;
coinex

گلکسی اس 20 (Galaxy S20) یا اس 11 ؛ نام پرچمدار 2020 سامسونگ چه خواهد بود؟

شنیده‌ها حاکی است سامسونگ احتمالا نام خانواده پرچمدار 2020 سامسونگ را به گلکسی اس 20 (Galaxy S20) تغییر می‌دهد. با ادامه این نوشتار در تکراتو همراه باشید.

پیش از این تصور می‌شد کمپانی کره‌ای پرچمدار بعدی اش را با نام گلکسی اس 11 (Galaxy S11) روانه بازار کند، اما منابع موثق شواهد بیشتری به دست آورده‌اند که گوشی پرچمدار ۲۰۲۰ سامسونگ احتمالا گلکسی اس 20 نام خواهد داشت. اسمارت‌فونی که پیش از این مفصلا در مورد مشخصات فنی احتمالی، قیمت و تاریخ رونمایی از آن در تکراتو بحث کرده‌ایم. شدیدا پیشنهاد می‌کنیم نگاهی به مطلب زیر بیاندازید.

مشخصات سامسونگ گلکسی اس 11 (Galaxy S11) ؛ بررسی شایعات پیش از رونمایی

به طور کلی هم اس 20 قابل قبول تر است؛ وقتی وارد سالی با نام جذاب ۲۰۲۰ می‌‌شوید، چه بهتر از آنکه گوشی پرجمدار کمپانی خود هماهنگ با نام سال جدید به فروش بیشتری برسانید؟ کسی چه می‌داند شاید اپل هم با انتخاب نام آیفون 10 یا ایکس (iPhone X) خواب چنین روزی را می‌دیده است.

نام پرچمدار بعدی سامسونگ گلکسی اس 20 خواهد بود؟

البته که کماکان موضوع مشکوک است. قبول‌اش سخت است که سامسونگ بخواهد تمام میراث خانواده گلکسی اس را یک شبه به نام یک سال جدید به حراج بگذارد. اما خب امکانش اصلا دور از ذهن نیست. این آتش اولین بار از گور یکی از معتبرترین افشاکننده‌های محصولات سامسونگ یعنی اکانت توئیتری @UniverseIce بلند شد. چند روز بعد از توئیت زیر این خبر بیشتر ترند و توجهات بیشتری به سمت آن جلب شد.

سامسونگ گلکسی اس 20
اعتبار: توئیتر آیس‌یونیورس

در ابتدا خیلی از رسانه‌‌ها این تویئت را به دلیل آنچه «متزلزل» بودن آن تلقی می‌‌کردند، نادیده گرفتند. اما واکنش‌های بعدی بیشتر به آن اعتبار بخشید. همچنین آیس یونیورس در توئیت دیگری عنوان کرد که سامسونگ گلکسی اس 11 ای (S11e) در مدل جدید نامگذاری به «سامسونگ گلکسی اس 20» و سامسونگ گلکسی اس 11 به سامسونگ گلکسی اس 20 پلاس تغییر نام خواهد داد. نسل جدید پرچمدار سامسونگ هر نامی داشته باشید، بنابر رندرهای منتشر شده حدودا به شکل و شمایل زیر خواهد بود.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰

همچنین این گمان را مطرح کرد که ممکن است گلکسی اس 11 پلاس (S11 Plus) به گلکسی اس 11 اولترا (Galaxy S11 Ultra) تغییر نام پیدا کند. این حساب کاربری در این باره نوشت: «اولتر فقط یکی از احتمالات است، گزینه‌های دیگری نیز وجود دارد که ممکن است نامگذاری شوند. به نظر شما کدام نام بهترین است؟»

سامسونگ گلکسی اس ۲۰
اعتبار: توئیتر آیس‌یونیورس

همه این شایعات و پیشنهادها نشان می‌دهد سامسونگ در نظر دارد تا شاهزاده جدید خود را طوری تاج‌گذاری کند که موید بهترین گوشی پرچمدار سال 2020 باشد. در این بین ما امیدواریم شرکت کره‌ای به سراغ گزینه‌های مانند «پرو» (Pro) نرود؛ چرا که این شیوه نامگذاری اپل است و سامسونگ بهتر از برای نامگذاری پرچمداران به سراغ گزینه بهتری برود.

گزارش‌ها حاکی از آن است که گوشی پرچمدار 2020 سامسونگ در فوریه سال جاری میلادی (حوالی انتهای بهمن) معرفی شود. چیزی که در این میان مطمئنیم این است که گزینه‌های زیادی برای نامگذاری روی میز اتاق فکر غول تکنولوژی کره‌ای است.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: pocket-lint

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر