;
coinex

بهترین آنتی ویروس های جهان در سال 2020 ؛ قدرتمندترین بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز

برای حفظ امنیت رایانه خود باید از آن در مقابل ویروس‌ها هم محافظت کنید. در این نوشتار به معرفی بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز در سال 2020 پرداخته‌ایم.

راهی ندارید جز این که قبول کنید نصب یک نرم افزار ضد ویروس قوی روی کامپیوتر یا لپ تاپتان ضروری است، زیرا دیگر مانند گذشته به مجرمین سایبری و هکرهای سوءاستفاده کننده از اینترنت نزدیک نیستیم. تعداد و پیچیدگی جرائم سایبری هر سال به میزان زیادی افزایش می‌یابد، به همین دلیل باید اطمینان یابید که لپ تاپ، رایانه و موبایلتان به بهترین نحو ممکن توسط یک نرم افزار ضد ویروس قوی رایگان یا پولی محافظت می‌شود.

احتمالا با نام‌هایی مانند نورتون، مک‌افی و AVG آشنا هستید، اما سوال این است که آیا محصولات این سازندگان واقعا بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز هستند یا خیر؟ خوشبختانه ما جدیدترین نسخه از نرم افزار ضد ویروس هر یک از این سازندگان را تست و بررسی کرده‌ایم، به همین دلیل می‌توانید مطمئن باشید که ویروس کش هایی که در این مقاله با آن‌ها آشنا می‌شوید امتحان خود را پس داده‌اند.

سازندگان بدافزارها و ویروس‌ها همیشه راه‌های جدیدی را برای دسترسی پیدا کردن به رایانه یا سایر دستگاه‌های دارای قابلیت اتصال به فضای مجازی پیدا می‌کنند. اما خوشبختانه شرکت‌های سازنده نرم افزارهای امنیتی آنلاین هم به طور مداوم برنامه‌های خود را بروزرسانی می‌کنند تا از این طریق از شما در مقابل باج افزارها، ویروس‌ها، بدافزارها و سایر عوامل مشابه محافظت کنند.

بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز در یک نگاه

  1. بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس 2020
  2. نورتون آنتی ویروس پلاس
  3. وب روت سکیور اِنی ور آنتی ویروس
  4. ایست آنتی ویروس نود 32
  5. اِف – سکیور آنتی ویروس سیف
  6. کسپراسکای آنتی – ویروس
  7. ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی
  8. پاندا دوم اسنشال

در حال حاضر معتقدیم که بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس بهترین ویروس کش موجود در بازار است زیرا این نرم افزار ضد ویروس قوی ابزارهای امنیتی قدرتمندی را به همراه مجموعه‌ای از قابلیت‌های امنیتی منحصر بفرد در اختیار شما می‌گذارد.

این آنتی ویروس هوشمند کاربرد بسیار راحتی دارد و بهتر از همه این که ارزش اقتصادی بسیار بالایی را در قبال پول پرداختی شما ارائه می‌کند. بعد از این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند نورتون آنتی ویروس و وب روت سکیور اِنی ور عنوان دومین و سومین نرم افزارهای آنتی ویروس قدرتمند جهان را به خود اختصاص داده‌اند.

اگر می‌خواهید همه جوره در مقابل جدیدترین تهدیدهای سایبری از دستگاه هوشمند خود محافظت کنید، موثرترین راهکار خریدن بهترین ویروس کش موجود در بازار است. با خواندن این مطلب با بهترین ویروس کش های تجاری که برای محافظت از رایانه‌های یک شرکت ساخته شده‌اند هم آشنا می‌شوید. برای دریافت این نرم افزارها نیازی نیست که مبلغ زیادی را بپردازید زیرا ما سعی کرده‌ایم که ویروس کش‌هایی را معرفی کنیم که علاوه بر قدرت بالا قیمت خوبی هم داشته باشند. در مجموع با خواندن این مطلب با بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز آشنا می‌شوید.

بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس 2020 (Bitdefender Antivirus Plus 2020)

یک دیوار محافظتی قابل اطمینان به قدرتمندی صخره

بیت دیفندر آنتی ویروس پلاس 2020 (Bitdefender Antivirus Plus 2020)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 1 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: محافظت از رایانه در برابر باج افزارها و رفع آسیب‌های ناشی از آن‌ها، ابزارهای مربوط به حریم خصوصی، وی پی اِن، سیف پی
  • قیمت: 24.99 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (در حدود 400 هزار تومان با دلار 16.000 تومانی فروردین 99)

نقاط قوت:

  • دقت بالا
  • مدیریت پسوورد
  • اشتراک ارزان قیمت

نقاط ضعف:

  • استفاده زیاد از منابع کامپیوتر

بیت دیفندر در شناسایی ویروس‌ها دقیق و مطمئن است، به کمک قابلیت فیلترسازی وب خود دسترسی کاربر به سایت‌های نامطمئن را مسدود می‌کند و یک مرورگر ایمن را برای حفظ امنیت تراکنش‌های بانکی و خرید آنلاین شما در اختیارتان می‌گذارد. این آنتی ویروس هوشمند به یک قابلیت مدیریت رمز هم مجهز است و به کمک آن به طور خودکار اطلاعات کارت اعتباری شما را در فرم‌های اینترنتی پر می‌کند.

کسب امتیاز عالی در زمینه محافظت از اطلاعات کاربران در مقابل سارقین اینترنتی، مطلع ساختن کاربر درباره لینک‌های نامطمئن موجود در نتایج جستجوهای موتورهای جستجو و مسدود کردن سایت‌های خطرناک تنها بعضی از ویژگی‌هایی هستند که این آنتی ویروس جدید را به یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده‌اند.

بیت دیفندر همه دستگاه‌های متصل به رایانه شما را اسکن می‌کند و به یک قابلیت محافظتی چند لایه در برابر باج افزارها هم مجهز است؛ این قابلیت توانایی منحصر بفردی در یادگیری رفتارهای بدافزارها دارد و از این طریق از شما در برابر آن‌ها محافظت می‌کند.

استفاده بیشتر از حد میانگین بیت دیفندر از منابع رایانه شما و ناسازگاری آن با بعضی از برنامه‌ها تنها مشکلات این نرم افزار ضد ویروس قدرتمند هستند، با این حال این ویروس کش هنوز هم یک پکیج امنیتی دوست داشتنی است که کارایی بالایی در انجام وظایفش دارد و ویژگی‌های زیادی را در ازای قیمتش در اختیار شما می‌گذارد.

بیت دیفندر محصولی به نام Bitdefender Internet Security را هم ارائه کرده است. این پکیج توانایی پشتیبانی 3 دستگاه را دارد و یک آنتی اسپم، فایروال، مشاور والدین و قابلیت رمزگذاری فایل را هم در اختیار کاربرش می‌گذارد. شما با پرداخت مبلغ بیشتری می‌توانید پکیج Bitdefender Total Security را هم خریداری کنید. این پکیج امنیتی علاوه بر ویژگی‌های فوق امکان محافظت از 5 رایانه را برای شما فراهم می‌کند و توانایی پشتیبانی سیستم عامل‌های مک، اندروید و iOS را هم علاوه بر ویندوز دارد.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس های سال 2018 ؛ 5 آنتی ویروس برتر

نورتون آنتی ویروس پلاس (Norton AntiVirus Plus)

یک آنتی ویروس قوی با توانایی محافظتی بالا و استفاده کم از منابع رایانه

نورتون آنتی ویروس پلاس (Norton AntiVirus Plus)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 1 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: قابلیت پیشرفته برای محافظت از حریم خصوصی، قابلیت پیشرفته برای محافظت از امور مالی کاربر، شبکه جهانی هوش مدنی
  • قیمت: 19.99 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (320 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • مسدود کردن همه بدافزارها ازجمله بدافزارهای جدید
  • تاثیر کم روی منابع رایانه

نقاط ضعف:

  • نامطمئن بودن افزونه‌های مرورگری

نورتون آنتی ویروس پلاس یک شکارچی بدافزار قدرتمند است که می‌تواند به طور خودکار از رایانه شما محافظت کند. این آنتی ویروس هوشمند در ماه آوریل سال 2019 به عنوان جایگزین نرم افزار نورتون آنتی ویروس بیسیک ارائه شد تا بتواند به عنوان یک آنتی ویروس جدید چند قابلیت دیگر را هم در اختیار خریدارانش بگذارد.

نورتون ویژگی‌ها، گزینه‌ها و تنظیمات زیادی را در آنتی ویروس جدیدش اعمال کرده است تا بتواند پاسخگوی نیاز هر کاربری باشد. ویروس کش جدید این شرکت به یک مسدود کننده URL مجهز شده تا به کمک آن شما را از سایت‌های نامطمئن دور نگه دارد و یک سرویس شهرت فایل را هم در خود دارد که در صورت عمل نکردن قابلیت مسدود کننده URL فورا هر گونه فرآیند مشکوک دانلود اطلاعات را شناسایی می‌کند.

اگر علی رغم این ویژگی‌ها باز هم یک بدافزار توانست وارد رایانه شما شود، قابلیت نظارت هوشمندانه بر رفتار نورتون آنتی ویروس پلاس هنگام بروز اولین مشکل بدافزار مورد نظر را شناسایی و قرنطینه می‌کند.

کاربرد آسان یکی دیگر از ویژگی‌هایی است که نورتون آنتی ویروس پلاس را به یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده است. این ماهیت شما را قادر می‌سازد تا هر زمانی که می‌خواهید به طور دستی رایانه خود را با این آنتی ویروس جدید اسکن کنید، آن را به نحوی تنظیم کنید که نواحی خاصی را اسکن کند، در زمان خاصی پروسه اسکن سازی را شروع کند و در هنگام تغذیه دستگاه از انرژی باتریش پروسه اسکن سازی را شروع نکند.

اگر می‌خواهید بدانید که چه تفاوتی بین نسخه بیسیک و جدید آنتی ویروس هوشمند نورتون وجود دارد، بد نیست بدانید که نسخه جدید دو گیگابایت فضای ذخیره سازی کلود و یک قابلیت مدیریت رمز را هم در اختیار شما می‌گذارد. اگر هنوز نرم افزار مدیریت رمزی را روی رایانه خود نصب نکرده‌اید بد نیست که این قابلیت نورتون آنتی ویروس پلاس را امتحان کنید؛ البته باید بدانید که ویژگی‌های این قابلیت به کارآمدی ویژگی‌های برنامه‌ای مانند دشلین (Dashlane) و سایر نرم افزارهای مدیریت رمز پیشرو موجود در بازار نیستند.

تنها نقطه ضعف نورتون آنتی ویروس پلاس مشکل آفرین بودن بعضی از افزونه‌های مرورگری آن است. برای مثال افزونه این آنتی ویروس هوشمند در مرورگر کروم گاهی اوقات بدون هیچ دلیلی متوقف می‌شود. نورتون آنتی ویروس پلاس این نقطه ضعف را دارد، اما سایر قابلیت‌هایش را به بهترین نحو ارائه می‌کند، کاربرد آسانی دارد، تنظیمات مورد نیاز افراد متخصص را در اختیارشان می‌گذارد، امتیازات بالایی را در تست‌های آزمایشگاه‌های معتبر کسب کرده است و به نحوی طراحی شده است که کمترین تاثیر را روی عملکرد رایانه شما داشته باشد.

وب روت سکیور اِنی ور آنتی ویروس (Webroot SecureAnywhere AntiVirus)

سبکترین و بهترین ویروس کش موجود در بازار

وب روت سکیور اِنی ور آنتی ویروس (Webroot SecureAnywhere AntiVirus)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز و مک
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 1 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: امنیت همیشه فعال، محافظت از هویت کاربر، قابلیت ضد سرقت در زمان آنی، نظارت بر فایروال
  • قیمت: 19.99 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (320 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • تاثیر بسیار کم روی منابع رایانه
  • سرعت بسیار بالا

نقاط ضعف:

  • موجود نبودن اطلاعات مربوط به بررسی عملکرد آنتی ویروس توسط آزمایشگاه‌های پیشرفته

تقریبا همه نرم افزارهای آنتی ویروس جدید مدعی سبک بودن هستند، ولی وب روت سکیور اِنی ور آنتی ویروس تنها آنتی ویروسی است که درباره این ادعای خود صداقت دارد. نصب این نرم افزار ضد ویروس چند ثانیه بیشتر طول نمی‌کشد، فایل‌های برنامه‌ای آن به ندرت بیشتر از 2 مگابایت از فضای هارد درایو رایانه شما را اشغال می‌کنند، عملکردش تاثیر بسیار کمی روی کارایی رم رایانه دارد و آپدیت‌های آن نیز حجم زیادی را از ترافیک اینترنت شما دریافت نمی‌کنند.

ویروس کش وب روت علی رغم داشتن چنین ویژگی‌هایی باز هم قابلیت‌های بسیار خوبی را در زمینه مراقبت از رایانه شما ارائه می‌کند. این آنتی ویروس جدید علاوه بر قابلیت‌های محافظتی پایه، دارای یک قابلیت هوشمند برای نظارت بر رفتار برنامه‌ها، محافظت همیشگی در مقابل سارقان اطلاعات، فایروال، قابلیت نظارت بر اتصال به شبکه، قابلیت ضد باج افزار پیشرفته و چند ویژگی خاص دیگر است.

مقایسه دقت عملکرد این آنتی ویروس هوشمند با سایر نرم افزارهای ویروس کش موجود در بازار ساده نیست زیرا آزمایشگاه‌های بزرگی که در این زمینه کار می‌کنند به ندرت این محصول را تست کرده‌اند؛ با این حال این آنتی ویروس جدید عموما در بررسی‌های مختلف امتیازات بالایی را کسب کرده است و در بررسی انجام شده برای تدوین این مقاله هم توانست مطمئن و کارآمد بودنش را در محافظت از رایانه کاربر ثابت کند.

وب روت سکیور اِنی ور آنتی ویروس توانسته است در دل تعداد زیادی از کاربران برای خودش جا باز کند. ضمانت 70 روزه استرداد 100 درصد پول کاربر یکی از ویژگی‌هایی است که اطمینان این آنتی ویروس هوشمند را تضمین می‌کند و آن را به یکی از بهترین آنتی ویروس های جهان در سال 2020 برای ویندوز تبدیل کرده است. اگر از ویروس کش های پیچیده و سنگین خسته شده‌اید، توصیه می‌کنیم که این آنتی ویروس هوشمند را روی رایانه خود نصب کنید.

ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET Nod 32 Antivirus)

یک آنتی ویروس قوی و پیشرفته برای کاربران باتجربه

ایست نود 32 آنتی ویروس (ESET Nod 32 Antivirus)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 5 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: سپر بدافزار، اسکنر UEFI، مسدود کننده باج افزارها و نرم افزارهای بهره بردار، قابلیت اسکن سازی به کمک فضای ذخیره سازی کلود
  • قیمت: 33.99 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (550 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • تنظیم پذیری بالا
  • دارای قابلیت کنترل کننده دسترسی دستگاه

نقاط ضعف:

  • قیمت بالا
  • نامناسب برای کاربران مبتدی

اگر یک نرم افزار آنتی ویروس را براساس طول لیست ویژگی‌هایش قضاوت می‌کنید، ایست نود 32 ممکن است شما را کمی دلسرد کند. این ویروس کش هوشمند فاقد فایروال، قابلیت مدیریت پسوورد، فایل منیجر یا سایر ویژگی‌های پرزرق و برق دیگر نرم افزارهای موجود در این لیست است، ولی کارایی بسیار خوبی دارد.

ایست نود 32 با تمرکز بر روی ارائه قابلیت‌های اساسی یک آنتی ویروس ساخته شده است. این آنتی ویروس جدید به طور لحظه‌ای از رایانه شما در مقابل بدافزارها محافظت می‌کند، توانایی بالایی در شناسایی ویروس‌ها دارد، به یک قابلیت ضد باج افزار کارآمد مجهز است و در مقابل بهره برداری‌های سایبری، URLهای مشکوک و اسکریپت‌های مشکوک هم از شما محافظت می‌کند.

نود 32 به یک ماژول کنترل دستگاه هم مجهز است و به کمک این قابلیتش مانع آلوده شدن دستگاه شما به واسطه دستگاه‌های دیگر می‌شود. این ویژگی چندان رایج نیست، اما برای رایانه‌ای که مدام به دستگاه‌های دیگر متصل می‌شود یک دیوار محافظتی خوب است.

ایست نود 32 برای کاربران مبتدی طراحی نشده است. رابط کاربری این نرم افزار ضد ویروس قوی گاهی اوقات پیچیده می‌شود، بعضی از ویژگی‌هایش بسیار پیشرفته هستند و راهنمای استفاده از آن هم (Help) همیشه در حل مشکلات کاربران موثر نیست. با این حال کاربران باتجربه و حرفه‌ای قدرت و تنظیم پذیری این نرم افزار ضد ویروس را ستایش می‌کنند.

توانایی بیشتر از حد متوسط در محافظت از رایانه و طراحی سبک از دیگر ویژگی‌های برجسته این آنتی ویروس هوشمند هستند که آن را به یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده‌اند.

یکی از ویژگی‌های نسخه جدید ایست نود 32 قابلیتی به نام اسکنر UEFI است که از رایانه شما در مقابل حملات جدیدی که در گذشته هم رخ داده‌اند، محافظت می‌کند. نود 32 قابلیت‌هایی نظیر یک فایروال، محافظت در مقابل روبات‌های اینترنتی، محافظت از دوربین وب کم و چند ویژگی دیگر را هم از طریق پکیج ESET Internet Security در اختیار کاربرش گذاشته و به همین دلیل می توان آن را در رده بهترین آنتی ویروس های جهان در سال 2020 برای کامپیوتر قرار داد. با خرید پکیج ESET Smart Security Premium این سازنده علاوه بر ویژگی‌های فوق به یک قابلیت مدیریت رمز و ایمن سازی داده‌ها هم دسترسی پیدا می‌کنید.

اِف – سکیور آنتی ویروس سیف (F-Secure Antivirus SAFE)

یک آنتی ویروس قدرتمند با کاربرد آسان

اِف – سکیور آنتی ویروس سیف (F-Secure Antivirus SAFE)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز، مک، اندروید، iOS
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 3 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: محافظت از وب گردی و اطلاعات بانکی کاربر، قوانین خانوادگی، محافظت در برابر باج افزارها
  • قیمت: 59 دلار (950 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • کاربرد بسیار آسان
  • ارزش اقتصادی خوب

نقاط ضعف:

  • نامطمئن در برابر داده‌های مثبت فیک

اِف سکیور آنتی ویروس سیف یک مجموعه عالی از ابزارهای ضد ویروس است و اگرچه قیمت گرانتری نسبت به سایر محصولات موجود در این لیست دارد، به واسطه تنوع ویژگی‌هایش این نقطه ضعفش را به راحتی کمرنگ می‌کند. آنتی ویروس سیف شرکت اِف سکیور علاوه بر یک ابزار ویروس کش قوی، امنیت بالایی را در خریدهای آنلاین برای شما فراهم می‌کند، ابزارهایی را برای امنیت سایبری خانوادتان در اختیارتان می‌گذارد و یک دستگاه یاب را هم در اختیارتان می‌گذارد تا دستگاه اندروید و iOS گم شده خود را با آن پیدا کنید و در صورت نیاز آن را قفل یا فرمت نمایید.

اِف سکیور آنتی ویروس به طور مداوم امتیازات بالایی را از AV-Test و AV-Comparatives کسب کرده است. گفته می‌شود که این نرم افزار داده‌های مثبت فیک بیشتری را نسبت به سایر ویروس کش‌ ها ارائه می‌کند، با این حال تاثیر این خطا به نحوه استفاده شما از کامپیوترتان بستگی دارد.

رابط کاربری اِف سکیور آنتی ویروس سیف بزرگترین برتری آن است زیرا وزن سبک و کاربر آسانی دارد، می‌تواند به طور خودکار از رایانه شما محافظت کند و با چند کلیک امکان هر مداخله‌ای را برای شما فراهم می‌کند. اِف سکیور آنتی ویروس سیف در سال 2018 هم به عنوان یکیاز سبکترین، سریعترین و قدرتمندترین آنتی ویروس های جهان معرفی شد.


رایج ترین ویروس های اندروید : با معروف‌ترین ویروس‌های اندرویدی آشنا شوید


کسپراسکای آنتی – ویروس (Kaspersky Anti-Virus)

یک آنتی ویروس قوی برای افراد مبتدی و افراد باتجربه

کسپراسکای آنتی - ویروس (Kaspersky Anti-Virus)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 5 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: اسکن خودکار، جلوگیری مداوم از آلودگی رایانه به هک‌های مربوط به استخراج رمز ارز، مدیریت امنیتی ساده
  • قیمت: 29.99 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (480 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • کارایی بالا
  • کاربرد آسان

نقاط ضعف:

  • ارزش اقتصادی بالاتر پکیج‌های فول کسپراسکای

کسپراسکای آنتی – ویروس با تکیه بر ویژگی‌های امنیتی اساسی ساخته شده است. قابلیت فیلترسازی URLهای خطرناک، توانایی بالا در شناسایی ویروس‌ها و از بین بردن آن‌ها و فناوری‌های نظارتی پیشرفته از ویژگی‌های اصلی این آنتی ویروس جدید هستند. کسپراسکای آنتی – ویروس کارایی بسیار خوبی دارد و یکی از بهترین آنتی ویروس های موجود در بازار در زمینه شناسایی و پاک کردن بدافزارها محسوب می‌شود.

کسب مداوم امتیازات بالا از شرکت‌هایی مانند AV-Comparatives، کاربرد آسان، رابط کاربری ساده و کارآمد و ارائه دستورالعمل‌های مفید برای استفاده راحت از برنامه از ویژگی‌هایی هستند که این ویروس کش قوی را به یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز تبدیل کرده‌اند. با کسپراسکای یک کاربر مبتدی هم به راحتی می‌تواند کار کند. اگر به دنبال یک آنتی ویروس جدید مطمئن، کارآمد و دقیق هستید، این نرم افزار بهترین گزینه برای شما محسوب می‌شود.

ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی (Trend Micro Antivirus+ Security)

یک آنتی ویروس قدرتمند و کاربردی

ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی (Trend Micro Antivirus+ Security)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: 1 دستگاه
  • ویژگی‌های برجسته: محافظت از رایانه در برابر باج افزارها، یادگیری هوش مصنوعی پیشرفته، محافظت از رایانه در برابر ایمیل‌های اسکم، پی گارد
  • قیمت: 29.95 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (480 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • قیمت اقتصادی
  • کاربرد آسان
  • کارایی بالا در محافظت از رایانه

نقاط ضعف:

  • استفاده نسبتا زیاد از منابع رایانه
  • آپشن‌های نسبتا محدود

ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی یک پکیج امنیتی بسیار قدرتمند با کاربرد آسان است که قدرت آنتی اسپم بالاتر از حد متوسط و یک ماژول موثر به نام شیلد فولدر با قابلیت مسدود سازی باج افزارها را در اختیارتان می‌گذارد. در رابطه با میزان کارایی این آنتی ویروس هوشمند بد نیست بدانید که همه آزمایشگاه‌های فعال در این زمینه آن را جزء برترین ویروس کش های جهان طبقه بندی کرده‌اند، اگرچه که اختلافاتی جزئی در این گزارشات بوده است.

برای مثل AV-Comparatives در گزارش خود گفته است که آنتی ویروس جدید ترند پیام‌های مثبت فیک زیادی دارد، ولی AV-Test گفته است که این آنتی ویروس هوشمند علاوه بر این که هیچ پیام مثبت فیکی ندارد دقت بسیار خوبی در عملکردش دارد.

صرف نظر از این جزئیات می‌توان گفت که تنها مشکل اصلی ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی تاثیری است که روی عملکرد یک رایانه می‌گذارد. اگر این مشکل برای شما مهم نیست، می‌توانید با خیال راحت آنتی ویروس جدید ترند میکرو آنتی ویروس + سکیوریتی را روی رایانه خود نصب و از امکانات یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز بهره مند شوید. این نرم افزار از نظر کارایی امنیتی مشابه محصول بیت دیفندر است. به شما توصیه می‌کنیم که ابتدا نسخه رایگان 30 روزه آن را خریداری کنید و در صورتی که از عملکرد آن راضی بودید، نسخه اصلی آن را بخرید.

پاندا دوم اسنشال (Panda Dome Essential)

یک آنتی ویروس قوی با کاربرد آسان و ویژگی‌های متنوع

پاندا دوم اسنشال (Panda Dome Essential)

  • سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: فقط ویندوز
  • حداکثر تعداد دستگاه‌های قابل پوشش دهی: نامحدود
  • ویژگی‌های برجسته: نظارت بر قابلیت‌های پردازشی دستگاه، فیلترسازی URL، درایو USB پشتیبانی بوت پذیر
  • قیمت: 35.39 دلار برای نرم افزار و یک سال استفاده (580 هزار تومان)

نقاط قوت:

  • ویژگی‌های زیاد
  • توانایی محافظت از تعداد نامحدودی دستگاه

نقاط ضعف:

  • مناسب نبودن رابط کاربری برای همه افراد
  • ناپایداری نتایج تست امنیتی

قابلیت شناسایی بدافزارها در زمان آنی، اسکن کلود مبنای سریع و مسدود سازی URL سایت‌های مضر از ویژگی‌های اصلی پاندا دوم اسنشال هستند. این آنتی ویروس جدید علاوه بر قابلیت‌های پایه یک ویروس کش هوشمند، تعدادی از قابلیت‌های بهترین آنتی ویروس های موجود در بازار را هم در اختیارتان می‌گذارد.

پاندا دوم اسنشال علاوه بر این می‌تواند افزونه‌های مختلفی (از اسکن سازی پورت و مدیریت پینگ گرفته تا نظارت عمیق بر پردازش رایانه و VPN یکپارچه) را که سایر محصولات موجود در این لیست پشتیبانی نمی‌کنند، پشتیبانی کند. این نرم افزار امنیتی امتیازات خیلی خوبی را از آزمایشگاه‌هایی مانند AV-Comparatives کسب نکرده است، ولی این موضوع به این معنی نیست که عملکرد ضعیفی در محافظت از رایانه شما دارد.

رابط کاربری پاندا دوم اسنشال برای بعضی از کاربران کمی گیج کننده است. در مجموع می‌توان گفت که این ویروس کش به لطف تعداد بالای ویژگی‌های منحصربفرد و عجیب و غریبش کارایی خوبی را در محافظت از رایانه شما ارائه می‌کند. یکی از ویژگی‌های مثبتی که باعث معرفی اسنشال به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های 2020 برای ویندوز شده قیمت اقتصادی آن است. و البته باید به این نکته هم اشاره کرد که اگر نسخه فول این نرم افزار را خریداری کنید می‌توانید به کمک آن امنیت تعداد نامحدودی رایانه و گوشی را تامین کنید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان

پرداخت پول بیشتر برای خرید یک سرویس امنیتی بهتر باعث می‌شود که ویژگی‌های کارآمدتری نظیر فیلترهای اسپم، ابزارهای کنترلی مخصوص کودکان، قابلیت‌های اسکن سیستم و فایروال‌های پیشرفته‌ای را در اختیار بگیرید. نرم افزارهای دارنده چنین ویژگی‌هایی برای کاربران حرفه‌ای جذابتر هستند و همچنین کارایی بهتری در رفع نیازهای چنین کاربرانی دارند.

علی رغم این موضوع نباید فکر کنید که آنتی ویروس های رایگان کارایی خوبی ندارند زیرا امروزه می‌توانید به کمک یک آنتی ویروس رایگان خوب هم امنیت مناسبی را برای دستگاه خود تامین کنید. ارائه آنتی ویروس های رایگان باعث پیشرفت سازندگان آن‌ها هم می‌شود به این نحو که کاربران بیشتری محصولات آن‌ها را روی دستگاه‌های خود نصب می‌کنند و این افزایش تعداد کاربران باعث می‌شود که سازندگان آنتی ویروس‌ ها به دانش بیشتری درباره موانع امنیتی و ویروس‌های مختلف دسترسی پیدا کنند و از این طریق محصولات خود را ارتقاء دهند.

سیستم عامل ویندوز از نظر امنیتی بهینه سازی‌های زیادی را به خود دیده است، اما نمی‌توانیم بگوییم که آنتی ویروس ویندوز دیفندر ویندوز 10 بهترین نرم افزار ضد ویروس رایگان موجود در بازار است. اگر می‌خواهید یک آنتی ویروس رایگان را روی دستگاه خود نصب کنید، توصیه می‌کنیم که حتما ادامه این مطلب را بخوانید. در این قسمت بهترین آنتی ویروس های رایگان موجود در بازار را به همراه نقاط قوت و ضعفشان به شما معرفی کرده‌ایم تا بتوانید متناسب با نیاز خود بهترین نرم افزار را انتخاب کنید.

بهترین آنتی ویروس های رایگان 2019 در یک نگاه

  1. بیت دیفندر آنتی ویروس فری ادیشن (Bitdefender Antivirus Free Edition)
  2. ای وست فری آنتی ویروس (Avast Free Antivirus)
  3. سوفوس هوم (Sophos Home)
  4. کسپراسکای فری (Kaspersky Free)
  5. آویرا فری آنتی ویروس (Avira Free Antivirus)

 

بیت دیفندر آنتی ویروس فری ادیشن

بهترین آنتی ویروس رایگان 2019

بیت دیفندر آنتی ویروس فری ادیشن

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز، مک، اندروید/ نسخه: 2018/ ویژگی‌های برجسته: محافظت در مقابل سرقت اطلاعات، تحلیل رفتار نرم افزارها، اسکن خودکار

نقاط قوت:

  • اسکن سریع
  • توانایی بالا در شناسایی ویروس

نقاط ضعف:

  • عدم امکان برنامه ریزی اسکن
  • محدود بودن ویژگی‌ها برای کاربران حرفه‌ای

بیت دیفندر آنتی ویروس فری ادیشن یک ویروس کش سریع، ساده و کارآمد است که می‌تواند قدرتی بالاتر از حد متوسط را در شناسایی ویروس‌ها در اختیار شما بگذارد. این آنتی ویروس رایگان می‌تواند به طور خودکار رایانه شما را اسکن کند، ولی در چنین حالتی اجازه مداخله به شما نمی‌دهد. باید به این نکته هم اشاره کرد که آزمایشگاه AV-TEST توانسته در تست‌های خود چند ایراد کوچک از این محصول بگیرد.

ای وست فری آنتی ویروس

یک آنتی ویروس رایگان ارتقاء یافته

ای وست فری آنتی ویروس

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز، مک، اندروید/ نسخه: 2017/ ویژگی‌های برجسته: شناسایی ویروس، حالت بازی، مدیریت پسوورد، اسکنر بدافزار

نقاط قوت:

  • عدم کاهش سرعت رایانه
  • توانایی منحصربفرد در محافظت از رایانه در مقابل ویروس‌ها

نقاط ضعف:

  • آزار دهنده بودن تنظیمات مربوط به حریم خصوصی
  • دارای لینک برای خرید قابلیت‌های پولی

ای وست در اواسط سال 2016 شرکت ای وی جی را خرید ولی این دو شرکت هنوز کاملا با یکدیگر ادغام نشده‌اند. حاصل ادغام این دو شرکت اخیرا گفته است که ویروس کش های رایگان ای وست و ای وی جی به طور جداگانه ارائه می‌شوند اما به زودی یک محصول مشترک هم با همکاری این دو سازنده وارد بازار می‌شود.

آنتی ویروس رایگان جدید ای وست به قابلیتی به نام گیمینگ مد هم مجهز شده است. این قابلیت باعث می‌شود که در هنگام اجرای یک بازی هیچ پاپ آپی ظاهر نشود و علاوه بر این بار روی کامپیوتر را کاهش می‌دهد تا بازی مورد نظر راحتتر اجرا شود. ای وست رابط کاربری این آنتی ویروسش را هم بهینه سازی و ساده کرده و آن را به یک قابلیت مدیریت رمز هم مجهز کرده است. ای وست فری آنتی ویروس به لطف قابلیت شناسایی شبکه ارتقاء یافته‌اش در بررسی‌های AV-TEST هم امتیازات خوبی را کسب کرده است. در مجموع می‌توان گفت که وجود پاپ آپ‌های زیاد و بارگزاری آهسته تنها مشکلات این آنتی ویروس رایگان هستند.


مطمئن ترین روش خرید آنتی ویروس نود ۳۲


سوفوس هوم

یک انتخاب عالی برای خانه‌های دارای چندین رایانه

سوفوس هوم

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز، مک/ نسخه: 2017/ ویژگی‌های برجسته: شناسایی ویروس، محافظت در مقابل سرقت اطلاعات، ابزارهای مخصوص کنترل کودکان، توانایی محافظت از 10 رایانه

نقاط قوت:

  • کاربرد ساده و آسان
  • اعمال کنترل کلود مبنای خوب روی دستگاه‌های متصل

نقاط ضعف:

  • عدم امکان برنامه ریزی اسکن
  • محدود بودن ویژگی‌های کنترلی برای کاربران حرفه‌ای

سوفوس هوم خود را به عنوان یک پکیج امنیت تجاری معرفی کرده است و نسبت به یک آنتی ویروس رایگان عادی قابلیت‌های بیشتری را در خود دارد. این نرم افزار امنیتی از شما در مقابل ویروس‌ها، بدافزارها و سارقین اطلاعات محافظت می‌کند و یک قابلیت کنترل محتوا را هم در اختیارتان می‌گذارد. سوفوس هوم می‌تواند از 10 رایانه محافظت کند، به همین دلیل دستیار خوبی برای شما در کنترل مرورگر کامپیوتر فرزندانتان است.

آزمایشگاه AV-TEST تا به حال به طور رسمی این آنتی ویروس را بررسی نکرده اما آزمایشگاه AV-Comparatives در گزارشات خود عملکرد این نرم افزار را مثبت اعلام کرده است. سوفوس هوم در قالب یک نسخه ارتقاء یافته هم با نام سوفوس هوم پریمیوم ارائه شده است.

کسپراسکای فری

اولین محصول رایگان کسپراسکای در زمینه امنیت اینترنتی

کسپراسکای فری

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز/ نسخه: 18.0.0.405/ ویژگی‌های برجسته: اسکن زمان آنی، محافظت در مقابل سرقت اطلاعات، اسکن سازی ایمیل، موتور مطمئن آنتی ویروس، محافظت در برابر نرم افزارهای جاسوسی

نقاط قوت:

  • دقت و اطمینان بالای موتور آنتی ویروس
  • کاربرد آسان

نقاط ضعف:

  • محدود بودن ویژگی‌ها به قابلیت‌های سطح پایه
  • پشتیبانی فنی محدود

کسپراسکای فری نسخه رده پایه آنتی ویروس فول کسپراسکای است. این نسخه بدون قابلیت‌هایی مانند محافظت از حریم خصوصی و پرداخت ایمن ارائه شده است تا بتواند یک رابط کاربری ساده با کاربرد راحت را به همراه کارایی بهتری در زمینه محافظت از رایانه شما در مقابل ویروس‌ها ارائه کند. کاسپراسکای فری به همان موتور اسکن کننده ویروس به کار رفته در آنتی ویروس پولی کسپراسکای مجهز است، به همین دلیل هیچ تروجان یا ویروسی نمی‌تواند به راحت آن را دور بزند.

آویرا فری آنتی ویروس

یک آنتی ویروس رایگان خوب

آویرا فری آنتی ویروس

سیستم عامل‌های قابل پشتیبانی: ویندوز، مک، اندروید، iOS/ نسخه: 2018/ ویژگی‌های برجسته: شناسایی ویروس، محافظت در مقابل سرقت اطلاعات، VPN داخلی، ابزارهای بهینه سازی سیستم

نقاط قوت:

  • تاثیر کم روی کارایی سیستم
  • توانایی بالا در شناسایی ویروس

نقاط ضعف:

  • تبلیغ کردن محصولات دیگر آویرا در هنگام نصب
  • وجود پاپ آپ‌های زیاد در هنگام اجرای نرم افزار

آویرا فری آنتی ویروس در بررسی AV-TEST امتیازات خوبی را کسب کرده است به همین دلیل می‌توانید اطمینان داشته باشید که کارایی خوبی در محافظت از رایانه شما دارد. این آنتی ویروس رایگان بار زیادی را بر رایانه شما تحمیل نمی‌کند، یک رابط کاربری ساده و کاربردی را ارائه می‌کند و تعداد پیام‌های مثبت فیک کمی هم دارد. توانایی محافظت از رایانه در مقابل باج افزارها و سارقان اطلاعات، یک وی پی ان 500 مگابایتی ماهانه و بروزرسانی‌های سریع از دیگر ویژگی‌های مثبت این آنتی ویروس رایگان هوشمند هستند. در واقع می‌توان گفت که تعداد زیاد پاپ آپ‌ها و تبلیغات این نرم افزار تنها نقطه ضعف این آنتی ویروس محسوب می‌شود.

بهترین آنتی ویروس های تجاری

محصولاتی که در این قسمت با آن‌ها آشنا می‌شوید به خاطر ویژگی‌های تجاری منحصربفردشان مانند نصب از راه دور و مدیریت مرکزی انتخاب شده‌اند. یک آنتی ویروس تجاری خوب می‌تواند در سطح شرکتی از رایانه‌ها در مقابل خطرهای مختلف محافظت کند، اما لزوما نباید قیمت گرانی داشته باشد. در ادامه با بهترین آنتی ویروس های تجاری موجود در بازار آشنا می‌شوید.

ای وست بیزنس آنتی ویروس پرو (Avast Business Antivirus Pro)

ای وست بیزنس آنتی ویروس پرو (Avast Business Antivirus Pro)

قابلیت‌های اصلی: فایروال، آنتی اسپم، محافظت در برابر ویروس‌ها، محافظت از ایمیل، نقط اشتراک، محافظت در برابر ایمیل‌های اسپمی و آلوده و حذف آن‌ها و چند ابزار مخصوص بهبود عملکرد سرور

سیمانتک اندپوینت پروتکشن (Symantec Endpoint Protection)

سیمانتک اندپوینت پروتکشن (Symantec Endpoint Protection)

قابلیت‌های اصلی: شناسایی و مسدودسازی حتی جدیدترین تهدیدهای سایبری، محافظت در برابر ویروس، نظارت بر رفتار نرم افزارها، محافظت در مقابل نفوذ به سیستم‌ها، فایروال و قابلیتی به نام پاور اریزر برای حذف ویروس‌های مقاوم و رفع آسیب‌های آن‌ها

بیت دیفندر گرویتی زون بیزنس سکیوریتی (Bitdefender GravityZone Business Security)

بیت دیفندر گرویتی زون بیزنس سکیوریتی (Bitdefender GravityZone Business Security)

قابلیت‌های اصلی: کارایی بالا در شناسایی بدافزارها و ویروس‌ها و حذف آن‌ها، عملکرد منحصربفرد، خودکار بودن قابلیت‌های پیشرفته‌ای مانند فایروال، مشاور وب، فیلترسازی URLها و فراهم سازی امکان کنترل دستی آن‌ها برای کاربر

آویرا آنتی ویروس فور اندپوینت (Avira Antivirus for Endpoint)

آویرا آنتی ویروس فور اندپوینت (Avira Antivirus for Endpoint)

قابلیت‌های اصلی: محافظت در مقابل ویروس، محافظت از شبکه، فیلترسازی وب‌های مضر، محافظت از سرور و بهینه سازی سرور

کسپراسکای اندپوینت سکیوریتی کلود (Kaspersky Endpoint Security Cloud)

کسپراسکای اندپوینت سکیوریتی کلود (Kaspersky Endpoint Security Cloud)

قابلیت‌های اصلی: محافظت از رایانه‌های ویندوزی، محافظت از سرورها، محافظت از دستگاه‌های اندروید و iOS، محافظت در مقابل ویروس، آنتی اسپم و فایروال

بیشتر بخوانید:

.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر