;
coinex

سهم سامسونگ از بازار گوشی های 5G در سال 2019 به 54 درصد رسید

سهم سامسونگ از بازار گوشی های 5G در سال 2019 با فروش بیش از 6.7 میلیون گوشی 5G در سال 2019، به 53.7 درصد رسید و محصولات این شرکت بیش از نیمی از سهم بازار گوشی های 5G در سرتاسر جهان را به خود اختصاص دادند.

 شرکت سامسونگ در سال 2019 بیش از 6.7 میلیون گوشی هوشمند گلکسی 5G در سراسر جهان به فروش رسانده و به کاربران خود این امکان را داده تا از سرعت و توانمندی‌های آینده لذت ببرند. شرکت سامسونگ تا نوامبر 2019 حدود 53.9 درصد از بازار گوشی‌های هوشمند 5G را در سراسر جهان به دست آورده و با عرضه گوشی‌هایی مانند گلکسی S10 5G، Note 10 5G، و Note 10+ 5G و اخیرا هم گوشی‌های گلکسی A90 5G و Fold 5G که در رده بهترین گوشی های 5G جهان قرار دارند، به شرکت پیشتاز در حوزه دستگاه‌های همراه با این تکنولوژی تبدیل شده است.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های 5G در سال 2019

سامسونگ برای حدود یک دهه بر تکنولوژی وارد کردن قابلیت اینترنت 5G از آزمایشگاه به زندگی واقعی کاربران خود و همکاری نزدیک با شرکای دیگر، گروه‌های قانونگذاری و سازمان‌های دولتی با هدف توسعه بهترین تجربه ممکن از 5G کار کرده است. سامسونگ که اصلی‌ترین تامین کننده گروه‌هایی مانند 3GPP و اتحادیه O-RAN است، همواره به توسعه شبکه‌ای باز و مبتنی بر همکاری متعهد بوده است تا رسیدن خدمات 5G به کاربران نهایی و شرکت‌ها را تسریع کند.

در سال گذشته علاوه بر معرفی مجموعه‌ای از محصولات جدید 5G، این شرکت به چند نقطه عطف تاریخی مانند ارائه تجهیزات شبکه برای اولین خدمات 5G تجاری جهان در کره جنوبی و همکاری نزدیک با اپراتورهای جهانی به منظور توسعه شبکه‌های 5G و معرفی کاربردهای عملی 5G، رسیده است.

سهم سامسونگ از بازار گوشی های 5G در سال 2019 به 54 درصد رسید

تی‎ام رو، رییس بخش تحقیق و توسعه موبایل سامسونگ می‌گوید:

کاربران بسیار مشتاق هستند تا 5G را هرچه زودتر تجربه کنند و ما افتخار داریم تا مجموعه‌ای متنوع از دستگاه‌ها را عرضه کنیم که بهترین تجربه ممکن از 5G را به آنها عرضه می‌کنند. سال 2020 برای سامسونگ سال گلکسی 5G خواهد بود و ما خوشحالیم که قابلیت 5G را در تعداد بیشتری از دستگاه‌هایمان در حوزه‌های مختلف خواهیم کرد که کسی فکر نمی کرد امکانش در آنها وجود داشته باشد.

گلکسی Tab S6 5G که در سه ماهه اول 2020 در کره جنوبی عرضه خواهد شد، اولین تبلت 5G جهان خواهد بود که سرعت فوق سریع را با قدرت و عملکرد عالی سری گلکسی Tab ترکیب می‌کند. این دستگاه با نمایشگر فوق العاده، قابلیت‌های چندرسانه‎ای و حالا با اضافه شدن پشتیبانی از 5G، امکان ویدیو کنفرانس را در اختیار کاربران قرار داده و علاوه بر آن می‎توانند برنامه‌های زنده و یا استریم برنامه‎های عادی را بدون هیچ مشکلی تماشا کنند و حتی با دوستان‎شان بازی‌های ابری و آنلاین انجام دهند.

نیل شاه، معاون تحقیقات شرکت کانترپوینت می‌گوید:

گوشی‌های هوشمند 5G یک درصد فروش این بازار را در سال 2019 تشکیل می‎دادند. البته در سال 2020 انتظار می‌رود این بخش رشد بزرگ 1687 درصدی را تجربه کرده و 18% بازار گوشی‌های هوشمند را به خود اختصاص دهد. سامسونگ یکی از پیشروترین بازیگرانی است که توسعه بازار 5G را تسهیل کرده و توانست انواع محصولات از نیمه‌هادی‌ها تا دستگاه‌های موبایل و تجهیزات شبکه را با قابلیت 5G  عرضه کند. با توجه به گسترده بودن فرصت‌ها در حوزه 5G، شرکت سامسونگ در موقعیتی عالی برای سرمایه‌گذاری و پیشتازی این حوزه در آینده قرار دارد.

سال 2020

در سال جدید نیز سامسونگ همچنان پیشتاز نوآوری در عرصه 5G بوده و پیشرفت‌های جدیدی را معرفی خواهد کرد که سرعت، عملکرد و امنیت دستگاه‌های 5G را بیش از پیش ارتقا خواهند داد. در سال 2020 این پیشرفت‌ها باعث خواهد شد تا افراد بیشتری به این تجربه موبایلی جدید دست پیدا کنند و به این ترتیب روش تماشای محتوا و تعامل‌شان با فیلم، تلویزیون، ورزش، یا بازی و ارتباط با دوستان و خانواده، متحول شود.

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر