;
coinex

ورود ویروس کرونا به ایران ؛ ویروس کرونا دو نفر از اهالی قم را به کام مرگ فرستاد

روابط عمومی وزارت بهداشت در گفتگویی از ورود ویروس کرونا به ایران خبر داد. با ادامه این نوشتار همراه باشید تا این خبر را بیشتر مورد بررسی قرار دهیم.

کیانوش جهانپور رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در گفت و گو با میزان، مثبت شدن آزمایشات اولیه دو مورد مشکوک به ابتلا به ویروس کرونا جدید را در قم تایید کرد.

ورود ویروس کرونا به ایران ؛ ویروس کرونا دو نفر را در ایران کشت!

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت در خصوص این خبر اعلام داشت:

ظرف دو روز گذشته موارد مشکوک به ابتلا به کروناویروس در شهر قم مشاهده شد. به محض دریافت گزارش، تیم‌های شناسایی و مدیریت بیماری‌های واگیر و تیم‌های واکنش سریع در شهر قم مستقر شده و طبق پروتکل‌های موجود افراد مشکوک تحت ایزولاسیون قرار گرفته و از آن‌ها نمونه آزمایشگاهی اخذ شد.

همچنین وزارت بهداشت با تایید مرگ دو هموطن در قم به واسطه بیماری کرونا، بر شایعات نسبت به این مساله پایان داد. کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی در توئیتر خود نوشت:‌

بدنبال پیک بیماری های حاد تنفسی ظرف روزهای اخیر در قم، دو مورد در آزمایشات اولیه از نظر کرونا ویروس مثبت گزارش شدند، متاسفانه هر دو بیمار با توجه به کهولت سن و نقص سیستم ایمنی در بخش مراقبت های ویژه فوت نمودند.

مسئولان قم و وزارت بهداشت پس از بروز شایعات نسبت به شیوع گسترده این بیماری در استان قم، رسما فوت این دو پیرمرد قمی به دلیل ویروس کرونا را تایید کرد و از مردم خواستند که به ملاحظات پزشکی در این زمینه توجه کامل داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر