coinex
راهنمای خرید تکراتو

از ورزش کردن متنفرید؟‌ جایگزین ساده‌تری برای شما سراغ داریم!

آیا ورزش کردن منجر به رنجش خاطر شما می‌شود؟ محققان ثابت کردند افزایشی کوچک در فعالیت بدنی می‌تواند تغییری بزرگ در وضعیت سلامتی افراد ایجاد کند.

می‌دانید که فعالیت بدنی برای شما مفید است، ولی این دلیل به‌تنهایی نمی‌تواند شما را به فعالیت وادارد. شما تنها نیستید. کمتر از نیمی از بزرگسالان آمریکایی به‌اندازه‌ی لازم فعالیت بدنی دارند. شما چقدر باید فعال باشید؟

مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری‌ها توصیه می‌کند که بزرگسالان هر هفته باید حداقل 150 دقیقه فعالیت بدنی با شدت متوسط داشته باشند. تحقیقات نشان می‌دهد که هرچه شما بیشتر فعال باشید، تمامی بدن شما بیشتر سود می‌برد.

از دست ندهید: یک «دانشجوی دکترای داروسازی» دختر شایسته 2020 آمریکا شد

شما بهتر می‌خوابید و انرژی بیشتری دارید، می‌توانید دقیق فکر کنید و بهتر یادآوری کنید، استخوان‌هایتان قوی می‌شوند، خطر ابتلا به بسیاری از سرطان‌ها نیز کاهش می‌یابد. با ادامه این نوشته با تکراتو همراه باشید!

از ورزش کردن متنفرید؟ با افزایشی کوچک در فعالیت‌های بدنی چطور؟

تمام این‌ها با وزنی متناسب و کاهش بیماری‌های قلبی همراه است. به‌طور ‌خلاصه می‌شود گفت که اگر می‌خواهید یک زندگی سالم و طولانی داشته باشید، باید فعالیت داشته باشید.

افزایش فعالیت بدنی راحت‌تر از آن است که فکر می‌کنید. نیازی به باشگاه رفتن یا خریدن تجهیزات باشگاهی ندارید. می‌توانید با افزودن تحرک به کارهای روزانه خود شروع کنید. برای مثال، پیاده‌روی سریع می‌تواند مزایایی مانند دویدن داشته باشد که احتمالا فواید اجتماعی بیشتری دارد.

راهکار‌های ساده‌ای برای افزودن ورزش به سبک زندگی وجود دارد. مثلا با خانواده به پیاده‌روی در پارک مورد علاقه‌ی خود بروید. ماشین خود در مکانی دورتر از مقصد پارک کنید تا قسمتی از مسیر را پیاده طی کنید. هنگام مکالمه‌های تلفنی سر پا ایستاده و قدم بزنید. به‌جای این‌که با دوستان خود برای خوردن قهوه بروید، با هم به پیاده‌روی بپردازید.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: theconversation

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر