;
coinex

معرفی و مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ ؛ میان رده جدید قدرتمند

شرکت سامسونگ یک گوشی جدید میان رده را نیز به فهرست محصولات خود اضافه کرد. در این نوشته به معرفی امکانات و مرور مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ خواهیم پرداخت.

سامسونگ یکی از بزرگترین شرکت های جهان بوده که با عرضه انواع محصولات صوتی و تصویری، سال گذشته نیز در رده با ارزش ترین برندها 2019 قرار گرفت. این شرکت برخلاف رقیب اصلی خود، شرکت اپل، علاوه بر گوشی های گرانقیمت و پرچمدار سری S که به عنوان بهترین گوشی های 2020 نیز شناخته می شوند، تولیداتی با قیمت قابل قبول را نیز در فهرست تولیدات خود قرار داده است.

گوشی های سری A گلکسی نیز که از سال 2015 میلادی و با مدل A3 وارد بازار شده و اکثر نمونه های آن در حال حاضر در رده بهترین گوشی های میان رده 2020 قرار دارند، یکی از این نمونه ها بوده که امکانات و تجهیزات و عملکرد بالا را با قیمتی قابل قبول در اختیار کاربران قرار می دهد.

بیشتر بخوانید

مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل ؛ مشخصات، اندازه و قیمت

معرفی و مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ ؛ میان رده جدید قدرتمند

دنیای گوشی‌های موسوم به میان رده سامسونگ با ورود یک گزینه قدرتمند به نام گلکسی A71 که پس از مدل ارزان قیمت گلکسی A01 معرفی شده، تنوع بیشتری پیدا کرده است و یک نمونه دیگر به لیست بهترین گوشی های 2020 سامسونگ اضافه شده است. گلکسی جدید ترکیبی است از یک صفحه نمایش بزرگ، دوربین قدرتمند و باتری با عمر بالا که همه اینها به شما کمک می‎کند تمامی لحظات خاص زندگی‌تان را ساده‌تر و سریع‎تر ثبت کرده و با دوستان و خانواده‌تان به اشتراک بگذارید.

معرفی و مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ ؛ میان رده جدید قدرتمند

دروازه‌ای به دنیای آنلاین

استفاده از یک دوربین با کیفیت 32 مگاپیکسلی در جلوی گوشی گلکسی A71 سامسونگ به شما امکان می‌دهد تا بتوانید حتی در فضاهایی که شرایط نور ایده‌آل ندارند هم عکس‌هایی کاملا واضح و با کیفیت گرفته و یا اتفاقات خاص زندگی‌‎تان را بصورت زنده در شبکه‌های اجتماعی‌ با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

دوربین گوشی گلکسی A71 سامسونگ دارای چهار لنز است. لنز اصلی دوربین دارای کیفیت 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 است که صحنه پیش روی شما را به شکلی کاملا دقیق و شفاف ثبت می‌کند.

معرفی و مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ ؛ میان رده جدید قدرتمند

استفاده از یک لنز اولترا واید 12 مگاپیکسلی در دوربین این گوشی به معنی آن است که شما می‌توانید بخش بزرگتری از منظره پیش چشم‌تان را در هر عکسی ثبت کنید. برای این کار کافی است آیکون مربوط روی صفحه گوشی را لمس کنید تا دید 123 درجه‌ای دوربین به شما نشان داده شده و بتوانید فریم موردنظر خودتان را انتخاب کنید. دو لنز 5 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هم به شما امکان می‌دهد بتوانید تصاویری بسیار زیبا را با استفاده از حالت Live Focus دوربین گوشی ثبت کنید.

بیشتر بخوانید

نمایشگری زیبا و بزرگ

اصلی‌ترین نکته در طراحی گوشی گلکسی A71 سامسونگ نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی آن است که کل بخش جلویی گوشی را به خود اختصاص می‎دهد. حفره کوچک طراحی شده برای دوربین جلویی هم به خوبی در بخش نوار نوتیفیکیشن گوشی قرار می‌‎گیرد و به این ترتیب در کاربرد عادی اساسا به چشم نمی‎آید.

معرفی و مشخصات گوشی گلکسی A71 سامسونگ ؛ میان رده جدید قدرتمند

صفحه نمایشگر گلکسی A71 از نوع Super AMOLED  است که تصویری براق‌ با رنگ‌هایی کاملا طبیعی ارائه کرده و در عین حال ضخامت کم آن باعث باریک‌تر شدن کل طراحی گوشی هم می‎شود.

این گوشی با ابعاد 7.7*76*163.6 میلی متر تنها 176 گرم وزن دارد و به این ترتیب نه تنها براحتی در دست کاربر جای می‌گیرد، بلکه با توجه به سبک بودن آن، حمل آن در جیب یا کیف کاربر هم بسیار ساده خواهد بود. انتقال حسگر اثر انگشت گوشی به زیر نمایشگر هم باعث می‎شود شما بتوانید به راحتی آن را باز کرده و با گوشی کار کنید. استفاده از افکت موسوم به پریسم در رنگ صفحه پشتی دستگاه باعث می‎شود نوعی حالت رنگین‌ کمانی در آن دیده شود که جذابیت خاصی به گوشی می‌دهد.

 

بیشتر بخوانید

از بازی تا سرگرمی

رزولوشن 1070*2400 پیکسلی نمایشگر گوشی گلکسی A71 سامسونگ در کنار پردازنده قدرتمند هشت هسته‌ای و 6 گیگابایت حافظه رم، خیال شما را راحت خواهد کرد که برای هر کاری، از اجرای انواع بازی‌های با گرافیک سنگین تا تماشای فیلم و تلویزیون‌های اینترنتی، همیشه بهترین کیفیت تصویر را در اختیار خواهید داشت.

از طرف دیگر وجود یک باتری قدرتمند 4500 میلی‎آمپر ساعت باعث می‎شود بتوانید با یک بار شارژ گوشی براحتی برای یک روز کامل از آن استفاده کنید. حتی اگر هم باتری‌تان نیاز به شارژ مجدد داشته باشد، استفاده از شارژ سریع 25 واتی این گوشی، شارژ باتری را در کمترین زمان ممکن کامل می‌کند.

بیشتر بخوانید

مشخصات فنی گوشی گلکسی A71 سامسونگ

شبکه های ارتباطی GSM/HSPA/LTE
بدنه ابعاد 163.6x76x77 میلیمتر
وزن 179 گرم
جنس قاب پلاستیکی
صفحه نمایش نوع لمسی سوپو آمولد 16 میلیون رنگ
ابعاد 6.7 اینچ
نسبت صفحه به بدنه 87.2 درصد
رزولوشن 1080×2400 پیکسل
چگالی صفحه نمایش 393ppi
سیستم عامل اندروید 10 و One UI 2
چیپ ست Qualcomm SDM730 Snapdragon 730 هشت نانومتر
پردازنده هشت هسته ای (2×2.2 GHz Kryo 470 Gold & 6×1.8 GHz Kryo 470 Silver)
پردازنده گرافیکی آدرنو 618
حافظه حافظه رم 6 گیگابیت/8 گیگابایت
حافظه داخلی 128 گیگابایت
کارت حافظه MicroSDXD (اسلات اختصاصی)
سیم کارت  1 نانو سیم (یا 2 نانو سیم) + Micro SD
دوربین دوربین عقب (اصلی)
  • 64 مگاپیکسل واید (f/1.8)
  • 12 مگاپیکسل اولتراواید (f/2.2)
  • 5 مگاپیکسل ماکرو (f/2.4)
  • 5 مگاپیکسل سنسور عمق (f/2.2,1/50)
دوربین جلو (سلفی) سلفی: 32 مگاپیکسل واید (f/2.2)
فلاش LED
ویدیو
  • 2160 با سرعت 30 فریم در ثانیه (دوربین اصلی)
  • 1080 با سرعت های 30 و 60 و 240 فریم در ثانیه (دوربین اصلی)
  • 1080 سوپراسلومو با سرعت 960 فریم در ثانیه (دوربین اصلی)
باتری 4500 میلی‌آمپر ساعت
رنگ بندی مشکی، نقره ای، آبی، صورتی، طیف رنگی (Prism)
امکانات خروجی هدفون 3.5 میلی متری
بلندگو
بلوتوث نسخه 5.0
GPS
رادیوی FM
پورت USB 2.0 تایپ C نسخه 1.0
حسگر اثر انگشت
سنسور نور
شتاب سنج
زمان عرضه بهمن 98
قیمت در حدود 550 دلار (در حدود 7.5 میلیون تومان)

منبع: Samsung

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر