;
coinex

ولاگ آپارات (Vlog) به زودی راه‌اندازی می‌شود

پلتفرم به اشتراک گذاری ویدئو آپارات در نظ دارد تا دسته‌بندی جدید «ولاگ آپارات» را به سرویس خود اضافه کند. ولاگ مشتق عبارت ویدئو بلاگ است.

آپارات به عنوان پلتفرمی برای انتشار ویدیو تصمیم دارد دسته‌بندی جدیدی به خدمات خود به عنوان «ولاک» اضافه کند. ولاگ، از ریشه عبارت ویدیو لاگ(روزمرگی تصویری) گرفته شده است.

آنطور که روابط‌ عمومی آپارات اعلام کرده است این پلتفرم همزمان با برگزاری یک دوره آموزشی ولاگری و با کمک افراد شناخته شده این حوزه، یک دسته‌بندی جدید تحت عنوان «ولاگ» را به سایت و اپلیکیشن خود اضافه خواهد کرد. آپارات تاکید کرد که این نوع تولید محتوای ویدیویی، فضای رسمی و جدیدی را برای ولاگرها ایجاد می‌کند.

ولاگ آپارات به زودی به دسته‌بندی‌ها افزوده خواهد شد

بنابر اعلام این سرویس به اشتراک‌گذاری ویدئو، دسته‌بندی ولاگ به زودی با همراهی ولاگرهای شناخته شده ایرانی و با برنامه‌های حمایتی که آپارات تدارک دیده، در کنار دیگر دسته‌بندی‌های مهم آپارات قرار خواهد گرفت. ولاگرهای بسیاری به عنوان یکی از تولیدکنندگان ویدئویی مهم در سرویس‌های مشهوری نظیر یوتیوب در سراسر همه‌روزه محتواهای جدیدی بارگذاری می‌کنند. آنها با روایت‌های ویدیویی توجه مخاطبان زیادی را به خود جلب می‌کنند.

ولاگ (Vlog) مخفف عبارت Video Blog است. به عبارت بهتر ما با همان همان وبلاگ‌نویس‌های سابقی طرف هستیم که از تولید محتوای متنی و عکسی  فاصله گرفته و به ساختن ویدیوهای خلاقانه می‌پردازند. آنها درآمدهای قابل توجه‌ای هم دارند و علاوه بر این برخی از ولاگرها به شهرت و محبوبیت قابل ملاحظه‌ای حتی در سطح جهانی دست پیدا کرده‌اند. البته تبدیل شدن به یک ولاگر حرفه‌ای به همین سادگی‌ها نیست و علاوه بر استعداد و امکانات ساخت ویدیو، به آموزش هم نیاز دارد.

به همین دلیل است که اولین دوره آموزش ولاگ با ابتکار آپارات در ایران با حضور ولاگرهای ایرانی به عنوان مدرس و داور،  ۱۲ام، ۱۳ام و ۲۰ام دی‌ماه سال جری در استودیو کلاس برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

.

منبع: peivast

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر