;
coinex

تغییر دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی ؛ طالبی جایگزین شلیله شد

بنابر اعلامیه جدید منتشر شده از سوی انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی عادل طالبی به سمت دبیری این انجمن رسید. آقای طالبی جایگزین شایان شلیله شده است.

در جدیدترین اعلامیه انجمن صنفی کسب‌وکارهای اینترنتی آمده است:

«به اطلاع می‌رساند در جلسه مورخ سه‌شنبه ۲۸ آبان ۱۳۹۸ هیات مدیره انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی به اتفاق آراء آقای عادل طالبی را به عنوان دبیر انجمن صنفی کارفرمایی کسب و کارهای اینترنتی (فروشگاه‌های اینترنتی شهر تهران) برگزید.

مراحل قانونی ثبت رسمی تغییرات در وزارت محترم کار و رفاه اجتماعی و روزنامۀ رسمی انجام شد و از این تاریخ، جناب آقای عادل طالبی به عنوان دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی فعالیت خواهند داشت.»

دبیر انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی تغییر کرد

پیش از این شایان شلیله، که عمدتا وی را با وب‌سایت ای‌نتورک و جشنواره وب ایران می‌شناسیم، برای چندین سال این سمت را عهده دار بود. سمتی که اکنون به عادل طالبی، فعال حوزه کسب و کارهای دیجیتال رسیده است. آقای طالبی در متنی در کانال تلگرامی‌شان «کار و کسب» با تایید این خبر می‌نویسند:

امیدوارم بتوانیم در انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی در حد توان، در جهت کاهش مشکلات پیش‌روی کسب و کارهای اینترنتی گام برداریم.

بر اساس قانون کار (مصوب ۱۳۶۹) از آذرماه سال ۹۲ انجمن صنفی کسب و کارهای اینترنتی بنابر آیین‌نامه تشکیل شد و با تعیین حدود وظایف و اختیارات و نحوه عملکرد انجمن‌های صنفی و کانون‌های مربوطه فعالیت خود را آغاز کرد. وظیفه این انجمن صنفی مطابق اساسنامه‌اش «سر و سامان دادن اوضاع کسب و کارهای اینترنتی » است. همچنین جشنواره وب و موبایل ایران از هشتمین دوره خود انجمن صنفی را به عنوان متولی شناخته است.

بیشتر بخوانید:

منبع: ‌shanbemag

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر