;
coinex

بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 : شنیدن کافی نیست، صدا را گوش دهید

به دلیل تعدد محصولات پیدا کردن یک اسپیکر بلوتوثی خوب می‌تواند فرآیند پیچیده‌ای باشد. در این مطلب به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 پرداخته‌ایم.

انواع زیادی از اسپیکرهای بلوتوثی در بازار وجود دارد به همین دلیل از این بابت محدودیتی نخواهید داشت؛ از طرفی همه سازندگان وسایل الکترونیکی مصرفی هم، از اپل گرفته تا آلتیمیت ایرز، در تلاش هستند تا در رقابت عرضه گجت‌های بلوتوثی نسبت به سایر سازندگان برتری بیشتری داشته باشند و سهم بیشتری از این بازار را به خود اختصاص دهند. ولی نگران نباشید چون اگر به دنبال یک اسپیکر بلوتوثی هستید، در این مطلب با بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 همراه جهان با شکل‌ها، قیمت‌ها و اندازه‌های مختلف آشنا می‌شوید.

راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث : چگونه یک اسپیکر قابل حمل خوب بخریم؟

قبل از خرید اسپیکر بلوتوث مورد نظرتان باید به این فکر کنید که از محصول مورد نظرتان چه انتظاراتی دارید زیرا قرار است که مدت زمانی را با یکدیگر سپری کنید. در خرید یک اسپیکر قابل حمل باید به این موضوع دقت کنید که اسپیکر بلوتوث مورد نظرتان قدرت خروجی خوبی داشته باشد، زیرا اگر بخواهید سیستمی را برای پخش صدا در چند اتاق به آن متصل کنید قدرت خروجی اسپیکر قابل حمل مورد نظرتان اهمیت پیدا می‌کند.

یک اسپیکر قابل حمل می‌تواند فناوری دستیار مجازی را هم در اختیارتان بگذارد و علاوه بر ارائه یک کاربرد جامعتر و راحتتر به شما در کنترل کامل خانه هوشمندتان هم کمک کند؛ فروشندگانی هستند که اسپیکرهای هوشمند را با دستیارهای مجازی مانند گوگل اسیستنت، آمازون الکسا و اپل سیری ارائه می‌کنند.

اگر می‌خواهید اسپیکر بلوتوث مورد نظرتان انعطاف پذیر باشد، همه جا شما را همراهی کند و در مقابل عناصر فرساینده هم مقاوم باشد، یک اسپیکر قابل حمل مقاوم در برابر آب با باتری داخلی قابل شارژ می‌تواند در بلند مدت گزینه خوبی برای شما باشد.

همچنین باید به این موضوع توجه کنید که اسپیکرهای بلوتوثی خوب کیفیت صدا را کاهش نمی‌دهند. یک اسپیکر بلوتوث خوب توانایی تولید یک صدای منحصر بفرد، فراگیر و 360 درجه را دارد. شما همچنین می‌توانید بعضی از این گجت‌ها را به یکدیگر و سایر وسایل متصل و از آن‌ها به صورت یک سیستم استفاده کنید.

اسپیکرهایی هم هستند که صرفا با در نظر گیری دو فاکتور طراحی خوب و فناوری منحصر بفرد ساخته شده‌اند. تعداد این محصولات ممکن است زیاد باشد، ولی ویژگی‌های کاربردی و خاص آن‌ها باعث می‌شود که به راحتی بتوانید اسپیکر بلوتوثی مورد نظرتان را پیدا و خریداری کنید. البته باید به این نکته هم توجه کنید که بعضی از اسپیکرهای بلوتوثی صرفا برای استفاده در خانه ساخته شده‌اند و آن‌هایی که به قابلیت‌های مقاومتی مجهز هستند عمدتا برای استفاده در محیط‌های خارجی عرضه می‌شوند.

در مجموع کاربردیترین راهنمای خرید اسپیکر بلوتوث برای شما این اصل است که بدانید می‌خواهید در چه مکان و شرایطی از اسپیکر مورد نظرتان استفاده کنید و سپس محصولی را پیدا و خریداری کنید که با معیارهای شما تطابق داشته باشد. عملکرد باتری هم یکی دیگر از پارامترهایی است که در خرید یک اسپیکر بلوتوثی می‌توانید آن را به عنوان یک معیار در نظر بگیرید. در ادامه به معرفی بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 جهان

جی بی ال چارج 4 (JBL Charge 4)

یک اسپیکر بلوتوثی زیبا با صدای منحصر بفرد

جی بی ال چارج 4 (JBL Charge 4)

ابعاد: 22 در 9.5 در 9.3 سانتیمتر/ توان: 30 وات/ ویژگی‌ها: مقاوم در برابر آب، بلوتوث 4.2، عملکرد به عنوان پاوربانک، دستیار صوتی یکپارچه/ قابلیت‌های اتصالی: جک 3.5 میلیمتری هدفون/ قیمت: 129.95 دلار

نقاط قوت:

  • طراحی محکم و مقاوم در برابر نفوذ آب
  • پورت USB برای شارژ
  • کیفیت صدای خوب

نقاط ضعف:

  • کمی ظریف برای بعضی از افراد

این اسپیکر پرتابل پنج ستاره می‌تواند با یک بار شارژ کامل به مدت 20 ساعت آهنگ‌های مورد نظر کاربرش را پخش کند. جی بی ال برای تبدیل کردن این محصولش به یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 کیفیت صدا و عملکرد باتری آن را بهبود بخشیده است. جی بی ال چارج 4 باس چندان زیادی ندارد، اما صداهای کم را با کیفیت و قدرت خوبی برای شما پخش می‌کند. در واقع می‌توان گفت که در این رنج قیمتی بهتر از جی بی ال چارج 4 نمی‌توانید اسپیکر بلوتوثی دیگری را پیدا کنید.


آلتیمیت ایرز واندر بوم 2 (Ultimate Ears Wonderboom 2)

یک اسپیکر بلوتوث ارزان قیمت با صدای خوب و باتری قدرتمند

آلتیمیت ایرز واندر بوم 2 (Ultimate Ears Wonderboom 2)

قابلیت اتصالی: بلوتوث/ منبع انرژی: باتری/ مدت زمان عملکرد باتری: 13 ساعت/ مدت زمان مورد نیاز برای شارژ کامل: 2.6 ساعت/ ابعاد: 10.4 در 9.5 در 9.5 سانتیمتر/ وزن: 420 گرم/ قیمت: 69.99 دلار

نقاط قوت:

  • صدای خوب و فراگیر
  • باس قدرتمند
  • باتری کارآمد

نقاط ضعف:

  • نداشتن قابلیت وای فای یا فناوری دستیار هوشمند
  • نداشتن میکروفون برای مکالمه در تماس

آلتیمیت ایرز با ساخت و عرضه تعدادی اسپیکر پرتابل رنگارنگ با صدای خوب در بازار بلندگوهای بلوتوثی واقعا سر و صدا به پا کرد. واندر بوم 2 جدیدترین اسپیکر بلوتوث این سازنده است. این بلندگوی کارآمد در عرض کمتر از 3 ساعت شارژ می‌شود و با یک بار شارژ به مدت 13 ساعت صدای محتوای رسانه‌ای مورد نظرتان را پخش می‌کند. واندر بوم 2 در برابر آب، شن و ذرات گرد و خاک مقاوم سازی شده و می‌تواند روی آب شناور باقی بماند، به همین دلیل می‌توانید با خیال راحت آن را با خود به استخر ببرید. ابعاد کوچک، باس خوب، صدای واضح و دقیق و ویژگی‌های پیشرفته از مشخصه‌هایی هستند که این بلندگو را به یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 تبدیل کرده‌اند.


داینادیو موزیک 5 (Dynaudio Music 5)

یک اسپیکر قابل حمل عالی با صدای باورنکردنی

داینادیو موزیک 5 (Dynaudio Music 5)

قابلیت اتصالی: بلوتوث و وای فای/ منبع انرژی: 250 واتی (منبع انرژی اصلی)/ ورودی: جک صوتی آنالوگ و صدای دیجیتالی اپتیکال Toslink/ عملکرد باتری: نامشخص/ ابعاد: 20 در 66 در 18.5 سانتیمتر/ وزن: 5.4 کیلوگرم/ قیمت: 699 دلار

نقاط قوت:

  • صدای وسیع و دقیق
  • عالی برای اتاق‌های بزرگ
  • کیفیت ساخت بسیار خوب

نقاط ضعف:

  • نداشتن قابلیت اپل AirPlay 2
  • نداشتن قابلیت اتصالی اسپاتیفای

داینادیو موزیک 5 از نظر اندازه دومین بلندگوی بزرگ تک جعبه‌ای سری موزیک شرکت داینادیو است. ظاهر این اسپیکر بلوتوثی از نظر همه افراد زیبا نیست، اما صدایش توجه مثبت هر فردی را به خود جلب می‌کند. داینادیو موزیک 5 یک ترکیب قدرتمند است که می‌تواند صدا را در یک فضای وسیع با کیفیت و جزئیات خوبی برای شما پخش کند. این اسپیکر در مجموع کارایی صوتی خوبی را ارائه می‌کند.


آدیو پرو اِدون سی 3 (Audio Pro Addon C3)

یک اسپیکر قابل حمل خوب با کاربرد انعطاف پذیر و صدای بسیار عالی

آدیو پرو اِدون سی 3 (Audio Pro Addon C3)

قابلیت اتصالی: بلوتوث و وای فای/ منبع انرژی: باتری/ ورودی: جک صوتی 3.5 میلیمتری/ عملکرد باتری: 15 ساعت/ ابعاد: 11.5 در 21.5 در 13.5 سانتیمتر/ وزن: 2.45 کیلوگرم/ قیمت: 299 دلار

نقاط قوت:

  • صدای واضح و فراگیر
  • باس خوب

نقاط ضعف:

  • نرم افزار کنترل کننده می‌توانست بهتر باشد.

آدیو پرو اِدون C3 صرفا بهترین اسپیکر پرتابل بلوتوثی در رنج قیمتی خودش نیست؛ این محصول به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 از یک طراحی زیبای بهره می‌برد و قابلیت اتصال وای فای را هم در اختیار شما می‌گذارد. میزان بهینه سازی‌های اعمال شده روی این بلندگوی بلوتوثی کوچک حیرت انگیز است. این اسپیکر زیبا متمرکز و کوچک است، با این حال صدای فراگیر و واضحی را پخش می‌کند به همین دلیل با کمک آن می‌توانید اتاقی با اندازه مناسب را به راحتی با صدای مورد نظرتان پر کنید.


درک دستیار هوش مصنوعی گوگل اسیستنت با درک ذهنی یک کودک 6 ساله برابری می‌کند!



ناییم موسو کیو بی سکند جنریشن (Naim Mu-so Qb 2nd Generation)

مدل ارتقاء یافته یک اسپیکر بلوتوثی خوب

ناییم موسو کیو بی سکند جنریشن (Naim Mu-so Qb 2nd Generation)

ابعاد: 21 در 22 در 21 سانتیمتر/ توان: 300 وات/ ویژگی‌ها: اپل ایر پلی 2، کروم کست، اسپاتیفای کانکت، تایدال، رون رندی، کنترل از راه دور و Hi Res تا 24-bit/384kHz/ قابلیت‌های اتصالی: aux 3.5 میلیمتری، یو اس بی، اترنت و اپتیکال S/PDIF/ قیمت: 569 دلار

نقاط قوت:

  • صدای باز، دقیق و تاثیرگذار
  • دارای چند نوع حالت پخش
  • دارای قابلیت استفاده در چند اتاق

نقاط ضعف:

  • قیمت نسبتا گران

نسل اول اسپیکرهای وایرلس ناییم موسو کیو واقعا محصولات خوبی بودند و توانستند در بررسی‌های اولیه امتیازات بسیار خوبی را کسب کنند، اما نسل دوم محصولات این برند حقیقتا حیرت انگیز هستند. اسپیکر جدید ناییم را می‌توانید در چهار رنگ خریداری کنید، اما آنچه که باعث معرفی این بلندگو به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 شده واحدهای باس و تولید کننده صدای رنج متوسط ارتقاء یافته آن محسوب می‌شود که خروجی کلی آن‌ها به 300W افزایش یافته است. این اسپیکر بلوتوثی جعبه‌ای شکل باس خوب و تون‌های غنی و منحصربفردی را در فرکانس‌های مختلف صوتی پخش می‌کند.


آمازون اکو دات (Amazon Echo Dot)

یک اسپیکر بلوتوث ارزان قیمت با قابلیت دستیار مجازی الکسا

آمازون اکو دات (Amazon Echo Dot)

ابعاد: 4.3 در 9.9 در 9.9 سانتیمتر/ ویژگی‌ها: وای فای، بلوتوث 4.2، دستیار صوتی الکسا، اسپاتیفای، تیون این، آمازون موزیک و قابلیت استفاده در چند اتاق/ قابلیت‌های اتصالی: جک 3.5 میلیمتری هدفون/ قیمت: 24.99 دلار

نقاط قوت:

  • صدای قوی و واضح
  • قابلیت‌های ارتقاء یافته الکسا
  • قیمت اقتصادی

نقاط ضعف:

  • هوشمندی محدود الکسا

اکو دات یک اسپیکر پرتابل کوچک خارق العاده با ویژگی‌های برجسته است. این بلندگو برای قرار گرفتن در اتاق خواب و آشپزخانه واقعا مناسب است، با این حال شما می‌توانید به راحتی در فضاهای باز هم از آن استفاده کنید. آمازون این اسپیکر را به دستیار صوتی الکسا هم مجهز کرده است تا شما بتوانید محتویات رسانه‌ای سرویس‌های مختلفی نظیر اسپاتیفای، تیون این و آمازون موزیک را با آن پخش کنید. با اکو دات علاوه بر این می‌توانید سایر اسپیکرهای پیشرفته را هم کنترل کنید. اگر هم که در فاصله دوری با این اسپیکر قرار داشته باشید، باز هم می‌توانید به کمک نرم افزار الکسای گوشی هوشمندتان این اسپیکر را کنترل کنید.


آدیو پرو اِدون تی 3 (Audio Pro Addon T3)

یک اسپیکر بلوتوثی زیبا با صدای منحصر بفرد

آدیو پرو اِدون تی 3 (Audio Pro Addon T3)

ابعاد: 11.5 در 21.5 در 13.5 سانتیمتر/ توان: 2 ˟ 5W + دیجیتال گلس دی 15W/ ویژگی‌ها: بلوتوث 4.0/ قابلیت‌های اتصالی: جک 3.5 میلیمتری و USB/ قیمت: 149 دلار

نقاط قوت:

  • صدای فراگیر و پویا
  • کیفیت ساخت بدون نقص

نقاط ضعف:

  • کمی بزرگ برای بعضی از افراد

آدیو پرو اِدون T3 را نمی‌توانید یک اسپیکر پرتابل در نظر بگیرید، ولی می‌توانید از آن به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 یاد کنید. این اسپیکر سنگین اما قدرتمند با یک بار شارژ کامل باتریش به مدت 30 ساعت برای شما موسیقی پخش می‌کند، کیفیت صدای بسیار خوبی دارد و می‌تواند باس خون شما را هم هرقدر که باشد، به راحتی تامین کند. اگر به دنبال یک اسپیکر خوب برای خانه و باغچه خود هستید، در خرید این محصول شک نکنید.


جی بی ال اکستریم 2 (JBL Xtreme 2)

یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 برای بهای پرداختی شما

جی بی ال اکستریم 2 (JBL Xtreme 2)

قابلیت اتصالی: بلوتوث/ منبع انرژی: باتری/ ورودی: جک صوتی 3.5 میلیمتری/ عملکرد باتری: 15 ساعت/ ابعاد: 13.6 در 28.8 در 13.2 سانتیمتر/ وزن: 2.39 کیلوگرم/ قیمت: 367.94 دلار

نقاط قوت:

  • صدای واضح و تمیز
  • باس متعادل
  • کیفیت ساخت خوب

نقاط ضعف:

  • اندازه بزرگ
  • نداشتن وای فای و قابلیت استفاده در چند اتاق

جی بی ال اکستریم 2 طراحی مقاوم و زیبایی دارد. پوشش خارجی ضد آب و محکم این اسپیکر شما را قادر می‌سازد تا با خیال راحت در کنار ساحل به آهنگ‌های مورد علاقه خود گوش دهید. اکستریم 2 به پورت USB هم مجهز شده است تا کاربرش بتواند از این طریق باتری گوشی هوشمندش را شارژ کند. این اسپیکر باس بسیار زیادی دارد، اما این افکت را به صورتی کنترل شده ارائه می‌کند تا باعث آزار شنونده‌ها نشود. پخش صداهای رنج متوسط و رنج بالا با کیفیت و وضوح بسیار خوب از دیگر ویژگی‌های این اسپیکر بلوتوث متعادل هستند.


جی بی ال از اسپیکر بلوتوث بوم باکس جدید خود در ایفا 2017 رونمایی کرد


آلتیمیت ایرز بلست (Ultimate Ears Blast)

یک اسپیکر بلوتوث ارزان قیمت با قابلیت الکسا و وای فای و عملکرد منحصر بفرد

آلتیمیت ایرز بلست (Ultimate Ears Blast)

قابلیت اتصالی: بلوتوث و وای فای/ منبع انرژی: باتری/ ورودی: نامشخص/ عملکرد باتری: 12 ساعت/ ابعاد: 118.8 در 6.8 در 6.8 سانتیمتر/ وزن: 463 گرم/ قیمت: 79.76 دلار

نقاط قوت:

  • طراحی قابل حمل
  • صدای جالب و پویا

نقاط ضعف:

  • محدود بودن قابلیت‌های الکسا

آلتیمیت ایرز بلست در قالب یک اسپیکر پرتابل کامپکت دستیار صوتی الکسا و قابلیت اتصال به شبکه وای فای را هم در خود دارد. باس بسیار خوب، توانایی منحصربفرد در پخش صدای 360 درجه، فناوری تشخیص صدای میدان دور و شاخص IP67 برای مقاومت در برابر نفوذ آب تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این بلندگو را به یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 تبدیل کرده‌اند.


آمازون اکو شو 5 (Amazon Echo Show 5)

هرآنچه از یک اسپیکر قابل حمل می‌خواهید

آمازون اکو شو 5 (Amazon Echo Show 5)

ابعاد: 8.6 در 14.8 در 7.3 سانتیمتر/ توان: 4 وات/ قابلیت‌های اتصالی: وای فای، یو اس بی و جک 3.5 میلیمتری/ مدت زمان عملکرد باتری: نامشخص/ قیمت: 59.99 دلار

نقاط قوت:

  • دستیار مجازی صوتی الکسا
  • صدا و تصویر خوب
  • طراحی خوب

نقاط ضعف:

  • صدای نه چندان عالی

اکو شو 5 جدیدترین اسپیکر آمازون محسوب می‌شود که توسط این شرکت ساخته شده است تا ما را با دستیار مجازی الکسا آشنا کند. این اسپیکر علاوه بر پخش صدا، توانایی پخش فیلم را هم دارد و به واسطه نمایشگر 5.5 اینچی LCD لمسی خود این امکان را به شما می‌دهد که محتویات رسانه‌ای ویدئویی را تماشا کنید.

اکو شو 5 کمینه گرایانه ساخته شده است و شاید نتواند حجم صدای باقی اسپیکرهای وایرلس را پخش کند، اما توانایی‌هایش بیشتر از یک اسپیکر بلوتوثی ساده است. صدای واضح و خوب، یک دوربین برای برقراری تماس‌های تصویری و کارایی بالا از مشخصه‌های برتر این محصول هستند. این محصول درواقع ساخته شده است تا دنیای دستیار دیجیتالی الکسا را با مخاطبان رسانه‌های صوتی و ویدئویی آشنا کند.


دالی کچ (Dali Katch)

یک اسپیکر بلوتوث تمام عیار

دالی کچ (Dali Katch)

ابعاد: 13.8 در 26.9 در 4.7 سانتیمتر/ توان: 50 وات/ قابلیت‌های اتصالی: جک 3.5 میلیمتری و بلوتوث aptX/ مدت زمان عملکرد باتری: 24 ساعت/ قیمت: 469.01 دلار

نقاط قوت:

  • صدای قدرتمند و فراگیر
  • قابلیت‌های دینامیکی عالی
  • باتری کارآمد

نقاط ضعف:

  • قیمت گران

کچ یک اسپیکر بلوتوث قدرتمند و قابل حمل با طراحی زیبا و 50 وات خروجی برای عاشقان دنیای موسیقی است. این اسپیکر به کلیدهای پاور، کنترل صدا و جفت سازی هم مجهز شده است و دو اکولایزر پیش فرض را هم در اختیار شما می‌گذارد. توانایی پخش موسیقی به مدت 24 ساعت با یک بار شارژ کامل و صدای واضح و قدرتمند دو مورد از ویژگی‌هایی هستند که این بلندگو را به یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 جهان تبدیل کرده‌اند. بد نیست بدانید که باتری دالی کچ در عرض 2 ساعت به طور کامل شارژ می‌شود.


آلتیمیت ایرز مگابلست (Ultimate Ears Megablast)

یک اسپیکر قابل حمل زیبا با صدای خوب

آلتیمیت ایرز مگابلست (Ultimate Ears Megablast)

قابلیت اتصالی: بلوتوث و وای فای/ منبع انرژی: باتری/ ورودی: نامشخص/ عملکرد باتری: 16 ساعت/ ابعاد: 23.7 در 8.8 در 8.8 سانتیمتر/ وزن: 1.19 کیلوگرم/ قیمت: 159.99 دلار

نقاط قوت:

  • صدای دقیق و پویا
  • ریتم‌های فراگیر و زیبا
  • باس دقیق و قدرتمند

نقاط ضعف:

  • ویژگی‌های محدود

آلتیمیت ایرز مگابلست عملکرد و کارایی یک اسپیکر پرتابل بلوتوثی در این رنج قیمتی را وارد مرحله جدیدی کرده است. این اسپیکر توانایی پشتیبانی قابلیت‌های اتصالی بلوتوث و وای فای را دارد، به دستیار مجازی الکسا مجهز است و می‌تواند باس و ریتم بسیار خوبی را ارائه کند. آلتیمیت ایرز مگابلست به کوچکی سایر اسپیکرهای قابل حمل نیست، ولی از نظر کیفیت باس در رنج خودش رقیب ندارد.


آلتیمیت ایرز رول 2 (Ultimate Ears Roll 2)

نمای واقعی یک اسپیکر بلوتوثی زیبا

آلتیمیت ایرز رول 2 (Ultimate Ears Roll 2)

قابلیت های اتصالی: بلوتوث/ ابعاد: 13.5 در 13.5 در 4 سانتیمتر/ توان: 9 وات/ ورودی: جک 3.5 میلیمتری/ مدت زمان عملکرد باتری: 5.5 ساعت/ وزن: 463 گرم/ قیمت: 149.99 دلار

نقاط قوت:

  • عملکرد خوب
  • صدای عالی، واضح، پویا و دقیق

نقاط ضعف:

  • باس قویتر بعضی از اسپیکرهای بلوتوث گرانتر

طراحی کامپکت و قابل حمل و کاربرد آسان دو عبارتی هستند که آلتیمیت ایرز رول 2 را به بهترین نحو به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 تعریف می‌کنند. این بلندگوی بلوتوث اقتصادی به اندازه کافی بزرگ ساخته شده تا خروجی بهتری را نسبت به اسپیکر یک گوشی هوشمند خوب داشته باشد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت بیش از 5 ساعت برای شما بنوازد.

رول 2 به اندازه کافی کوچک ساخته شده تا شما راحت بتوانید آن را در کیف خود بگذارید، ولی علی رغم کوچکیش می‌تواند صدای فراگیر و دقیقی را پخش کند. این اسپیکر بلوتوث باس چندان زیادی ندارد، به همین دلیل اگر به دنبال افکت باس قوی هستید توصیه می‌کنیم که به دنبال اسپیکرهای گرانتری بگردید.


اسپیکرهای بلوتوث دار اکسترا باس سونی در نمایشگاه ایفا 2017 برلین رونمایی شدند!


جی بی ال گو 2 (JBL Go 2)

یک اسپیکر بلوتوث ارزان قیمت و کارآمد

جی بی ال گو 2 (JBL Go 2)

ابعاد: 7.1 در 8.6 در 3.2 سانتیمتر/ توان: 3 وات/ ویژگی‌ها: مقاوم در برابر آب با شاخص IPX7 و بلوتوث 4.1/ قابلیت‌های اتصالی: میکرو یو اس بی/ قیمت: 28.95 دلار

نقاط قوت:

  • طراحی منظم
  • صدای متعادل
  • باس خوب

نقاط ضعف:

  • عملکرد محدود باتری

جی بی ال گو 2 برای همراهی شما در طول سفر و تعطیلات یک ابزار منحصر بفرد است. این اسپیکر بلوتوث کوچک ساخته شده تا شما بتوانید راحت آن را در جیبتان حمل کنید و به یک میکروفون هم مجهز شده است تا امکان مکالمه را هم برای کاربرانش فراهم کند. جی بی ال گو 2 صدای زنده، متعادل و جامعی دارد و در 12 رنگ مختلف ارائه می‌شود. این اسپیکر می‌تواند با یک بار شارژ کامل به مدت 5 ساعت برای شما موسیقی پخش کند.


باس ساوند لینک مینی 2 (Bose SoundLink Mini II)

یک اسپیکر پرتابل کارآمد با ارزش اقتصادی بالا

باس ساوند لینک مینی 2 (Bose SoundLink Mini II)

ابعاد: 5.1 در 18 در 5.8 سانتیمتر/ ویژگی‌ها: بلوتوث 3/ قابلیت‌های اتصالی: جک 3.5 میلیمتری و میکرو یو اس بی/ قیمت: 153.80 دلار

نقاط قوت:

  • صدای فراگیر
  • باس خوب
  • طراحی قابل حمل

نقاط ضعف:

  • محدودیت دقت صدا در هنگام کم بودن میزان صدا

اگر به دنبال یک اسپیکر پرتابل هستید که باس خوبی داشته باشد، ساوند لینک مینی 2 بهترین گزینه برای شماست. این اسپیکر کوچک دوست داشتنی کارایی صوتی بسیار خوبی دارد و علی رغم محدود بودن ویژگی‌هایش به راحتی در ساحل یا کنار استخر شما را سر ذوق می‌آورد. سایر اسپیکرهای بلوتوث موجود در این لیست شاید از نظر ارزش اقتصادی کمی نسبت به مینی 2 بهتر باشند و کیفیت صدای بالاتری را ارائه کنند، ولی مینی 2 هم به عنوان یکی از بهترین اسپیکرهای بلوتوث 2019 کیفیت صدای و کارایی کلی خوبی دارد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: whathifi و techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر