;
coinex

سرمایه گذاری صباایده در استارتاپ فلایتیو ؛ ‌مالک آپارات وارد بازار گردشگری آنلاین می‌شود

سرمایه گذاری صباایده در استارتاپ فلایتیو از شروع فعالیت این هلدینگ در حوزه گردشگری آنلاین خبر می‌دهد. با بررسی بیشتر جزئیات این خبر همراه باشید.

هلدینگ صباایده مالک اصلی آ‌پارات و فیلیمو است. آنها اعلام کرده‌اند که در استارتاپ فلایتیو سرمایه‌گذاری کرده‌اند. با این حساب مالک آپارات حالا وارد بازار گردشگری آنلاین ایران شده است. این حوزه‌ای کاملا متفاوت نسبت به فعالیت‌های پیشین هلدینگ صبا ایده به شمار می‌رود.

سرمایه گذاری صباایده در استارتاپ فلایتیو (Flightio)

حالا پس از سرمایه گذاری صباایده در استارتاپ فلایتیو ، این هلدینگ مالک ۲۰ درصد سهام فلایتیو (Flightio) به شمار می‌رود و باید منتظر بود و دید در ادامه آنها چه برنامه‌ای برای فعالیت در حوزه گردشگری آنلاین خواهند داشت. هلدینگ صباایده تا کنون در حوزه فیلم، پخش زنده آنلاین، ویدئو و تبلیغات آنلاین به فعالیت مشغول بود. همچنین شبکه اجتماعی کلوب نیز از خدمات صباایده به شمار می‌رود.

آژانس تبلیغاتی آنلاین صباویژن و وبسایت‌هایی نظیر فیلیمو و آپارات از جمله خدمات این هلدینگ به شمار می‌آیند. فلایتیو در کنار علی‌بابا یکی از دو شرکت بزرگ در حوزه گردشگری، خرید بلیط هواپیما، بلیط قطار، بلیط اتوبوس و رزرو هتل به شمار می‌رود. آنها باور دارند که با سرمایه‌گذاری ۲۰ درصدی در فلایتیو در کنار دانش و تجربه‌ای که این تیم در حوزه گردشگری آنلاین دارد، می‌توانند فعالیت‌های جدیدی در این بازار نه چندان کم‌رقیب رقم بزنند.

ولاگ آپارات (Vlog) به زودی راه‌اندازی می‌شود

در بیانیه منتشر شده توسط صبا ایده در خصوص سرمایه‌گذاری در استارتاپ فلایتیو می‌خوانیم:‌ «ظرفیت‌های موجود در بازار گردشگری آنلاین ایران و فاصله زیادی که این حوزه از بازار آفلاین دارد، رشد قابل‌توجه و ارگانیک فلایتیو از ابتدای فعالیت آن و ویژگی‌های مشترک تیم‌های مدیریتی دو برند که آن‌ها را بهم نزدیک‌تر می‌کند از مهمترین علت‌های جدیدترین سرمایه‌گذاری صباایده است.»

گفتنی است شرکت فناوری ایده‌پداز صبا یا صباایده از جمله مطرح‌ترین شرکت‌های ICT فعال در ایران است که در دی‌ماه ۱۳۸۳ تاسیس شد و در حال حاضر مدیرعاملی آن بر عهده محمدجواد شکوری مقدم است. این هلدینگ در وب فارسی خدمات قابل ذکری ارائه کرده که از جمله آنها می‌توان به وب‌سایت‌های کلوب، میهن‌بلاگ، آپارات، سینما تیکت، فیلیمو و آژانس تبلیغاتی صباویژن (و حال فلایتیو) اشاره کرد.

دفتر این شرکت در محله ظفر تهران واقع است و بیش از ۱۶۰ نفر کارمند دارد. در سال ۲۰۱۵ موسسه کارآفرینی گوگل هلدینگ صباایده را در فهرست ۵۰ استارتاپ برتر خود قرار داد.

بیشتر بخوانید:

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر