 2018: یک تلویزیون ال سی دی – ال ای دی 8K منحصر بفرد

سایز: 85 اینچ (QN85Q900RAFXZA)

نقاط قوت:

  • تصاویر بسیار زیبای 8K
  • رنگ و روشنایی باور نکردنی
  • توانایی بسیار بالا در افزایش کیفیت و اندازه تصویر

نقاط ضعف:

  • بازار محدود تلویزیون های 85 اینچی
  • قیمت گران (14999 دلار)

از آنجایی که بیشتر تولید کنندگان محتوا تازه به فناوری 4K دسترسی پیدا کرده‌اند و این فناوری را درک کرده اند، ممکن است فکر کنید که سامسونگ باید دیوانه شده باشد که اولین تلویزیون 8K واقعی را به جهان معرفی کرده است. شما خیلی راحت می‌توانید با دیدگاهی انتقادی با تلویزیون Q900R سامسونگ برخورد کنید، ولی حقیقت این است که این محصول مفهوم کیفیت تصویر را برای تلویزیون به روش جدیدی تعریف می‌کند.

کیو 900 آر یکی از بهترین تلویزیون های 2019 است زیرا توانایی بسیار خارق العاده‌ای در افزایش کیفیت محتویات دارای رزولوشن پایین دارد و همچنین کیفیت تصاویرش آنقدر زیاد است که شما را وادار می‌کند باور کنید که در حال تماشای دنیای واقعی هستید و نه یک تلویزیون. هنوز نمی‌دانیم که آیا کیفیت 8K در تلویزیون های کوچکتر هم ظاهر مشابهی دارد یا خیر، ولی اگر که فضای اتاقتان به اندازه کافی بزرگ است و بودجه کافی دارید، 85Q900R سامسونگ دیدگاهی از آینده است که امروز بدون شک ارزش خریدن را دارد.


سونی A9G OLED 2019 سری مستر: قاتل ژاپنی تلویزیون های OLED ال جی

سونی A9G OLED 2019 سری مستر: قاتل ژاپنی تلویزیون های OLED ال جی

سایز: 65 اینچی (براویا 65A9G) و 55 اینچی (براویا 55A9G)

نقاط قوت:

  • تصاویر 4K HDR منحصر بفرد
  • بیشترین توانایی در افزایش اندازه و کیفیت تصاویر HD
  • فناوری صوتی آکوستیک سرفیس پلاس

نقاط ضعف:

  • عملکرد عجیب ناشی از اندروید بودن تلویزیون
  • عدم پشتیبانی فناوری HDR10+

پنل‌های A9G / A9G اولد سری مستر جانشین‌های مستقیم نمایشگرهای A9F / A9F اولد سونی و تلویزیون های پرچمدار جدید این سازنده مشهور ژاپنی هستند. تلویزیون A9G اولد سری مستر سونی طراحی کمینه گرایانه‌ای دارد، ولی در پشت نقاب این سبک طراحیش ویژگی‌های پیشرفته زیادی نظیر فناوری‌های دالبی ویژن، دالبی اتموس، نتفیلیکس کالیبریتد مد و آی مکس انهنسد سرتیفیکیشن را ارائه می‌کند.

این محصول واقعا ظاهر زیبایی دارد و قابلیت‌هایی کاربردی را در اختیار شما می‌گذارد. پلت فرم اندروید با کاربرد آسان، سیستم صوتی کارآمد و کیفیت تصویر منحصر بفرد از ویژگی‌هایی هستند که A9G را به یکی از بهترین تلویزیون های 2019 تبدیل کرده‌اند. مجهز بودن A9G به قابلیت دالبی ویژن یک پیشرفت خوب است، اما عدم توانایی این محصول در پشتیبانی قابلیت HDR10+ هنوز هم یک نقطه ضعف برای آن محسوب می‌شود.

A9G همچنین توانایی بسیار خوبی در افزایش کیفیت و اندازه محتویات HD/SDR دارد، از این رو به راحتی نقطه ضعفش را در زمینه عدم پشتیبانی فناوری HDR10+ کمرنگ می‌کند. این پنل بدون شک گران است، ولی اگر همه مشخصات آن را در نظر بگیرید متوجه می‌شوید که یک تلویزیون باکلاس است و حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.


ال جی B9 OLED Series 2019: تلویزیون اقتصادی ال جی با نصف قیمت یک تلویزیون پرچمدار و 95 درصد کارایی آن

ال جی B9 OLED Series 2019: تلویزیون اقتصادی ال جی با نصف قیمت یک تلویزیون پرچمدار و 95 درصد کارایی آن

سایز: 55 اینچی (OLED55B9) و 65 اینچی (OLED65B9)

نقاط قوت:

  • ارزانترین تلویزیون 2019 ال جی با فناوری OLED
  • رنگ‌های طبیعی و تصاویر بسیار باکیفیت
  • پلت فرم هوشمند webOS

نقاط ضعف:

  • نداشتن جدیدترین پردازشگر موجود در بازار
  • نویزدار بودن بعضی از صحنه‌های تیره
  • عدم پشتیبانی قابلیت HDR10+

ال جی بی 9 اولد واقعا همه تعهداتش را انجام می‌دهد تا خریدارانش را قادر سازد با پرداخت ارزانترین قیمت ممکن وارد دنیای تلویزیون های OLED و کنتراست بالا و رنگ‌های بسیار واضح آن‌ها شوند. بدون شک ال جی در ساخت این تلویزیون بعضی از ویژگی‌ها را نادیده گرفته است و با خرید این محصول نمی‌توانید تجربه تماشای فیلم با تلویزیون های سری سی 9 یا ای 9 را دریافت کنید، ولی اگر که بودجه شما بی 9 و محصولات مشابهش را قبول می‌کند بهتر است که این محصول را خریداری کنید زیرا بی 9 در مقایسه با سایر محصولات مشابهش ویژگی‌های بهتری را ارائه می‌کند.


سامسونگ Q70R QLED TV 2019: یک تلویزیون میان رده قدرتمند با بیشتر ویژگی‌های یک تلویزیون پرچمدار

سامسونگ Q70R QLED TV 2019: یک تلویزیون میان رده قدرتمند با بیشتر ویژگی‌های یک تلویزیون پرچمدار

سایز: 55 اینچی (QN55Q70R) و 65 اینچی (QN65Q70R)

نقاط قوت:

  • تصاویر HDR بسیار روشن
  • کنتراست بسیار خوب
  • سیستم هوشمند کاربردی

نقاط ضعف:

  • زاویه دید محدود
  • درخشندگی گه گاهی نور پشتی
  • نداشتن قابلیت دالبی ویژن

تلویزیون پرچمدار Q90R QLED سامسونگ توانست به لطف زوایای دید وسیع، کیفیت بالای رنگ سیاه و تصاویر HDR منحصر بفردش توجه مثبت بسیاری از افراد را به خود جلب کند، ولی متاسفانه قیمت بالایی دارد و همه افرادی که به دنبال یک تلویزیون جدید هستند توانایی خرید این محصول را ندارند. حال سوال این است که سامسونگ چه محصولی را می‌تواند با قیمت اقتصادی در اختیار افرادی بگذارد که به دنبال کیفیت QLED هستند؟

کیو 70 آر جزء تلویزیون های QLED رده پایه است، ولی همان پلت فرم هوشمند، پورت‌های اتصالی زیاد و ویژگی‌های پیشرفته تلویزیون های پیشرفته QLED را در اختیارتان می‌گذارد. کیو 70 آر زیباترین تلویزیون ساخته شده توسط سامسونگ نیست، ولی اگر بودجه خرید محدودی دارید به عنوان یکی از بهترین تلویزیون های 2019 یک انتخاب بسیار خوب برای شما محسوب می‌شود.


سونی براویا سری X950G 2019: یک تلویزیون 4K HDR زیبا، اما فاقد کیفیت صدای خوب

سونی براویا سری X950G 2019: یک تلویزیون 4K HDR زیبا، اما فاقد کیفیت صدای خوب

سایز: 65 اینچی (براویا X950G)

نقاط قوت:

  • پردازشگر ایکس 1 آلتیمیت
  • قابلیت نتفیلیکس کالیبریتد مد
  • توانایی بالا در افزایش کیفیت و اندازه تصاویر 4K
  • توانایی پشتیبانی قابلیت Motion

نقاط ضعف:

  • کیفیت صدای کم
  • کیفیت متوسط رنگ سیاه در تصاویر 4K/HDR

اگر نمی‌خواهید تلویزیون A9G OLED سونی را بخرید یا توانایی خرید این محصول یا مدل منحصر بفرد ولی گرانقیمت Z9G را ندارید، توصیه می‌کنیم که پنل‌های سری X950G سونی را مد نظر بگیرید. وضوح تصویر عالی 4K، توانایی بالا در تبدیل کیفیت SDR به HDR، روشنایی پشتی LED خوب از ویژگی‌هایی هستند که سونی X950G را به یکی از بهترین تلویزیون های 2019 تبدیل کرده‌اند.

بهترین راه برای توصیف کیفیت تصویر ایکس 950 جی استفاده از کلمه “طبیعی” است. این تلویزیون خیلی شیک و پرنور نیست و نمی‌تواند رنگ‌ها را اشباع سازی کند، ولی محتویات رسانه‌ای را دقیقا با همان ترکیب طبیعی خودشان ارائه می‌کند و توانایی بسیار بالایی در بهینه سازی رنگ‌های سیاه محتویات دارای کیفیت HD/SDR دارد.


بیشتر بخوانید: راهنمای خرید: بهترین مانیتورهای گیمینگ سامسونگ در سال 2019


در ایکس 950 جی اگر می‌خواهید کیفیت رنگ‌ها را کمی بیشتر کنید، تنها باید قابلیت Live Color آن را در قسمت تنظیمات تصویر فعال سازید. این قابلیت روی محتویات دارای کیفیت HD/SDR کار می‌کند و از این طریق میزان اشباع شدگی رنگ را در آن‌ها افزایش می‌دهد. سونی ایکس 950 جی به عنوان یک تلویزیون 4K/HDR خوب متاسفانه کیفیت صدای مطلوبی ندارد، اما یک نمایشگر منحصر بفرد است که قابلیت‌های بسیار خوب دیگری را در اختیار شما می‌گذارد.


تی سی ال سری 6 2018 (R615, R617): یک تلویزیون 4K HDR اقتصادی منحصر بفرد

تی سی ال سری 6 2018 (R615, R617): یک تلویزیون 4K HDR اقتصادی منحصر بفرد

سایز: 55 اینچی (55R617)

نقاط قوت:

  • HDR روشن و رنگارنگ
  • قابلیت دابلی ویژن
  • قابلیت Roku TV منحصر بفرد

نقاط ضعف:

  • جزئیات نه چندان زیاد در صحنه‌های تیره
  • تنظیمات حرکتی محدود

اگر بودجه خرید خوبی دارید توصیه می‌کنیم که محصولاتی مانند ال جی OLED W8 یا سامسونگ Q9FN QLED را خریداری کنید. اما حقیقت این است که بیشتر ما توان خرید چنین محصولاتی را نداریم و به همین دلیل باید به دنبال محصولی باشیم که در ازای بودجه خریدمان بهترین کارایی ممکن را داشته باشد. در چنین شرایطی تی سی ال سری 6 بهترین گزینه برای ما محسوب می‌شود. کارایی این محصول در قبال قیمتش بی رقیب است و کیفیت تصویر آن (علی رغم ضعف‌های محدودی که دارد) توجه مثبت شما را به خود جلب می‌کند.


هایسنس H8F 2019 (55H8F, 65H8F): دارای بهترین کیفیت تصویر قابل ارائه توسط یک تلویزیون اقتصادی

هایسنس H8F 2019 (55H8F, 65H8F): دارای بهترین کیفیت تصویر قابل ارائه توسط یک تلویزیون اقتصادی

سایز: 55 اینچی (55H8F)

نقاط قوت:

  • کیفیت تصویر بسیار منحصر بفرد
  • ارزش اقتصادی بسیار بالا
  • کارایی بسیار بالای پلت فرم اندروید تی وی

نقاط ضعف:

  • کیفیت صدای نه چندان خوب

تلویزیون های سری H8 هایسنس چندین سال است که به دلیل ارائه کیفیت بسیار خوب در ازای قیمت اقتصادی شهرت یافته‌اند، ولی H8F 2019 امسال واقعا توانست با ارائه کیفیت بالا و ارزش اقتصادی منحصر بفردش در این زمینه بدرخشد. این محصول علاوه بر این که یکی از بهترین تلویزیون های 2019 جهان است، هنوز بهترین پنل اقتصادی 2019 هایسنس هم محسوب می‌شود. هایسنس اچ 8 اف در کنار پلت فرم اندروید تی وی خود فناوری ULED TV شرکتش را هم در اختیار شما می‌گذارد (هایسنس ادعا کرده که این تکنولوژی باعث شده است محصولش در مقایسه با تلویزیون های ال ای دی سایر سازندگان کنتراست بهتری را ارائه کند).

زمانی که صحبت از کیفیت تصویر خام مطرح می‌شود، هایسنس H8F بهترین تلویزیون 500 دلاری است که شما می‌توانید آن را خریداری کنید. این نمایشگر 55 اینچی در ازای قیمت بسیار اقتصادیش کیفیت تصویر بسیار خوب، سیاهی بسیار طبیعی و رنگ‌هایی بسیار واضح را ارائه می‌کند.

هایسنس H8F از نظر کیفیت صدا چندان خوب نیست و ممکن است که شما به پلت فرم اندروید تی وی علاقه نداشته باشید، ولی قیمت این محصول و نقاط قوت آن به راحتی این نقطه ضعف‌ها را کمرنگ جلوه می‌دهند؛ علاوه بر این شما می‌توانید برای بهبود کیفیت صدای این محصول از اسپیکرهای جداگانه بهره ببرید.

بیشتر بخوانید:

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر