coinex
راهنمای خرید تکراتو

رئیس سامسونگ موبایل تغییر کرد ؛ مدیرعامل جدید سامسونگ کیست؟

سامسونگ اخیرا مراسم سالانه تغییر مدیر عاملان خود را برگزار کرده و مدیرعامل جدیدی برای بخش سامسونگ موبایل منصوب شده است. با ادامه این خبر همراه باشید.

سامسونگ مراسم تغییر سالانه مدیران خود را به‌تازگی برگزار کرد. در این مراسم یک مدیرعامل جدید برای بخش موبایل که شامل کلیه گوشی‌ها و پوشیدنی‌های هوشمند می‌شود، معرفی شد.

سامسونگ به زودی قرار است سری گلکسی اس 20 ، پرچمدار جدیدش و گوشی فولد گلکسی زد فلیپ (Galaxy Z Flip) رونمایی کند. در حالی که تاریخ عرضه گلکسی اس 20 و زد فلیپ مشخص شده، اما شایعات هنوز پیرامون این دو گوشی به چشم می‌خورد. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید.

از مدیرعامل جدید سامسونگ موبایل چه می‌دانیم؟

رو تائه ‌مون(Roh Tae-moon)، به‌عنوان مدیر این بخش انتخاب شد. «رو» جوان‌ترین رئیس بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلفن‌همراه در سن 51 سالگی است و تاکنون مدیر اجرایی بخش‌های مختلفی از این شرکت بوده ‌است. او این سمت را از دی‌جی کو (Koh Dong-jin) تحویل گرفت. «کو» کماکان به عنوان یکی از مدیرعاملان به کار خود ادامه می‌دهد.

مدیرعامل جدید برای روبه‌رو شدن و رقابت با «هواوی» و گسترش سریع آن در دنیای گوشی‌های هوشمند انتخاب شده است. «رو» مجری احیای ترکیب «گلکسی A» است که بازار میان‌رده را به‌دست گرفت و به سقوط فروش سامسونگ در آن‌جا پایان داد.

سامسونگ موبایل
رو تائه مون (Roh Tae-moon) رئیس جدید بخش سامسونگ موبایل

روه تائه‌مون نزدیک به دو دهه کارمند غول کره‌ای بوده است و طبق اعلامیه‌ی مطبوعاتی این شرکت، این پتانسیل را دارد که در ماه‌های آینده حرکت‌های جسورانه‌ای از بخش تلفن‌های هوشمند انجام دهد. انتظار داریم اولین حضور عمومی وی در 11 فوریه، زمان اعلام حضور سامسونگ «گلکسی اس20» اعلام شود.

بیشتر بخوانید:‌

منبع: gsmarena

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر