coinex
راهنمای خرید تکراتو

نخستین تصاویر واقعی لو رفته از گلکسی نوت 10 لایت (Galaxy Note 10 Lite) پیش از رونمایی رسمی

هنوز دو ماه به رونمایی رسمی مانده، اما تصاویری زنده از سامسونگ گلکسی نوت 10 لایت منتشر شده که بسیاری از قابلیت‌های آن را فاش کرده است.

گلکسی نوت 10 لایت (Galaxy Note 10 Lite) گوشی پرچمدار جدید سامسونگ است که مطابق گزارش‌ها حدود دو ماه دیگر شاهد رونمایی آن خواهیم بود. اما به نظر می‌رسد یوتیوبرها پیش از سامسونگ به سراغ این گوشی رفته‌اند. رسانه‌ها تصاویری از یک کانال یوتیوبی منتشر کرده‌اند که از پخش تصویر زنده از گلکسی نوت 10 لایت حکایت دارد.

کانال یوتیوبی TechTalkTV مجموعه‌ای از تصاویر را از گوشی جدید سامسونگ توئیت کرده است که در آنها به وضوح روشن شدن دستگاه را مشاهده می‌کند. همچین قلم معروف اس پن (S Pen) نیز در تصاویر پیداست. با ادامه این نوشتار در تکراتو همراه باشید.

ظاهر گلکسی نوت 10 لایت (Galaxy Note 10 Lite) لو رفت

همانطور که بسیاری از شایعات پیش‌بینی کرده بودند، گلکسی نوت 10 لایت از نظر ظاهر جلویی دستگاه شباهت بسیاری به گلکسی نوت ۱۰ معمولی دارد. چندی پیش در تکراتو قابلیت‌های مهم و کلیدی نوت ۱۰ را مفصلا بررسی کردیم. آنطور که از این تصاویر تازه درز کرده برمی‌آید، ما با یک گوشی با لبه‌های شیب‌دار نازک و یک دوربین جلو که در بخش بالایی دستگاه به خوبی به چشم می‌آید.

همانطور که پیش‌بینی می‌شد با یک نمایشگر ۲۴۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسلی اولد (OLED) طرف هستیم که در مقایسه با نمونه‌های معمولی ۱۹:۹ اندازه‌ای بلندتر دارد که نسبت ۲۰:۹ در آن رعایت شده است.

گلکسی نوت ۱۰ لایت
تصویر لو رفته از گلکسی نوت ده لایت

در بخش پشتی دستگاه با یک جایگاه مربعی شکل مواجه می‌شویم که محلی برای سه دوربین اصلی و یک ماژول فلش در آن تعبیه شده است. بدنه گلکسی نوت 10 لایت به همان شیوه بقیه گوشی‌های کمپانی کره‌ای سیقل خورده و حالت گرفته است.

تصویر لو رفته از گلکسی نوت ده لایت
تصویر لو رفته از گلکسی نوت ده لایت

یوتیوبر فاش کننده این تصاویر همچنین ادعا می‌کند که دستگاهی که در دست دارد به پردازنده Exynos 9810 مجهز است. موضوعی که پیشتر آن را شنیده بودیم؛ به دلیل عدم پشتیبانی اسنپدراگون در برخی از نقاط، سامسونگ از پردازنده توسعه داده شده توسط خودش استفاده خواهد گرد.

اگر باقی گفته‌های این افشاکننده را نیز صحیح فرض بگیریم، نوت ۱۰ لایت قرار است با سنسور اثرانگشت این‌اسکرین، هدفون جک و یک باتری 4500 Ah روانه بازار شود.

بیشتر بخوانید:

منبع: phonearena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر