;
coinex

تاریخ رونمایی گلکسی اس 20 (Galaxy S20) و فولد 2 مشخص شد

گزارش‌های رسمی تازه منتشر شده حاکی از آن است که سامسونگ تاریخ رونمایی گلکسی اس 20 را مشخص کرده است. با ادامه این خبر در تکراتو همراه باشید.

پیش از این در ماه نوامبر سال گذشته میلادی گزارش‌های غیررسمی حاکی از آن بود که غول تولید کننده اسمارت‌فون کره‌ای از پرچمدار جدید خود سامسونگ گلکسی اس 20 که پیشتر شایعات از آن با عنوان سامسونگ گلکسی اس 11 یاد می‌‌کردند، در ۱۱ فوریه (۲۲ بهمن) رونمایی خواهد کرد. حالا تاریخ رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ به طور دقیق مشخص شده است. پیش از این مفصلا در تکراتو در مورد مشخصات سامسونگ گلکسی اس 20 صحبت کردم.

یک ویدئوی تبلیغاتی که به نظر رسمی می‌آید در فضای مجازی دست به دست می‌چرخد و تاریخ رونمایی گلکسی اس 20 را که پیشتر شایعه تلقی می‌شد را تایید می‌کند. بر اساس این ویدئو رونمایی رسمی از سامسونگ گلکسی اس 20 یا اس 11 در تاریخ ۱۱ فوریه یا ۲۰ بهمن ماه برگزار خواهد شد. با بررسی بیشتر این خبر با تکراتو همراه باشید!

تاریخ رونمایی گلکسی اس 20 (Galaxy S20) و فولد 2 چه زمانی خواهد بود؟

نخستین رونمایی از پرچمدار جدید سامسونگ احتمالا در یکی از دو شهر نیویورک یا سان‌فرانسیسکو خواهد بود. در این کلیپ تازه منتشر شده به طور شفاف بیان نمی‌شود که در تاریخ مذکور کمپانی کره‌ای قرار است از کدام گوشی خود رونمایی کند. چیزی که در ویدئو می‌بینیم واژه Galaxy است که هر دو حرف a آن بلوک شده است. عده‌ای باور دارند این کار معنادار است و سرنخ‌هایی در آن وجود دارد.

گلکسی اس 20
شایعات می‌گویند این نمایی از گلکسی اس ۲۰ پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود.

آنطور که «مکس واینباخ» یکی کاربر توئیتر، می‌گوید، بلوک اول نمایانگر برجستگی‌های مجموعه دوربین‌‌های پشتی گلکسی اس 20 اولترا است. بلوک دوم اما به نظر می‌رسد نمایانگر گلکسی فولد 2 خواهد بود.

با این همه اما سامسونگ تاکنون به طور رسمی تاریخ رونمایی ۱۱ فوریه را اعلام نکرده است، اما حالا که این تیزر لو رفته است به نظر می‌رسد اعلام تاریخ و مکان دقیق رونمایی از گلکسی اس 20 برای کمپانی کره‌ای اندکی دیر شده باشد.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر