;
coinex

نخستین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (S20 Ultra) منتشر شد

نخستین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا پیش از رونمایی اصلی منتشر شده است. در ادامه این مطلب با تکراتو همراه باشید.

تنها چند روزی به تاریخ موعود معرفی خانواده سامسونگ گلکسی اس 20 مانده است و پیش از این تعداد پرشماری رندر و شایعه در فضای مجازی و وب‌سایت‌های تکنولوژی منتشر شده بود. تقریبا در خصوص همه مشخصات فنی سامسونگ گلکسی اس 20 سامسونگ اطلاعات به بیرون درز کرده بود.

رندرهای منتشر شده تقریبا در مورد هرچیزی گفتند. از رنگ رسمی پرچمدار جدید گرفته تا قابلیت زوم ۱۰۰ برابری اس ۲۰ اولترا.  همچنین پیشتر در تکراتو شایعات پیرامون این گوشی را از قیمت گلکسی اس 20 گرفته تا رونمایی همزمانش با گلکسی زد فلیپ بررسی کرده‌ایم. اخبار بیشتر در مورد پرچمدار جدید سامسونگ را با هشتگ #گلکسی_اس_20 در تکراتو دنبال کنید!

انتشار نخستین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا (S20 Ultra)

اولین تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا توسط یکی از افشاکننده‌های تکنولوژی به نام @jon_prosser منتشر شده است. نخستین چیزی که در تصاویر توجه را به خود جلب می‌کنند، دوربین چهارگانه پشت دستگاه که مطابق شایعات پیشین قرار است پیشگام دوربین‌های موبایلی باشد.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا

دوربین چهارگانه آن هم با این ابعاد یک نوآوری بی‌سابقه محسوب می‌شود. اگر تا همین چندسال پیش می‌گفتید که دوربین موبایل قرار است به چیزی بیش از یک ناچ در جلو و یک حفره در پشت گوشی بدل شوند، احمالا به شما می‌خندیدند. ماژول عظیم پشت گلکسی اس ۲۰ اولترا با یک میکروفون، فلش ال.ای.دی،‌ سه لنز با ابعاد مختلف و یک دوربین ژیروسکوپ همراه خواهد بود.

تاثیر ویروس کرونا بر عرضه گلکسی اس 20 ؛ زنجیره تامین سامسونگ آلوده به ویروس چینی

همانطور که بالاتر هم گفتیم، مطابق شیعات قرار است دوربین گوشی جدید سامسونگ از سنسور ۱۰۸ مگاپیکسلی در کتار یک لنز ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو و نیز سنسور زمان پرواز (ToF) بهره ببرد. در کنار دوربین عبارت X100 هک خواهد شد که از زوم دیجیتال ۱۰۰ برابری دوربین حکایت می‌کند.

سامسونگ گلکسی اس ۲۰ اولترا

دومین مورد از تصاویر واقعی از سامسونگ گلکسی اس 20 اولترا ، این دستگاه را در کنار عضو دیگر خانواده یعنی گلکسی S20 پلاس نشان می‌دهد. مطابق انتظارات پیشین در اس پلاس شاهد دوربین پریسکوپی نخواهیم بود. اما دوربین ۶۵ مگاپیکسلی تله فوتو و حسگر زمان پرواز وجود خواهند داشت.

بیشتر بخوانید:

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر