;
coinex

بهترین لپ تاپ های 2020 : با بهترین لپ تاپ های سال آینده آشنا شوید

برای این که بتوانید روابط کاری و اجتماعی خود را به خوبی حفظ کنید، باید یک لپ تاپ خوب داشته باشید. در این مطلب به معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 پرداخته‌ایم.

خرید و فروش لپ تاپ در سال 2020 چهره‌ای متفاوت نسبت به سال‌های گذشته خواهد داشت زیرا جدا از این که همه اشخاص به این وسیله نیاز دارند، یک فرد شاغل هم حتما باید یک لپ تاپ و گوش هوشمند داشته باشد تا بتواند در شرایط کاری سال 2020 وظایف خود را به درستی انجام دهد. بنابراین اگر یک فرد شاغل یا عادی هستید توصیه می‌کنیم این مطلب را که درباره بهترین لپ تاپ های 2020 است، بخوانید و سپس مقاله زیر را که درباره بهترین گوشی های هوشمند 2020 نوشته شده است، مطالعه کنید.

یک لپ تاپ برای یک متخصص نرم افزار، معلم، دانشجو، ورزشکار حرفه‌ای و هر شخص دیگری یک نیاز ضروری است. با این حال کاربران امروزی به دنبال یک لپ تاپ خوب هستند که بتواند به مدت 2 تا 3 سال به طور مداوم و بدون هیچ مشکلی کار کند. از طرف دیگر نسل جوان معتقدند که یک لپ تاپ خوب باید رم بالایی داشته باشد و بتواند بهترین و سنگینترین نرم افزارها را به راحتی اجرا کند. در این مقاله با چنین محصولاتی آشنا می‌شوید.


بهترین گوشی های هوشمند 2020 : فراتر از یک گوشی همراه


راهنمای خرید لپ تاپ

تقریبا در هر صنعت و کشور رو به پیشرفتی روند عرضه لپ تاپ های پیشرفته در حال افزایش است. هم اکنون لپ تاپ تجاری برای تازه کارها، شرکت‌ها، اجرای بازی‌های سنگین و انجام فعالیت‌های پیشرفته در تجارت‌های قدیمی هم ساخته می‌شوند. به دلیل شدت زیاد رقابت در صنعت ساخت لپ تاپ تجاری انتخاب یک لپ تاپ خوب ساده نیست، اگرچه که این رقابت سیری نزولی پیدا کرده و انتظارات کلی کاربران از یک لپ تاپ تجاری خوب در حال افزایش است. در مجموع هرچه این رقابت شدت بیشتری داشته باشد، نیازهای کاربر مصرف کننده اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

اما نکته‌ای که باید در قالب راهنمای خرید لپ تاپ در نظر بگیرید این است که یک لپ تاپ خوب برای شما لپ تاپی است که بتواند نیازهای کنونی شما را رفع کند زیرا چنین دستگاهی در هزینه‌های شما صرفه جویی می‌کند. مسئله دیگری که اغلب در قالب یک موضوع مرتبط با راهنمای خرید لپ تاپ مطرح می‌شود این است که معیار یک خریدار لپ تاپ مانند معیار یک خریدار رایانه دسکتاپ محصولی است که رنج متوسط ویژگی‌ها را در خود داشته باشد و به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم روی محصولی متمرکز شوید که ویژگی‌های متوسط را در خود داشته باشد.

نوع سیستم عامل پارامتر دیگری است که در خرید یک لپ تاپ تجاری باید در نظر بگیرید. امروزه بیشتر لپ تاپ ها با یکی از دو پلت فرم ویندوز یا مک ارائه می‌شوند و سیستم عامل‌هایی مانند لینوکس و کروم او اس بر روی محصولات کمتری نصب می‌گردند. ظرفیت رم، ظرفیت حافظه و رزولوشن نمایشگر ویژگی‌های مهم دیگری هستند که باید آن‌ها را در لیست نکات مربوط به راهنمای خرید لپ تاپ خود مد نظر بگیرید.

در رابطه با اندازه نمایشگر لپ تاپ هم بد نیست بدانید که این پارامتر بین 11.6 اینچ تا 17.3 اینچ متغیر است. اگر به دنبال لپ تاپی با قابلیت‌های گرافیکی پیشرفته هستید، باید محصولی را انتخاب کنید که حداقل اندازه نمایشگر آن 15.6 اینچ باشد زیرا عموما این لپ تاپ ها با کارت گرافیک‌های قدرتمند عرضه می‌شوند. در ادامه به معرفی بهترین لپ تاپ های 2020 پرداخته‌ایم. با تکراتو همراه باشید.

بهترین لپ تاپ های 2020 جهان

ایسر اسپایر ای 15 (Acer Aspire E 15): دارای رم 8، حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD و نسل هشتم پردازشگر اینتل Core i5-8250U

ایسر اسپایر ای 15 (Acer Aspire E 15):

  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 256 گیگابایت SSD
  • پردازنده: نسل هشتم پردازشگر اینتل Core i5-8250U
  • قیمت پایه: در حدود 310 دلار

این لپ تاپ ارزان قیمت گل سر سبد بیشتر فروشگاه‌های کامپیوتر فروشی بزرگ جهان از جمله آمازون است. اگر به دنبال یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 هستید که یک لپ تاپ ارزان قیمت هم باشد، این محصول را به شما پیشنهاد می‌کنیم. ایسر اسپایر ای 15 یک لپ تاپ دانشجویی کارآمد است ولی برای سایر افراد هم کارایی خوبی دارد؛ این محصول به عنوان یک لپ تاپ دانشجویی کاربرد آسانی هم دارد. از اولین روز عرضه این لپ تاپ ارزان قیمت روند فروش آن سیر افزایشی پیدا کرد زیرا عملکرد روان آن باعث شد که خریداران این لپ تاپ دانشجویی آن را به دوستان و اعضای خانواده خود هم پیشنهاد دهند. انبوه بازخوردهای مثبت از طرف کاربران باعث شد که این لپ تاپ ارزان قیمت به مدت سه سال پشت سر هم عنوان پرفروشترین لپ تاپ بازار را به خودش اختصاص دهد.

ایسر اسپایر ای 15 بازی‌های رده پایه را به راحتی اجرا می‌کند، عملکرد خوب و روانی دارد و می‌تواند با یک بار شارژ به مدت 12 ساعت فرامین شما را انجام دهد. در صورت خریدن این لپ تاپ باید بعضی از نرم افزارهای مایکروسافت را خودتان روی آن نصب کنید. سازنده مشهور تایوانی این سیستم 2.39 کیلوگرمی را به پورت یو اس بی 3 نوع سی و یو اس بی 3.1 نوع سی هم مجهز کرده است تا شما بتوانید فایل‌های مورد نظرتان را با سرعت بالایی بین این لپ تاپ اقتصادی و یک موبایل یا تبلت رد و بدل کنید. این پورت‌ها قابلیت شارژ کردن سریع دستگاه‌های هوشمند را هم دارند.

ویژگی‌های اصلی

  • ابعاد کامپکت (15 در 10.2 در 1.2 اینچ)
  • پردازشگر نسل هشتمی اینتل i5-8250U با سرعت 4 GHz
  • طراحی زیبا با حمل پذیری آسان
  • نمایشگر 15.6 اینچی 1920 در 1080 پیکسلی
  • عملکرد روان در اجرای نرم افزار، فیلم و بازی به لطف یک رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی SSD
  • 12 ساعت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل
  • کارت گرافیک 2 گیگابایتی انویدیا جی فورس MX150
  • قیمت اقتصادی

بهترین لپ تاپ های 2019 ایسر ؛ کدام لپ‌تاپ ایسر موجود در بازار را بخریم؟


دل ایکس پی اس 15 9570 (Dell XPS 15 9570): دارای رم 16، حافظه داخلی 512 گیگابایتی SSD و نسل هشتم پردازشگر اینتل i7

دل ایکس پی اس 15 9570 (Dell XPS 15 9570)

  • رم: 16 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 512 گیگابایت SSD
  • پردازنده: نسل هشتم پردازشگر اینتل i7
  • قیمت پایه: در حدود 1100 دلار

محال است لیستی را با عنوان بهترین لپ تاپ های 2020 باز کنید و محصولات دل در آن لیست نباشند. سال‌های زیادی است که دل در صنعت ساخت لپ تاپ فعالیت دارد و این فعالیت مداوم باعث شده که این سازنده مشهور با سلایق کاربران مختلف آشنایی خوبی پیدا کند. دل در صنعت ساخت انواع مختلف لپ تاپ ها برای نیازهای مختلف کاربران یک برند پیشرو در سطح جهانی است.

راهنمای خرید لپ تاپ های برند دل به بیان ساده به این صورت است؛ محصولات این سازنده بزرگ در پنج دسته بندی بزرگ اینسپایرون، ایکس پی اس 2 در 1، آلین ور، سری جی و کروم بوک‌های سری اینسپایرون عرضه می‌شوند. و بد نیست بدانید که هر یک از این دسته بندی‌ها برای کاربران خاص و اهداف خاص آن‌ها ساخته شده‌اند. لپ تاپ های سری اینسپایرون استاندارد این برند مخصوصا برای اجرای راحت نرم افزارهای مایکروسافت آفیس و انجام راحت کاربردهای اداری ساخته شده‌اند.

محصولات سری ایکس پی اس 2 در 1 دل هم برای آن دسته افرادی ساخته شده‌اند که می‌خواهند کارهای سنگینی را با لپ تاپ تجاری خود انجام دهند. این لپ تاپ ها می‌توانند هر کاری را به راحتی و بدون هیچ مشکلی انجام دهند. حال اگر از آن دسته کاربرانی هستید که می‌خواهید با لپ تاپ خود بازی‌های سنگین و آنلاین را اجرا کنید، توصیه می‌کنیم که از برند دل محصولات سری جی یا آلین ور این سازنده را خریداری کنید.

همان طور که گفتیم لپ تاپ های کانورتیبل سری ایکس پی اس دل برای انجام کارهای تجاری سنگین ساخته شده‌اند و 9570 هم از این قاعده جدا نیست. این محصول رم و حافظه داخلی خوبی دارد، در رنگ‌های زیبایی عرضه شده است و با نمایشگر 15.6 اینچی 3840 در 2160 پیکسلی اولترا اچ دی 4 کی خود رسانه‌های مختلف را با کیفیت بسیار بالایی به شما نمایش می‌دهد.

ویژگی‌های اصلی:

  • عملکرد بسیار روان به لطف پردازشگر نسل هشتمی اینتل Core i7 و کارت گرافیک انویدیا جی فورس GTX 1050 TGTX 1050 Ti
  • حافظه داخلی 512 گیگابایتی و رم 16 گیگابایتی با پهنای باند 2666 MHz
  • آداپتور Killer 1535 Wireless AC برای داشتن یک اتصال سریع وای فای و پخش سریع محتویات رسانه‌ای آنلاین
  • کیفیت صدا و تصویر منحصر بفرد
  • سرعت پردازش منحصربفرد 1 GHz
  • سیستم عامل ویندوز 10
  • گارت گرافیک قدرتمند 4 گیگابایتی
  • باتری کارآمد با قابلیت عملکرد بیشتر از 10 ساعت با یک بار شارژ

بهترین لپ تاپ های 2019 دل : برترین محصولات یک شرکت چند ملیتی


لنوو کروم بوک سی 330 2 در 1 کانورتیبل (Lenovo Chromebook C330 2-in-1 Convertible): دارای نمایشگر 11.6 اینچی IPS، رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی

لنوو کروم بوک سی 330 2 در 1 کانورتیبل (Lenovo Chromebook C330 2-in-1 Convertible) با نمایشگر 11.6 اینچی IPS

  • رم: 4 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 64 گیگابایت
  • پردازنده:MediaTek MT8173C
  • قیمت پایه: در حدود 250 دلار

سی 330 کانورتیبل علاوه بر این که یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 لقب گرفته، یکی از بهترین لپ تاپ های لنوو هم محسوب می‌شود. این کروم بوک 2 در 1 زیبا حمل پذیری بسیار بالایی دارد و به همین دلیل توانسته است توجه تعداد زیادی از دانشجویان و کارمندان را به خود جلب کند. سی 330 کانورتیبل به دلیل ظرفیت پایین رم و حافظه داخلیش گزینه خوبی برای یک گیمر نیست، اما اگر فقط می‌خواهید برای انجام کارهایتان یک سیستم حمل پذیر بخرید، این لپ تاپ اقتصادی به راحتی می‌تواند نیازهای شما را برآورده کند.

لنوو کروم بوک سی 330 2 در 1 کانورتیبل از یک نمایشگر 11.6 اینچی لمسی بهره می‌برد، روند تبدیل پذیری بسیار راحتی دارد و به سیستم عامل کروم مجهز شده است تا بتواند کارایی بالا و نرم افزارهای بیشتری را در اختیار شما بگذارد. سی 330 بسیار حمل پذیر است و کاربرد بسیار راحت و وزن بسیار کمی دارد، به همین دلیل از دید افراد زیادی یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 محسوب می‌شود. با خرید این محصول به فناوری‌های یو اس بی 3 نوع سی، یو اس بی 3.1 نوع سی و قابلیت اتصال وای فای هم دسترسی پیدا می‌کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • حمل پذیری بسیار بالا به لطف نمایشگر 11.6 اینچی IPS و وزن سبک (1.179 کیلوگرم)
  • رم 4 گیگابایتی 1 GHz و حافظه 64 گیگابایتی (7200 RPM)
  • عملکرد روان به لطف پردازشگر مدیاتک MT8173C و تراشه گرافیکی پاور وی آر SGX543
  • سرعت بالا در پردازش، بارگزاری اولیه، انتقال فایل و نصب نرم افزار
  • محبوبیت زیاد به لطف طراحی قابل تبدیل

بهترین لپ تاپ های 2019 لنوو : برترین لپ تاپ های اقتصادی و قدرتمند جهان


اپل مک بوک ایر (Apple MacBook Air): دارای نمایشگر 13.3 اینچی، پردازشگر اینتل Dual Core i7 و حافظه 128 گیگابایتی

اپل مک بوک ایر (Apple MacBook Air):

  • رم: 8 گیگابایت
  • حافظه داخلی: 128 گیگابایت
  • پردازنده: اینتل Dual Core i5
  • قیمت پایه: در حدود 980 دلار

اگر دنباله رو راه استیو جابز و به دنبال محصولی از برند اپل هستید که جز بهترین لپ تاپ های 2020 باشد، مک بوک ایر 13.3 اینچی اپل را به شما پیشنهاد می‌دهیم. این لپ تاپ به خاطر قیمت نه چندان گرانش (البته در رنج قیمت محصولات اپل) حتی برای برای توریست‌ها هم یک گزینه محبوب است، با این حال اگر به مشخصاتش علاقمند هستید ولی بودجه خرید آن را ندارید، ایسر اسپایر ای 15 را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

مک بوک ایر برای افرادی ساخته شده است که طرفدار برند اپل هستند و در پرداخت قیمت‌های سنگین مشکلی ندارند. این لپ تاپ تجاری در دو مدل با پردازشگر اینتل Dual Core i5 1.8 GHz و اینتل Dual Core i7 2.2 GHz عرضه شده و کارایی بسیار خوبی در انجام فرامین مختلف دارد. با خرید این محصول 1.315 کیلوگرمی به فناوری یو اس بی نوع سی و همه شبکه‌های سلولی دسترسی پیدا می‌کنید.

ویژگی‌های اصلی:

  • رم 8 گیگابایتی LPDDR3 1600 MHz و حافظه داخلی 128 گیگابایتی SSD
  • کارایی بالا در اجرایی بازی‌های مختلف به لطف کارت گرافیک اینتل اچ دی 6000
  • امکان ارتقاء سرعت پردازشگر به 9 GHz برای اجرای راحتتر بازی‌های سنگین و فیلم‌های HD
  • پردازشگر 2 GHz اینتل Dual Core i7
  • نمایشگر 13.3 اینچی LED با رزولوشن 1440 در 900 پیکسلی و نسبت تصویر 16 به 10
  • 10 ساعت عملکرد باتری با یک بار شارژ کامل
  • عملکرد بسیار روان در ویرایش عکس و فیلم

ایسوس ویوو بوک اف 510 یو آ فول اچ دی نانو اج (ASUS VivoBook F510UA Full HD Nanoedge): دارای نمایشگر 15.6 اینچی، پردازشگر اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی DDR4 و هارد 1 ترابایتی

ایسوس ویوو بوک اف 510 یو آ فول اچ دی نانو اج (ASUS VivoBook F510UA Full HD Nanoedge): دارای نمایشگر 15.6 اینچی، پردازشگر اینتل Core i5، رم 8 گیگابایتی DDR4 و هارد 1 ترابایتی

لپ تاپ های سری ایسوس ویوو بوک محبوبیت بسیار زیادی دارند و ویوو بوک F510UA نانو اج هم به عنوان یکی از بهترین لپ تاپ های 2020 از این قاعده جدا نیست. این محصول سیستم عامل ویندوز 10 را روی خود دارد و نرم افزارهای مایکروسافت آفیس را هم در اختیار شما می‌گذارد. ویوو بوک F510UA با وزن 1.678 کیلوگرمیش و ابعاد 14.2 در 9.6 در 0.8 اینچیش یکی از حمل پذیرترین لپ تاپ های موجود در بازار هم محسوب می‌شود. این لپ تاپ ارزان قیمت علاوه بر این به سخت افزارهای پیشرفته‌ای مجهز شده است تا بتواند به راحتی با سایر محصولات موجود در بازار رقابت کند.

فناوری‌های وای فای، بلوتوث، یو اس بی 3، یو اس بی 2، یو اس بی 3.1 نوع سی و درایوهای شبکه سازی وایرلس از جمله قابلیت‌هایی هستند که با خرید این محصول در اختیار شما قرار می‌گیرند.

ویژگی‌های اصلی:

  • یک صفحه کلید شیک و راحت
  • نمایشگر 6 اینچی فول اچ دی IPS ضد درخشش با فناوری نانو اج
  • رم 8 گیگابایتی DDR4 و حافظه داخلی 1 ترابایتی
  • پردازشگر نسل هشتمی 6 GHz اینتل Core i5-8250U با قابلیت افزایش سرعت تا 3.4 GHz
  • نسبت نمایشگر به بدنه 80 درصدی
  • وای فای 11ac

بیشتر بخوانید:

.

منبع: laptops

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر