;
coinex

اینترنت و مکالمه رایگان شب یلدا ؛ بسته‌های رایگان ویژه شب یلدا ۹۸ کدامند؟

تماس‌ تلفنی خط ثابت در شب یلدا که رایگان شد، حالا روابط عمومی وزارت ارتباطات از یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه‌ای خبر می‌دهد. با ادامه این خبر همراه باشید!

روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات روز پنجشنبه ۲۸ آذرماه اعلام داشت که تمامی کاربرانی تلفن همراه به مناسبت شب یلدا می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #۴*۹۸* یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه دریافت کنند.

سید جمال هادیان با اعلام این خبر در توئیتر خود نوشت: «یلدا بهانه ‎کنار هم بودن خانواده‌هاست. ما خوشحال هستیم که ارتباط هموطنان دور از هم را برقرار می‌کنیم. دوست داریم در شادی‌ این شب کنار شما باشیم. از فردا (جمعه) با شماره‌گیری کد دستوری  یک ساعت مکالمه رایگان درون شبکه‌ای همراه هدیه بگیرید. مکالمه با تلفن‌های ثابت درون شبکه‌ای نیز در شب یلدا رایگان است.»

بسته‌های رایگان مکالمه و اینترنت ویژه شب یلدا ۹۸ کدامند؟

اپراتورها هر کدام برای شب یلدا برنامه دارند. همراه اول برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری خود، به مناسبت شب یلدا بسته مکالمه رایگان یک ساعته (تماس درون شبکه و تلفن ثابت) در نظر گرفته است. کاربران این اپراتور می‌توانند از امروز جمعه ۲۹ آذر ۹۸ این سرویس را فعال کنند.

گفتنی است زمان استفاده از ۶۰ دقیقه مکالمه هدیه همراه اول ویژه شب یلدا، از ساعت ١٩ روز شنبه ٣٠ آذرماه تا ساعت ٨ صبح روز یکشنبه یکم دی‌ماه خواهد بود. بدین منظور مشترکان دائمی و اعتباری همراه اول می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری  #۴*۹۸* اقدام به فعال‌سازی این سرویس کنند.

اپراتور دیگر ایرانی یعنی ایرانسل نیز بسته ویژه شب یلدا ارائه کرده است. بسته اینترنتی ویژه شب یلدا ایرانسل با حجم ۳ گیگابایت و به قیمت ۹ هزار تومان عرضه می‌شود تا ارتباط ایرانسلی‌ها به این شیوه در شب یلدا تسهیل شود. این بسته از تاریخ ۲۴ آذر ۱۳۹۸ قابل فعال‌سازی است و امکان استفاده از آن، تا پایان روز ۳۰ آذر فراهم است.

کاربران اپراتور ایرانسل برای این منظور می‌توانند کد دستوری #۵* را شماره‌گیری و یا به بخش «پیشنهادها» در اپلیکیشن ایرانسل من مراجعه کنند. روابط عمومی ایرانسل در این زمینه می‌نویسد: «علاوه بر این، مشترکان ایرانسل که اپلیکیشن «ایرانسل من» را دانلود و نصب کرده باشند، می‌توانند از طریق بخش «تکان شگفت‌انگیز» در این اپلیکیشن، در فاصله ساعت ۰۰:۰۰ بامداد ۳۰ آذر ماه تا ساعت ۲۳:۵۹ همین روز، هر ساعت یک بار، شانس خود را برای دریافت ۴۰ گیگابایت اینترنت رایگان امتحان کنند.» این اعتبار هدیه یک روزه، هر ساعت به ۴۰ نفر از مشترکان اختصاص داده می‌شود.

بیشتر بخوانید:

منبع:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر