;
coinex

حضور استارت‌آ‌پ‌های سکس فناور در نمایشگاه CES 2020 جنجال‌آفرین شد

حضور استارت‌آ‌پ‌های سکس فناور در CES 2020 بحث‌برانگیز شده‌ است. محصول یکی از این استارت‌آپ‌ها اکنون در میان فینالیست‌های یک مسابقه نوآوری است.

یک گجت ویبراتور هوشمند قبل کنترل توسط اسمارت‌فون‌ها توانست در بین فینالست‌های مسابقه Last Gadget Standing در نمایشگاه CES 2020 حضور داشته باشد.

امسال نخستین سالی است که استارت‌آپ‌های سکس‌فناور می‌توانند به عنوان محصولات تندرستی و سلامی در نمایشگاه‌ها و مسابقات این رویداد تجاری سالانه حضور داشته باشند. نمایشگاه CES 2020 از ۷ تا ۹ ژانویه (۱۷ الی ۲۰ دی‌) با اسپانسرینگ اتحادیه CTA در شهر لاس‌وگاس برگزار می‌شود. با تکراتو همراه باشید تا بیشتر در این مورد صحبت کنیم.

حضور استارت‌آ‌پ‌های سکس فناور در نمایشگاه CES 2020

یک ویبراتور هوشمند که توسط استارت‌آپ «لایونس» (Lioness)، مقیم اوکلند کالیفرنیا، ساخته شده، در ظاهر شبیه به یک اسباب‌بازی جنسی است، اما نخستین ابزار در نوع خود است که با فناوری پتنت‌شده بایوفیدبک درصدد است تا تجربه کاربر خود را بهبود ببخشد.

گفته می‌شود این نخستین ویبراتوری است که توانسته اجازه نصب تبلیغات‌های عمومی در ایستگاه‌های اتوبوس در سطح شهر سانفرانسیسکو را کسب کند. هم‌بنیانگذار و مدیرعامل «لایونس» می‌گوید این استارت‌آپ دوساله مشتاق است تا نسل جدید ویبراتورهای خودش را در نمایشگاه CES به نمایش دربیاورد.

سکس فناوری
Credit: lioness.io

«لیز کلینگر» (Liz Klinger) در این رابطه می‌گوید:‌ «ما خوشحالیم که به طور رسمی در این نمایشگاه حضور داریم. برای نخستین بار است که CES از استارت‌آ‌پ‌های سکس فناور (Sex Tech Startups) برای حضور در این نمایشگاه دعوت به عمل می‌آورد.» وی ادامه می‌دهد:

ما در طول این سال‌ها به خوبی با خط‌مشی‌های CTA آشنا شده‌ایم. همچنین ما مشکلات خاص خود را برای حضور در این نمایشگاه داریم؛ مواردی که چندسال پیش در مورد آن نوشته بودیم. اگر «لورا دی‌کارلو» (Lora DiCarlo) از مقامات CTA مجوز دریافت نمی‌کرد و مسیری را که رفته نمی‌رفت، شاید امروز کمتر کسی از کمپانی‌های سکس تک چیزی شنیده بود.»

کلینگر به زمانی اشاره می‌کند که یک کمپانی سلامت جنسی به نام «لورا دی‌کارلو» در CES 2019 موفق شد جایزه نوآوری این نمایشگاه را از آن خود کند. جایزه‌ای که از آنها پس گرفته شد. هرچند بعدتر این جایزه مجددا به این کمپانی مقیم اورگان بازگردانده شد. مدیرعامل لایونس می‌‌گوید برای گردهمایی نظیر CES مهم است که چتری باشد برای همه محصولات حوزه فناوری و سلامتی. کلینگر اضافه می‌‌کند:

سی.ای.اس یک رویداد بی‌نهایت مهم برای عرضه نوآوری‌های جدید به رسانه‌ها، خرده‌فروشان و سرمایه‌گذاران است. بنابراین جای خرسندی است که ببینیم نوآوری‌ها در این رویداد مورد شناخت واقع می‌شوند و به چیزی که شایستگی آن را دارند، یعنی بستری برای ارتباط با عموم مردم دست می‌یابند.

مسابقه Last Gadget Standing روز چهارشنبه دو فینالیست خود در نمایشگاه CES 2020 را اعلام کرد که نام محصول جدید کمپانی لایونس هم در آن دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید:

منبع: reviewjournal

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر