;
coinex

توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران

امروز کاربران گوشی ها و گجت های سامسونگ با پیغامی مبتنی بر توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران مواجه شده و کاربران ایرانی دیگر قادر به استفاده از برخی خدمات این سرویس نخواهند بود.

سامسونگ در حال حاضر یکی از بزرگترین شرکت‌های جهان بوده که طیف گسترده ای از محصولات دیجیتال را در فهرست تولیدات خود قرار داده و سال گذشته بار دیگر در رده برترین و با ارزش ترین برندهای 2019 نیز قرار گرفت. از شاخص‌ترین محصولات این شرکت می‌توان به انواع تلویزیون، سینمای خانگی، ساندبار و سیستم های صوتی اشاره کرد. اما بدون شک محبوب‌ترین محصول این شرکت، گوشی های تلفن همراه و تبلت ها و ساعت های هوشمند بوده که تحت برند گلکسی به بازارهای جهان عرضه می گردند و بیشتر آنها در جمع بهترین گوشی های هوشمند 2020 قرار می گیرند.

فروشگاه گلکسی یا گلکسی استور (Galaxy Store) نیز بازار فروش اپلیکیشن ها و نرم افزارهای این شرکت بوده که برای خانواده بزرگ گلکسی طراحی شده اند. این فروشگاه فعالیت خود را از 14 سپتامبر سال 2010 میلادی (23 شهریور سال 1398 خورشیدی) آغاز کرد و در حال حاضر با عرضه نرم افزارها و اپلکیکشن های سیستم عامل های اندروید، تایزن و ویندوز موبایل در بیش از 125 کشور به ارائه خدمات می پردازد.

بیشتر بخوانید:

نرم افزارهای موجود در این بازارچه شامل برنامه های کاربردی، بازی ها و اپلیکیشن های بهینه سازی و … بوده که مانند تمامی فروشگاه های نرم افزار معتبر  جهانی در دو گونه رایگان و با پرداخت هزینه به کاربران عرضه می گردد.

توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران

امروز کاربران دستگاه های این شرکت با پیغامی روبرو شده که خبر از توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران می داد. بر اساس این پیغام که تحت عنوان فروشگاه گلکسی : اخطار توقف سرویس فروشی به دست کاربران رسید، ظاهرا دسترسی به برخی خدمات این سرویس برای کاربران ایرانی با محدودیت مواجه شده است.

توقف سرویس فروشگاه گلکسی سامسونگ در ایران
اخطار تاریخ قطع سرویس فورشگاه گلکسی در ایران

 

بیشتر بخوانید:

بر اساس این اخطار که طرف تیم اجرای این فروشگاه (apps.mkt@samsung.com) ارسال شده، فروشگاه گلکسی دیگر قادر نخواهد بود که به مصرف کنندگان در ایران امکان خرید برنامه یا محتوای برنامه ها را بدهد. اما هنوز امکان دانلود و نصب نرم افزارهای رایگان وجود خواهد داشت و کاربران پرتعداد گوشی ها و تبلت ها و ساعت های هوشمند سامسونگ تا اطلاع ثانوی قابلیت استفاده از این گونه خدمات را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

تاریخ توقف سرویس فروشی گلکسی استور

بر اساس این اخطار، تاریخ توقف سرویس فروشی گلکسی استور 25 فوریه 2020 مصادف با سه شنبه 6 اسفند سال 1398 اعلام شده و کاربران برای استفاده از خدمات غیر رایگاه این فروشگاه کمتر از 1 ماه فرصت خواهند داشت. حال باید دید آیا این تصمیم در زمان مقرر عملی خواهد شد یا خیر؟

بیشتر بخوانید:

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر