;
coinex

پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 20 سامسونگ ؛ لینک پخش زنده رویداد آنپکد Galaxy S20

پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 20 سامسونگ که قرار است روز 22 بهمن رخ بدهد به صورت آنلاین قابل مشاهده است. با ادامه این نوشتار همراه باشید.

سامسونگ قرار است طی مراسمی تحت عنوان «رویداد آنپکد گلکسی اس 20» (Samsung’s Unpacked Galaxy S20) در روز 22 بهمن از سری گوشی‌های گلکسی اس 20 بعلاوه‌ی گلکسی زد فلیپ (Z Flip، نسل جدید گلکسی فولد) و همچنین گلکسی بادز پلاس جدید رونمایی کند. در ادامه چگونگی تماشای پخش زنده‌ی آنلاین رونمایی از گلکسی اس 20 را شرح می‌دهیم. به علاوه خواهیم گفت که رویداد جدید سامسونگ چه انتظاری خواهیم داشت.

رویداد خبری بعدی سامسونگ، که «آن‌پکد 2020» نام دارد، قرار است از سری گوشی‌های هوشمند گلکسی اس20 رونمایی کند. گزارش‌ها حاکی از آن است که این شرکت ممکن است، در کنار عرضه گلکسی اس 20 هم‌چنین از گوشی تاشوی گلکسی زد فلیپ و هدفون‌های بی‌سیم گلکسی بادز پلاس رونمایی کند.

راهنمای پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 20 سامسونگ

با وجود این‌که این نمایش در «سان‌فرانسیسکو» برگزار می‌شود، سامسونگ می‌خواهد آن را پخش زنده کند و هم‌زمان رویدادهای دیگری در سایر مناطق برگزار کند. پس آن دسته از افرادی که قادر نیستند به‌صورت حضوری در این مراسم‌ها شرکت کنند، می‌توانند آن را به‌صورت آنلاین مشاهده نمایند.

مقایسه گلکسی اس 20 سامسونگ و آیفون 11 اپل ؛ مشخصات، اندازه و قیمت

رویداد آن‌پکد سامسونگ روز سه‌شنبه 11 فوریه 2020 در ساعت 11 قبل‌ازظهر در سان‌فرانسیسکو شروع می‌شود. زمان برگزاری این رویداد در مناطق‌ زمانی دیگر به این صورت می‌باشد:

  • کالیفورنیا: 11 قبل‌ازظهر، 11 فوریه
  • نیویورک: 2 بعد‌ازظهر، 11 فوریه
  • لندن: 7 بعد‌ازظهر، 11 فوریه
  • پاریس: 8 بعد‌ازظهر، 11 فوریه
  • مسکو: 10 بعد‌ازظهر، 11 فوریه
  • دوبی: 11 بعد‌ازظهر، 11 فوریه
  • پکن: 3 قبل‌ازظهر، 12 فوریه
  • توکیو: 4 قبل‌ازظهر، 12 فوریه
  • سیدنی: 6 قبل‌ازظهر، 12 فوریه

لینک پخش زنده رویداد آنپکد Galaxy S20

چگونه پخش زنده رونمایی از گلکسی اس 20 را تماشا کنیم؟ سامسونگ هنوز ویدیوی پخش زنده‌ای برای رسانه‌ها منتشر نکرده است. این ویدیو مطمئنا روز 11 فوریه بر روی شبکه‌های اجتماعی سامسونگ مانند «یوتیوب»، «توئیتر» و «فیسبوک» در دسترس خواهد بود. احتمالا این رویداد هم‌چنین از طریق samsung.com قابل تماشا خواهد بود.

سامسونگ احتمالا سه گوشی از سری جدید گلکسی اس20 (که بجای سری اس11 تولید شده‌اند) معرفی خواهد کرد. این گوشی‌ها دنباله‌روی گلکسی اس10 سال قبل خواهند بود و گلکسی اس20، گلکسی اس20 پلاس و گلکسی اس20 اولترا نام دارند. این گوشی‌ها ممکن است همگی قابلیت پشتیبانی از نسل پنجم (5جی) داشته باشند.

مقایسه گلکسی اس 20 و گلکسی اس 10 ؛ پرچمدار 2020 سامسونگ چقدر متفاوت است؟

سامسونگ ممکن است از یک خواهر برای «گلکسی فولد» که در سال 2019 معرفی شد، رونمایی کند. این گوشی که گلکسی زد فلیپ نام دارد، یک گوشی تاشو با صفحه نمایشی 6.7 اینچی است که از شیشه‌ی انعطاف‌پذیر بجای  پلاستیک (که در گلکسی فولد استفاده شده بود) استفاده می‌کند. قیمت این گوشی در حدود 1400 دلار خواهد بود.

یک نرم‌افزار برای گلکسی بادز پلاس اخیرا در فروشگاه نرم‌افزار «اپل» منتشر شد، که ثابت می‌کرد سامسونگ قصد دارد با یک جفت هدفون بی‌سیم با هدفون‌های «ایرپادز پرو»ی اپل رقابت کند. گزارش‌ها نشان می‌دهد این هدفون‌ها در حدود 149 دلار قیمت خواهند داشت. سامسونگ ممکن است غافلگیری‌های دیگری در آستین داشته باشد.

نخستین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (S20 Ultra) منتشر شد

برای مثال، صحبت‌هایی در مورد دنباله‌روهایی برای «گلکسی واچ» و «گلکسی واچ اکتیو 2» مطرح شده است. هم‌چنین 18 ماه از معرفی «گلکسی هوم» گذشته است و در این بین یک نسخه‌ی «مینی» از این اسپیکر عرضه شده است. شاید سامسونگ از این رویداد برای رونمایی از این دو اسپیکر هوشمند استفاده کند.

بیشتر بخوانید:

مترجم: محمدجواد سیاحی

منبع: zdnet

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر